The Guardian: იუნაიტედი ერნესტო ვალვერდეს დაუკავშირდა

The Guardian: იუნაიტედი ერნესტო ვალვერდეს დაუკავშირდა

"ბარსელონას" ყოფილი მთავარი მწვრთნელი, ერნესტო ვალვერდე, შესაძლოა, პრემიერ ლიგაში ვიხილოთ.

The Guardian-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "მანჩესტერ იუნაიტედი" 57 წლის სპეციალისტს დაუკავშირდა. "წითელი ეშმაკები" მას დროებითი მთავარი მწვრთნელის როლზე განიხილავენ. ვალვერდეს "იუნაიტედში" მხოლოდ იმ შემთხვევაში ვიხილავთ, თუ მუდმივი მწვრთნელის მოძებნა ვერ მოხერხდება (ამ პოზიციაზე მაურისიო პოჩეტინოსა და ბრენდან როჯერსის კანდიდატურები განიხილება).

"ბარსელონადან" წასვლის შემდეგ, ვალვერდეს სამწვრთნელო საქმიანობა არ გაუგრძელებია. მან კატალონიურ კლუბთან ერთად 4 ტიტული მოიგო (2 ლა ლიგა, 1 ესპანეთის თასი, 1 ესპანეთის სუპერ თასი).

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 24 ნოემბერი 2021 21:09
    0
    მანჩესტერს ნამდვილად გამოადგება, ერთი სტილი აქვთ.
    Culé [?]
    #17 24 ნოემბერი 2021 02:38
    0
    ციტატა: Albicelecte
    როდესაც დაცვის ცენტრში პიკე-ლენგლეს დუეტი გიდგას, რომელიც 3 ბურთიან უპირატესობას უსინდისოდ ანიავებს, ყველაფრის ვალვერდეზე გადაბრალება უადგილო ჩანდა
    ვალვერდეს ბრალი იყო ზედმეტი სირბილე

    და არც მოიყვანეს წესიერი ფეხბურთელები.
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #16 24 ნოემბერი 2021 02:14
    0
    ციტატა: ბარამიძე ლუკა
    რეალურად, ერნესტო ძალიან ძლიერი მწვრთნელი იყო. ლა ლიგას ურპობლემოდ იგებდა ხოლმე. მანჩესტერში თუ წავა, სერიოზულად მოხოდავს გუნდს, აი ნახეთ.

    ბაზარიარაა ძმა, უბრალოდ არასანახაობრივ ფეხბურთს, ათამაშებდა
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    Culé [?]
    #15 24 ნოემბერი 2021 01:57
    1
    როდესაც დაცვის ცენტრში პიკე-ლენგლეს დუეტი გიდგას, რომელიც 3 ბურთიან უპირატესობას უსინდისოდ ანიავებს, ყველაფრის ვალვერდეზე გადაბრალება უადგილო ჩანდა
    ვალვერდეს ბრალი იყო ზედმეტი სირბილე
    Culé [?]
    #14 23 ნოემბერი 2021 23:46
    1
    ჰოო აი ეს " ბილბაო " მიუყვანეთ და საწყალ ფერგიუსონს ბოლო ინფარქტი დაარტყავს
    ფანი [?]
    #13 23 ნოემბერი 2021 23:40
    2
    დაერხა იუნაიტედს, ვინც ვალიკოს მწვრთნელი დაარქვა , იმას ფეხბურთი არ უყვარს.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 23 ნოემბერი 2021 23:10
    1
    დიახ ვალვერდეს მოყვანა იყო შეცდომა, იმიტომ რომ ბარსელონას სხვა ხელმძღვანელი ჭირდება - შემტევისა და პრესინგის მოყვარული...
    მაგრამ კაცს მარჯვენა ფლანგზე ყავდა მესი, რომელიც პრესინგზე არ მუშაობდა... მარცხნივ კი, მარცხნივ არავინ. იმიტომ რომ ალბა არ იყო ამ ასაკში, რომ 90 წუთი სრულად შეესრულებინა ე.წ. „ლატერალის“ ფუნქცია. პიკეს, ბუსკეტსის და ალბას გატუტუცებაზე არაფერს ვამბობ. სუარესი ხომ მართლაც საოცარი 9-იანი, მაგრამ ლიგაზე ბოლო წლებში ბარსელონაში რამდენი გოლი აქვს გატანილი.
    ვინც მოითხოვა ვერავინ თუ არავინ უყიდეს და...
    ამ ყველაფრის მერეც, როცა ის ბარსელონადან გააგდეს გუნდი პირველ ადგილზე იყო და ცუდი ფიზიკური ფორმის გამო ბოლო 15 წუთი ატლეტიკოსთან ვეღარ ქაჩავს...
    ჰოდა რეალურად ამ კაცის დაკნინება არ იქნება სამართთლიანი. ბარსას რომ ვერ მოერგო არ ნიშნავს უვარგისია. ბოლო-ბოლო რაც ეგ კაცი წავიდა იმის მერე რეალისთვის ვერ მოგვიგია თამაში.
    Culé [?]
    #11 23 ნოემბერი 2021 22:24
    3
    ციტატა: ბარამიძე ლუკა
    რეალურად, ერნესტო ძალიან ძლიერი მწვრთნელი იყო. ლა ლიგას ურპობლემოდ იგებდა ხოლმე. მანჩესტერში თუ წავა, სერიოზულად მოხოდავს გუნდს, აი ნახეთ.

    რეალურად ერნესტო ქათამი იყო რომელსაც საუკეთესო ფორმაში მყოფი მესი და სუარესი დახვდა და კონკურენტებს ჩასვრილი ქონდათ. ერთადერთი რაც იცოდა დაცვის დაყენება იყო მარა გადამწყვეტ თამაშებში ეგეც ვერ ქნა. 2019-ში ძაან ჩვეულებრივად მოიგებდა ლიგას ბარსა სხვა მწვრთნელი რომ გვყოლოდა.
    Culé [?]
    #10 23 ნოემბერი 2021 22:22
    0
    ციტატა: ბარამიძე ლუკა
    Norman Bates,
    ციტატა: Norman Bates
    ციტატა: ბარამიძე ლუკა
    რეალურად, ერნესტო ძალიან ძლიერი მწვრთნელი იყო. ლა ლიგას ურპობლემოდ იგებდა ხოლმე. მანჩესტერში თუ წავა, სერიოზულად მოხოდავს გუნდს, აი ნახეთ.

    ნუ გააჭირეთ საქმე ამ ვალვერდეს ძლიერი მწვრთნელობით. მაგის ჩმორული ფილოსოფიის დამსახურებაა გუნდი რომ ფსიქოლოგიურად გატეხილია და ქაქიდან ვეღარ ამოდის. ტიპებს სიამოვნებდათ ბარსელონას ატლეტიკის ყურება. რას არ გაიგებ

    ცნობისთვის ლა ლიგაში ) ყველას ანადგურებდა და სეტიენებს და კუმანებს ბევრად მერჩივნა და ტატა მარტინოებს. ასე რომ ობიექტურად უნდა უყურო ფეხბურთს. მე არ ვამბობ ,რომ გუარდიოლა იყოო, მაგრამ ფაქტია რომ, იქ დემბელეს არ გაემაზა, იქ ტერშტეგენს არ გაეშვა ის გოლები, შეიძლება ლიგებიც დაედოთ. მარტო ამის ბრალი არ იყო. ასე რომ ბევრ მწვრთნელს სჯობს. სადაც, პსჟს მწვრთნელი პოჩეტინიოა და მანჩესტერის მწვრთნელი სულშერი იყო, რატომ ვერ გაქაჩავს ეს?

    ანადგურებდა? 1-0 ან 2-0 იყო 90% თამაშების, რაც რა თქმა უნდა ვალვერდეს გარკვეულ ძლიერ მხარეებზეც მეტყველებს, მაგრამ ძალიან უბედური ვიყავი მიუხედავად იმისა, რომ ინიესტა და ფორმაში მყოფი მესი გვყავდა. სვარკას ვთამაშობდით, გინდ ლიგა მოგვეგო და გინდ ტრიპლეტი. იმასაც კი ვფიქრობდი 2019-ში, ფინალში აიაქსს რომ შევხვდეთ რა ნამუსით არ ვუგულშემატკივრო აიაქსს-თქო
    გულშემატკივარი [?]
    #9 23 ნოემბერი 2021 22:06
    2
    Norman Bates,
    ციტატა: Norman Bates
    ციტატა: ბარამიძე ლუკა
    რეალურად, ერნესტო ძალიან ძლიერი მწვრთნელი იყო. ლა ლიგას ურპობლემოდ იგებდა ხოლმე. მანჩესტერში თუ წავა, სერიოზულად მოხოდავს გუნდს, აი ნახეთ.

    ნუ გააჭირეთ საქმე ამ ვალვერდეს ძლიერი მწვრთნელობით. მაგის ჩმორული ფილოსოფიის დამსახურებაა გუნდი რომ ფსიქოლოგიურად გატეხილია და ქაქიდან ვეღარ ამოდის. ტიპებს სიამოვნებდათ ბარსელონას ატლეტიკის ყურება. რას არ გაიგებ

    ცნობისთვის ლა ლიგაში ) ყველას ანადგურებდა და სეტიენებს და კუმანებს ბევრად მერჩივნა და ტატა მარტინოებს. ასე რომ ობიექტურად უნდა უყურო ფეხბურთს. მე არ ვამბობ ,რომ გუარდიოლა იყოო, მაგრამ ფაქტია რომ, იქ დემბელეს არ გაემაზა, იქ ტერშტეგენს არ გაეშვა ის გოლები, შეიძლება ლიგებიც დაედოთ. მარტო ამის ბრალი არ იყო. ასე რომ ბევრ მწვრთნელს სჯობს. სადაც, პსჟს მწვრთნელი პოჩეტინიოა და მანჩესტერის მწვრთნელი სულშერი იყო, რატომ ვერ გაქაჩავს ეს?
    Culé [?]
    #8 23 ნოემბერი 2021 22:03
    2
    ძალიან ბევრს ამოისმევს იმ ვითომ მაგარ პრემიერ ლიგაშიიი...
    Culé [?]
    #7 23 ნოემბერი 2021 21:59
    1
    არ ქნას ეს სისულელე, სადა აქვს მაგის თავი. მაგ მანჩესტერში ჩემმა მტერმა შეყო თავი ზუსტად თუ არ იცის რა უნდა ქნას
    ფანი [?]
    #6 23 ნოემბერი 2021 21:46
    5
    ციტატა: ბარამიძე ლუკა
    რეალურად, ერნესტო ძალიან ძლიერი მწვრთნელი იყო. ლა ლიგას ურპობლემოდ იგებდა ხოლმე. მანჩესტერში თუ წავა, სერიოზულად მოხოდავს გუნდს, აი ნახეთ.

    ნუ გააჭირეთ საქმე ამ ვალვერდეს ძლიერი მწვრთნელობით. მაგის ჩმორული ფილოსოფიის დამსახურებაა გუნდი რომ ფსიქოლოგიურად გატეხილია და ქაქიდან ვეღარ ამოდის. ტიპებს სიამოვნებდათ ბარსელონას ატლეტიკის ყურება. რას არ გაიგებ
    ფანი [?]
    #5 23 ნოემბერი 2021 21:44
    2
    ენა არიცის თორე სერიოზულად გაქაჩავს ნებისმიერ გუნდში
    გულშემატკივარი [?]
    #4 23 ნოემბერი 2021 21:34
    7
    რეალურად, ერნესტო ძალიან ძლიერი მწვრთნელი იყო. ლა ლიგას ურპობლემოდ იგებდა ხოლმე. მანჩესტერში თუ წავა, სერიოზულად მოხოდავს გუნდს, აი ნახეთ.
    Culé [?]
    #3 23 ნოემბერი 2021 21:31
    6
    ოლე კუმან სეყიენთან შედარებით ეს კაცი გენიალური ტაქტიკოსი გამოდის🤣🤣
    --------------------
    CULE FOREVER
    ფანი [?]
    #2 23 ნოემბერი 2021 21:28
    2
    ციტატა: jacky iakovenko
    კიკესთვისაც დაურეკიათ მაგრამ იმან მაიტა მაცალეთ ძროხებს ვაძოვებ არ მცალია თქვენი ფეხბურთისთვისო 😂😂😂😂😂

    ძროხებს ვერ დავტოვებო სეტიენმა 😃😃😃
    გულშემატკივარი [?]
    #1 23 ნოემბერი 2021 21:24
    2
    კიკესთვისაც დაურეკიათ მაგრამ იმან მაიტა მაცალეთ ძროხებს ვაძოვებ არ მცალია თქვენი ფეხბურთისთვისო 😂😂😂😂😂