ჩავის ალ სადის თავდამსხმელის შეძენა სურს

ჩავის ალ სადის თავდამსხმელის შეძენა სურს

"ბარსელონას" ზამთარში შეტევის გაძლიერების კიდევ ერთი კანდიდატი ჰყავს და ეს კატარული "ალ სადის" თავდამსხმელი ბაღდად ბუნეჯა.

Sport-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, "ბარსას" მთავარმა მწვრთნელმა ჩავი ერნანდესმა კლუბის ხელმძღვანელობას მისი ყოფილი გუნდის შემტევის შეძენა სთხოვა. ესპანელი სპეციალისტი ბუნეჯას ძალიან კარგად იცნობს.

29 წლის თავდამსხმელი "ალ სადის" ლიდერად ითვლება. ის გასულ სეზონში კლუბის საუკეთესო ბომბარდირი გახდა. ალჟირელმა შემტევმა 30 მატჩში 27 გოლი გაიტანა და 9 ასისტი გააკეთა.

ცნობისთვის, ბუნეჯას ანგარიშზე მიმდინარე სეზონში 9 თამაში, 11 გოლი და 3 შედეგიანი გადაცემაა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 22 ნოემბერი 2021 20:05
    0
    ძალიან მეეჭვება ამის ადგილი მოიძებნოს გუნდში, სადაც 10-12 კაცი გასაშვებია. სახელფასო უწყისი გადაიწვება მალე.
    Culé [?]
    #14 22 ნოემბერი 2021 12:25
    1
    ამას რას მოვესწარით, ბრაითას ველოდებით სულმოუთქმელად
    Culé [?]
    #13 22 ნოემბერი 2021 11:52
    0
    ვახ ბიჭოო, 2 დღის წინ ვღადაობდი ამაზე ბაღდად ბუნეჯა რატო არ წამოიყვანა თქო და მართლა დაწერეს smile smile
    წევრი [?]
    #12 22 ნოემბერი 2021 11:30
    1
    სადაც ლუკ დეიონგი მოიყვანეს ვითომ ეს რატოა ცუდი? :დ პროსტა ეს ალჟირელია და ის ჰოლანდიელი? 🤣
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 22 ნოემბერი 2021 11:08
    0
    რა ზღაპარია ახლა ეს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #10 22 ნოემბერი 2021 07:14
    0
    სტატისტიკა კარგი აქვს. მაგრამ რა ჩემპიონატია და ვის უტანს მაგ გოლებს ეგ არის გასარკვევი. იქნებ ეგ ინფორმაცია მოიპოვოთ
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #9 22 ნოემბერი 2021 02:39
    0
    რავი მე მაინც ჭორი მგონია, გაძლიერება ნამდვილად გვჭირდება და ჩემი აზრით ჩავი შეარჩევს შესაბამის კანდიდატებს
    --------------------
    CULE FOREVER
    ფანი [?]
    #8 22 ნოემბერი 2021 01:10
    3
    აგუეროს მაგივრად არ არის ცუდი იჯარით ან თუნდაც კაპიკებში რო მოიყვანონ.
    წევრი [?]
    #7 22 ნოემბერი 2021 00:46
    3
    ჰოლანდზე იფიქრეთ
    გულშემატკივარი [?]
    #6 22 ნოემბერი 2021 00:36
    11
    კაცს მესისთან, ეტოოსთან, ანრისთან, სუარესთან, ვილასთან და ტორესთან აქვს ნათამაშები და ბიუჯეტური თავდამსხმელის არჩევა არ შეეშლება. ვინც არ უნდა მოიყვანოს, თუ არ გონია რომ სქემაში ჩაჯდება, სახელის გამო მაინც არ მოიყვანს.
    Culé [?]
    #5 22 ნოემბერი 2021 00:29
    2
    კაი ბიჯო ზღაპარია არ დაიჯეროთ
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #4 22 ნოემბერი 2021 00:26
    3
    6 თვიანი იჯარით აიყვანონ და თუ გაამართლა, კიდევ 1 წელი გაუხანგრძლივონ.
    ფანი [?]
    #3 22 ნოემბერი 2021 00:22
    0
    ოო ეხლა ნუ გაატრაკებ ბატონო ჩავი
    Culé [?]
    #2 22 ნოემბერი 2021 00:07
    4
    ერიჰაააა 😃
    გულშემატკივარი [?]
    #1 22 ნოემბერი 2021 00:06
    7
    ძალიან შედეგიანი კია რამდენად მართალია არვიცი. იმ ბიუჯეტით რაც გვაქ დროებით კარგი იქნება ჩავიმ თუ ითხოვა :))