მორიგი ტრავმა - პედრის კიდევ ერთი თვე გაუცდება

მორიგი ტრავმა - პედრის კიდევ ერთი თვე გაუცდება

პირველი ცუდი ამბავი "ბარსელონას" მთავარ მწვრთნელად ჩავის დანიშვნის შემდეგ - პედრიმ კიდევ ერთი ტრავმა მიიღო, რომლის გამოც მას დამატებით ერთი თვე გაუცდება.

ახალგაზრდა ნახევარმცველმა კვადრიცეფსის ტრავმა პირველად "ბაიერნთან" გამართულ შეხვედრაში მიიღო. ეს 14 სექტემბერს მოხდა. 2 კვირის შემდეგ პედრიმ "ბენფიკასთან" ითამაშა და როგორც გაირკვა, მას ტრავმა მორჩენილი არ ჰქონდა - 18 წლის ფეხბურთელმა ისევ ლაზარეთს მიაშურა.

ბოლო რამდენიმე დღის განმავლობაში პედრი გუნდთან ერთად ვარჯიშობდა და იყო მოლოდინი, რომ ის "ბენფიკასთან" გასამართი შეხვედრისთვის დაბრუნდებოდა, მაგრამ დღეს ცნობილი გახდა, რომ ასე არ მოხდება.

ცოტა ხნის წინ კი კატალონიურმა Esport 3-მა გაავრცელა ინფორმაცია, რომლის თანახმადაც, პედრის ტრავმის რეციდივი უკვე მეორედ აქვს, რის გამოც მას დამატებით კიდევ ერთი თვე გაუცდება.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 20 ნოემბერი 2021 20:52
    0
    არავითარი ტრამვაო ლაპორტამ, არ გავრისკეთ ახლად მორჩენილის დაყენებაო.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 20 ნოემბერი 2021 14:38
    0
    კუმან შენი ჭორფლიანი, რიჟა დედაც მ...
    ახალბედა [?]
    #9 20 ნოემბერი 2021 10:43
    0
    შარშან ყველა თამაში ითამაშა ეყლა კიდე ნახევარი წელი უცდება.
    წევრი [?]
    #8 20 ნოემბერი 2021 01:18
    0
    ცოდოა
    Culé [?]
    #7 20 ნოემბერი 2021 01:04
    1
    ჯერ ფატი დაბრიდა მერე პედრი ხისთავა შენი დედა .......
    Culé [?]
    #6 20 ნოემბერი 2021 00:15
    3
    ეს კუმანის ბრალია ბენფიკასთან არ უნდა გამოეყავანა მანდ დაღუპა ეს ბავშვი
    გულშემატკივარი [?]
    #5 19 ნოემბერი 2021 23:25
    7
    კუმანმა ფატის ხო დედა მოუდღნა, ეგეც არ იკმარა და პედრიც ზედ მიაყოლა, კიდევ კარგი გაუშვეს თორე ყველა ახალგაზრდას დაღუპავდა
    Culé [?]
    #4 19 ნოემბერი 2021 22:46
    2
    ანუ ბოლომდე უნდა მოირჩინოს და არაა საჭირო სიჩქარე-სიცანცარე
    სამედიცინო შტაბი იმედია წესიერად და სერიოზულად მოეკიდება ჯანმრთელობის საკითხს, როგორც ვიცი გამოცვალეს, მაგრამ, ჯერ ყველაფერს უნდა გაეცნონ თუ რა ხდებოდა, ტრავმების ისტორიას, მკურნალობის შედეგებს, ფონურ სიტაციებს, ფიზიოლოგიას და ა.შ. მოკლედ, არაა იოლი საქმე
    Culé [?]
    #3 19 ნოემბერი 2021 22:32
    3
    კუმანი ისევ არ გვასვენებს მოკლედ რა
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #2 19 ნოემბერი 2021 22:15
    6
    კუმანი არის მოსაკლავი,გადაწვა ბავშვი
    --------------------
    CULE FOREVER
    ფანი [?]
    #1 19 ნოემბერი 2021 22:03
    11
    აჰა როგორც მოსალოდნელი იყო 300 გადაბმული მატჩის შედეგი ესეაა.