სერჟი რობერტო ბენფიკასთან ძირითადში ითამაშებს - Sport

სერჟი რობერტო ბენფიკასთან ძირითადში ითამაშებს - Sport

Sport "ბენფიკას" წინააღმდეგ გასამართ მატჩში "ბარსელონას" შემადგენლობაში ცვლილებებს ვარაუდობს.

კატალონიური წყაროს ცნობით, "ბლაუგრანას" მთავარი მწვრთნელი ჩავი ერნანდესი "ბენფიკასთან" თამაშში სერჟი რობერტოს მნიშვნელოვან როლს დააკისრებს. ივარაუდება, რომ 29 წლის ფეხბურთელი სასტარტო შემადგენლობაში დაბრუნდება და დაცვის მარჯვენა ფლანგზე ოსკარ მინგესას შეცვლის.

იმავე წყაროს ინფორმაციით, ჩავიმ ახალგამოჯანმრთელებული რობერტო "ესპანიოლთან" არ ათამაშა, რადგან ესპანელ სპეციალისტს სურდა, რომ გუნდის მე-4 კაპიტანი პორტუგალიურ გუნდთან შეხვედრისთვის 100%-ით მზად ყოფილიყო.

ცნობისთვის, სერჟი რობერტომ მიმდინარე სეზონში მონაწილეობა 12 მატჩში მიიღო, 2 გოლი გაიტანა და 1 ასისტი გააკეთა.

"ბარსასა" და "ბენფიკას" დაპირისპირება ხვალ თბილისის დროით 23 საათსა და 55 წუთზე დაიწყება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 22 ნოემბერი 2021 20:03
    0
    ძალიან მეეჭვება ამ თამაშის მოგება. ბაიერნთან ტოლი არ დაუდეს გერმანელებს. არ წავაგოთ ნეტავ.
    ფანი [?]
    #10 22 ნოემბერი 2021 12:40
    0
    ციტატა: Davita
    ციტატა: MeMpiS..
    ეს ალბათ ნახევარ დაცვაში იქნება, მაგრამ მარჯვნივ თუ დადგება მინგეზას როგორ ვერ აჯობებს, ტიპი იდეაში ცენტალური მცველია და დაცვით სამუშაოსაც ვერ გაართვა თავი, შეტევაზე აღარ ვისაუბრებ

    მინგესასაც ჯობს და დესტსაც

    კი როგორ არ ჯობს ბაიერნთან დედა ქონდა ნატირები
    --------------------
    ჩავიესტა vs სუა მესი
    გულშემატკივარი [?]
    #9 22 ნოემბერი 2021 10:17
    1
    ციტატა: MeMpiS..
    ეს ალბათ ნახევარ დაცვაში იქნება, მაგრამ მარჯვნივ თუ დადგება მინგეზას როგორ ვერ აჯობებს, ტიპი იდეაში ცენტალური მცველია და დაცვით სამუშაოსაც ვერ გაართვა თავი, შეტევაზე აღარ ვისაუბრებ

    მინგესასაც ჯობს და დესტსაც
    ფანი [?]
    #8 22 ნოემბერი 2021 09:55
    0
    პედრის არააქ ტრამვის რეციდივი ლაპორტამ თქვა ეგ არანაირი მეორე ხელახალი ტრამვაო უბრალოდ გვინდა რომ ბოლომდე მზად იყოსო დაჟე შეიძლება ბენფიკასთან მეორე ტაიმი ითამაშოს რამდენიმე წუთი
    Culé [?]
    #7 22 ნოემბერი 2021 03:07
    1
    ციტატა: Albicelecte
    ბუსი და ნიკო არიან ტრამმვირებულები, პუჩი ვერ ამართლებს ავანსებს და პედრიც დაშავებულია
    კოუტინიო ლენგლეა, არ ინდობა
    ესე იგი, შუა ხაზზე ბუსი,პედრი,ნიკო -ტრამვა, კოუ-ლენგლეა და არ ინდობა და პუჩი, დამანდრაჟებულ-დაშინებულია და ვერ ინდობა
    რჩება დე იონგი და გავი, კიტხვა, ვინ უნდა ითამაშოს 4-3-3 სქემაში მე-3 შუახაზელად?! ფრენკი-გავი-რობერტოს სამეულს დააყენებს, ასე მგონია

    პედრის დაუჩქარებენ გამოჯამრთელებას
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #6 22 ნოემბერი 2021 02:42
    1
    ეს ალბათ ნახევარ დაცვაში იქნება, მაგრამ მარჯვნივ თუ დადგება მინგეზას როგორ ვერ აჯობებს, ტიპი იდეაში ცენტალური მცველია და დაცვით სამუშაოსაც ვერ გაართვა თავი, შეტევაზე აღარ ვისაუბრებ
    --------------------
    CULE FOREVER
    Culé [?]
    #5 22 ნოემბერი 2021 02:20
    1
    ბუსი და ნიკო არიან ტრამმვირებულები, პუჩი ვერ ამართლებს ავანსებს და პედრიც დაშავებულია
    კოუტინიო ლენგლეა, არ ინდობა
    ესე იგი, შუა ხაზზე ბუსი,პედრი,ნიკო -ტრამვა, კოუ-ლენგლეა და არ ინდობა და პუჩი, დამანდრაჟებულ-დაშინებულია და ვერ ინდობა
    რჩება დე იონგი და გავი, კიტხვა, ვინ უნდა ითამაშოს 4-3-3 სქემაში მე-3 შუახაზელად?! ფრენკი-გავი-რობერტოს სამეულს დააყენებს, ასე მგონია
    წევრი [?]
    #4 22 ნოემბერი 2021 01:21
    1
    SHOTADEPAY9,
    მოდი გადავაკეთებ :დაბრდღვნიან ყველანი რობერტოს *d
    წევრი [?]
    #3 22 ნოემბერი 2021 00:47
    1
    დაბრდღვნის ყველაფერს.რობერტო
    გულშემატკივარი [?]
    #2 22 ნოემბერი 2021 00:41
    2
    ეს თუ მართლა დააყენეს, ბენფიკა მოგვიხნავს მარჯვენა ფლანგს :( როგორ შემაზიზღა თავი ამ მასხარამ :( გასაგდებია ეს გუნდიდან, რა დროს ამის ძირითადია? :(
    წევრი [?]
    #1 22 ნოემბერი 2021 00:40
    1
    გაგვხევენ მარჯვნიდან.თან რატომღაც მგონია რომ გარსიას ან პიკეს დააყენებს ისევ მარჯვენა ცენტრალურ მცველად.იმედია აზროვნებ მაესტრო და მაგას არ იზავ.არაუხო მარჯვნივ!!