ბარსელონა-ბენფიკა: სასტარტო თერთმეტეული ცნობილია

ბარსელონა-ბენფიკა: სასტარტო თერთმეტეული ცნობილია

"ბენფიკასთან" გასამართი მატჩისთვის, "ბარსელონას" ძირითადი შემადგენლობა ცნობილია.

არსებული საკადრო პრობლემების გამო, სავარაუდოდ, ჩავიმ 3-4-3 სისტემის გამოყენება გადაწყვიტა, რომელშიც ჟორდი ალბა მარცხენა შემტევის პოზიციას დაიკავებს.

შეტევის მარჯვენა ფლანგზე კი იუსუფ დემირი ითამაშებს, რომელიც ძირითად შემადგენლობაში 23 სექტემბრის შემდეგ, პირველად მოხვდა. ახლადგამოჯანმრთელებული სერჟინიო დესტი და უსმან დემბელე მატჩს სათადარიგოთა სკამიდან დაიწყებენ.

"ბარსელონას" სასტარტო თერთმეტეული ასეთია:

ტერ შტეგენი - პიკე, არაუხო, ლანგლე - ბუსკეტსი, ფ. დე იონგი, ნიკო, გავი - დემირი, მემფისი, ალბა.

სათადარიგოთა სკამი: ნეტუ, პენია, დესტი, მინგესა, გარსია, ბალდე, უმტიტი, პუჩი, კოუტინიო, ლ. დე იონგი, დემბელე. 

შეხვედრა, თბილისის დროით, 23:55 საათზე დაიწყება. პირდაპირი რეპორტაჟის ხილვა სილქ უნივერსალისა და აჭარასპორტ 2-ის ეთერშია შესაძლებელი.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 27 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #27 24 ნოემბერი 2021 20:59
    0
    დეპაის მშვენიერ პოზიციაზე გასულს რატომ უნდება მეკარის და მცველის ორჯერ მოტყუება. გარინჩას ბაძავს?
    წევრი [?]
    #26 24 ნოემბერი 2021 00:21
    0
    MeMpiS..,
    საიტზეც ძინავთ და სტადიონზეც, მესმის რომ წვიმს მაგრამ რაარიის 2/3 ცარიელია სტადიონის, 2009 წლიდან ვუყურებ ბარსას თამაშებს და ასეთი რამ არ მახსოოვს ასეთ მნიშვნელოვან თამაშში ასე ცოტა ხალხი
    Culé [?]
    #25 24 ნოემბერი 2021 00:19
    0
    ციტატა: Jorji
    მარტო მე მეჩვენება თუ დემირს ეზალზული ბევრად ჯობს?

    არ გეჩვენება

    თამაშგარე იყო მაგრამ დეპაის დარტყმა დაავიწყდა რომ არსებობს?

    რახდება საიტზე ყველას სძინავს?
    --------------------
    CULE FOREVER
    წევრი [?]
    #24 24 ნოემბერი 2021 00:16
    1
    მარტო მე მეჩვენება თუ დემირს ეზალზული ბევრად ჯობს?
    Culé [?]
    #23 24 ნოემბერი 2021 00:16
    0
    ფრენკის გარბენი კარგი იყო მაგრამ დეპაიმ გააფუჭა

    არაუხო კლასნია რა

    კამპ ნოუსგან გვჭირდება მხარდაჭერა
    --------------------
    CULE FOREVER
    Culé [?]
    #22 23 ნოემბერი 2021 23:56
    0
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    Visca el barca,
    ალბა შემოტევად ხშირად გინახავს? ან დემირი ძირითადში და ლენგლეც.

    შეტევაში კაციშვილი არაა და ვინ უნდა დაეყენებინა,ალბას ადგილას კიდევ გავი გადავა ხოლმე დროდადრო.ამ სქემით თამაშობდა ალ სადში,რა ექსპერიმენტი ლენგლე კიდე ცაციაა და თან კარგი პასი აქვს.არა ისაა სწორი კუმანი მთელი სეზონი ერთიდაიგივე ხალხს ათამაშებდა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #21 23 ნოემბერი 2021 23:51
    0
    Visca el barca,
    ალბა შემოტევად ხშირად გინახავს? ან დემირი ძირითადში და ლენგლეც.
    წევრი [?]
    #20 23 ნოემბერი 2021 23:51
    0
    ეს არაა ექსპერიმენტი ესაა დაცვაზე გაკეთებული აქცენტი რომ კარი მშრალად შევინახოთ ჩემიაზრით
    Culé [?]
    #19 23 ნოემბერი 2021 23:47
    0
    კატარში 3-4-3-ს თამაშობდა, რა ექსპერიმენტებზე ლაპარკობთ )
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    Culé [?]
    #18 23 ნოემბერი 2021 23:46
    1
    ისე ცნობისთვის კრუიმფი თამაშობდა 3-4-3 ტაქტიკით, თან ძალიან კარგად
    --------------------
    CULE FOREVER
    Culé [?]
    #17 23 ნოემბერი 2021 23:25
    2
    რა პანიკებიში ჩავარდით,რაღაც ახალი შემოიტანა,თან თავისუფლად გადავა 4-3-3 ზე.ალბა დაცვაში ჩავა,არაუხო მარჯვენა მცველად და გავი მარცხნივ და თითქმის იგივე იქნება,რაც წინა თამაშში.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #16 23 ნოემბერი 2021 23:21
    0
    აუ როგორ ვერ ვიტან ამ ტაკტიკას იმედია იცის ხავიმ რასაც აკეტებს.პრინციპში ნახევარი გუნდი დამტვრეულია
    ფანი [?]
    #15 23 ნოემბერი 2021 23:18
    0
    ექსპერიმენტი იმედია სავალალო შედეგებს არ დადებს დღეს....
    Culé [?]
    #14 23 ნოემბერი 2021 23:15
    1
    კოუც როგორ დეგრადირდა რო აქაც ვერ ხვდება სასტარტოში, მაგას აღარც ეშველება არც ხავის და არც გვარდიოლას ხელში
    ფანი [?]
    #13 23 ნოემბერი 2021 23:11
    2
    თავს ზევით ძალა არაა
    ნახევარი გუნდი ლაზარეთშია და ვინც ყავს იმათ ათამაშებს :)
    გულშემატკივარი [?]
    #12 23 ნოემბერი 2021 23:11
    2
    ციტატა: Truxilio
    შემდგწნლობა რო არ მოგწონთ - მესი ვერ იპოვეთ თუუ სუარესი და ეგ არ მოგწონთ ? ვინც ყავს ეგ ხალხია ფიზიკურად არ არი სხვა არჩევანი …

    ტიპებს ისე უკვირთ 😀😀 მართლა მესი და ნეიმარი დატოვა სკამზე ვითომ, აკომაჩს და ეზალზულს მივტირივართ არგვყავნან და სხვა რაუნდა ქნას 😀
    Culé [?]