ოფიციალურად: სერჟი რობერტო ბენფიკასთან მატჩს გამოტოვებს

ოფიციალურად: სერჟი რობერტო ბენფიკასთან მატჩს გამოტოვებს

კატალონიის "ბარსელონა" ოფიციალურად ადასტურებს ინფორმაციას, რომ 29 წლის ფეხბურთელი, სერჟი რობერტო კვლავ რავმირებულია და ის "ბენფიკასთან" გასამართ მატჩში მონაწილეობას ვერ მიიღებს.

როგორც ცნობილია, მას დაზიანება კვლავ ბარძაყის ოთხთავა კუნთის მიდამოში აღენიშნება. 

ცნობისთვის, სერჟი რობერტომ მიმდინარე სეზონში მონაწილეობა 12 მატჩში მიიღო, 2 გოლი გაიტანა და 1 ასისტი გააკეთა.

"ბარსასა" და "ბენფიკას" დაპირისპირება ხვალ თბილისის დროით 23 საათსა და 55 წუთზე დაიწყება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 23 ნოემბერი 2021 14:47
    0
    საერთოდ 11 კაცი თუ დაგვრჩა ჯანმრთელი რომ გუნდი დაკომპლექტდეს მაინც.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 23 ნოემბერი 2021 13:48
    1
    ციტატა: Sergio5
    წინა თამაშში რაც მომეწონა ის იყო რო მინგესა საერთოდ არ ერთვებოდა შეტევებში, იდგა უკან თავის ადგილას და აბდეს ან აკომაჩს ჰქონდათ მთელი ფლანგი ათვისებული, მაგის გამო კონტრშეტევები აღარ იპარებოდა რადგან 3 კაცი იყო დაცვაში სულ

    მართალია დღეს არცერთი ვინგერი არ გვყავს მაგრამ თუ ისევ იგივეს გააკეთებს ბატონი ხავი, მაშინ მგონი რო ნაკლები პრობლემა იქნება

    რა ნაკლები პრობლემა ყველაზე მეტი შეტევა მინგესას ფლანგიდან გაგვიკეთა ესპანიოლმა უამრავ პოზიციურ შეცდომას უშვებდა ბენფიკა აგვიკლებს მაგის ფლანგიდან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #13 23 ნოემბერი 2021 12:59
    0
    სასწრაფოდ გაყიდეთ რობერტო
    Culé [?]
    #12 23 ნოემბერი 2021 12:30
    0
    წინა თამაშში რაც მომეწონა ის იყო რო მინგესა საერთოდ არ ერთვებოდა შეტევებში, იდგა უკან თავის ადგილას და აბდეს ან აკომაჩს ჰქონდათ მთელი ფლანგი ათვისებული, მაგის გამო კონტრშეტევები აღარ იპარებოდა რადგან 3 კაცი იყო დაცვაში სულ

    მართალია დღეს არცერთი ვინგერი არ გვყავს მაგრამ თუ ისევ იგივეს გააკეთებს ბატონი ხავი, მაშინ მგონი რო ნაკლები პრობლემა იქნება
    გულშემატკივარი [?]
    #11 23 ნოემბერი 2021 11:31
    0
    როგორ მიხარია ხოლმე რობერტოს არ ყოფნა. ამაზე ნაგავი ფეხბურთელი არ ყავს ბარსას დღეს. ფანებმაც კი აფურთხეს მოედანზე რომ გავიდა. ამის გარეშე ბარსა დიდი ხანია უკეთესი გუნდია.
    Culé [?]
    #10 23 ნოემბერი 2021 03:29
    0
    კაით რა ეს და მინგესა რა გახდა დავიწვი ამათი საცოდავობით ბლდ
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    წევრი [?]
    #9 23 ნოემბერი 2021 02:44
    6
    გილოცავთ გიორგობას მრავალ გიორგობას დავესწროთ
    Culé [?]
    #8 23 ნოემბერი 2021 01:56
    1
    ზამთარშივე გასაგდებია. მითუმეტეს გაორმაგებულ დატვირთვას რომ ვერ გაუძლებს. ფეხბურთელი კიარა ქათამია ფიზიკურობით.
    Culé [?]
    #7 23 ნოემბერი 2021 01:19
    1
    მინგესასგან ასეთ ჩასვრას ნაღდად არ ველოდი, რას ვიფიქრებდი ეს თუ სანატრელი გახდებოდა😭 მოვა იანვარი დაალაგებს ყველაფერს დანი❤️
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 23 ნოემბერი 2021 01:02
    1
    არ დესტი არც ეს აიკლებენ მინგესას ნუ არც ამ პრახადნოი დვორს დააკლებდნენ მარა ეს შეტევასი მაინც მიეხმარებოდა გუნდს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]