ბარსელონას სასტარტო შემადგენლობა ესპანიოლის წინააღმდეგ

ბარსელონას სასტარტო შემადგენლობა ესპანიოლის წინააღმდეგ

დღეს, თბილისის დროით, 23:55 საათზე "ბარსელონა" "ესპანიოლს" უმასპინძლებს. კატალონიური დერბი ჩავი ერნანდესისთვის "ბარსას" მთავარი მწვრთნელის რანგში სადებიუტო მატჩი იქნება.

41 წლის სპეციალისტმა აღნიშნული შეხვედრისთვის "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" ძირითადი შემადგენლობა დაასახელა:

4-3-3 | ტერ შტეგენი; მინგესა, პიკე, გარსია, ალბა; ფ. დე იონგი, ბუსკეტსი, ნიკო; გავი, მემფისი, აკომაჩი

აღსანიშნავია, რომ დებიუტი ექნება 17 წლის ილიას აკომაჩს, რომელიც პირველ გუნდში ცოტა ხნის წინ დააწინაურეს.

მატჩის პირდაპირ რეპორტაჟს სილქ უნივერსალი და SilkSport.ge წარმოგიდგენთ.


  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 21 ნოემბერი 2021 16:59
    0
    ციტატა: rivaldo80
    კოუ ბავშვებსაც ვერ უწევს კონკურენციას გაყიდონ სანამ დაიმტვრევა ზამთარში უნდა წავიდეს

    ეეხ, ეგეც უმტიტიც, ლანგლეც დემბელეც. მაგრამ რა გინდა ქნა არ უნდათ წასვლაა(აქ კარგიაო, ლამაზი ქალაქიაო, ამინდები ჯადოსნურიო, და ამდენ ხელფასს სად მოგვცემენ-ო) არ არსებობს კანონი რო ადგე და გააგდო იმიტომ რო ვერ თამაშობს.
    Culé [?]
    #11 20 ნოემბერი 2021 23:50
    1
    ახალი ერის დაწყებას გილოცავთ ყველას❤️❤️❤️ ვისკა ბარსა ვისკა კატალუნია ✊
    Culé [?]
    #10 20 ნოემბერი 2021 23:24
    1
    კოუ ბავშვებსაც ვერ უწევს კონკურენციას გაყიდონ სანამ დაიმტვრევა ზამთარში უნდა წავიდეს
    გულშემატკივარი [?]
    #9 20 ნოემბერი 2021 23:14
    1
    აკომაჩის რა შანსი გაეჩითა და რომ გაიბრწყონოს რას ვიკაიფებ :) :)
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 20 ნოემბერი 2021 23:14
    1
    ვაა ასეთ გადახალისებულს არ ველოდი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #7 20 ნოემბერი 2021 23:10
    1
    საინტერესოაა heart_eyes
    ფანი [?]
    #6 20 ნოემბერი 2021 22:53
    3
    სასტარტო შემადგენლობები რო გრაფიკულად განალაგოთ არ შეგიძლიათ ? პროსტა მიწერილი სლეობაა. თან შავ ფონზე შავად ჩანს ეგ ფეხბურთელების სახელები და სანამ არ მოვნიშნავ და არ გათეთრდება ტექსტი მანამდე ძლივს ჩანს და გაასწორეთ.
    ფანი [?]
    #5 20 ნოემბერი 2021 22:52
    2
    წარმატებები ბიჭებს და ხავისაც
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    გულშემატკივარი [?]
    #4 20 ნოემბერი 2021 22:51
    6
    აკომაჩი? მე ეზალზულს დააყენებდა მეგონა... დაუფიქრებლად ვენდობი ჩავის გადაწყვეტილებებს, მიდით ბიჭებოოოოო barca-4
    --------------------
    ꧁༺Øñ𝖊LᎥfe༻꧂

    ꧁༺Øñ𝖊Łøv𝖊༻.꧂

    ꧁༺ Øñ𝖊ŦͭEͤÅͣMͫ༻꧂ F C b a r c e l o n a
    ფანი [?]