ბარსელონა ჰაკიმ ზიეჩის იჯარის ვარიანტს განიხილავს | Sport

ბარსელონა ჰაკიმ ზიეჩის იჯარის ვარიანტს განიხილავს | Sport

"ბარსელონა" მარჯვენა გარემარბის პოზიციის გაძლიერებას გეგმავს და ახალი კანდიდატი უკვე შერჩეულია.

Sport-ის ინფორმაციით, "მანჩესტერ სიტის" შემტევის, რაჰიმ სტერლინგის გაფორმების სირთულის გათვალისწინებით, კატალონიელებმა, შესაძლოა, იჯარით ლონდონის "ჩელსის" შემტევი, ჰაკიმ ზიეჩი აიყვანონ.

კლუბმა იცის, რომ ოპერაცია განხორციელებადია და გადაწყვეტილება უნდა მიიღოს. რაც შეეხება ქარიმ ადეიემის, მისი შეძენა მხოლოდ ზაფხულში იქნება შესაძლებელი, რადგან "ზალცბურგი" 19 წლის გერმანელ თავდამსხმელს ზამთარში ვერ შეელევა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #10 17 ნოემბერი 2021 16:34
    0
    ეს გაცილებით უკეთესი ვარიანტია და თან ფლეიმეკერია რაც ყველაზე მეტად გვაკლია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 17 ნოემბერი 2021 15:17
    0
    სხვათა შორის ეს კარგი ვარიანტია, მადლობა ტუხელს
    ფანი [?]
    #8 17 ნოემბერი 2021 14:34
    1
    სტერლინგს ეს მირჩევნია ბევრად,ძაან კლასნია და დაგვაკვდება❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 17 ნოემბერი 2021 14:25
    0
    უუფ დაგვხატავს თან ხავია ბარსას დააკვდება სტერლინგის მოყვანას ეს მოვიყვანოთ ბევრად ჯობია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #6 17 ნოემბერი 2021 14:10
    0
    ამის შეცდომა იყო ჩელსიში წასვლა ორი წელი დაკარგა ტიპმა კი ლოგა მოიგო მაგრამ გაიყინა ერთ დონეზე
    Culé [?]
    #5 17 ნოემბერი 2021 10:09
    3
    ზიეჩი ან სტერლინგი იჯარით უნდა დავითრიოთ. ზამთარში. და ოლმო და ადეიემი უნდა ვიყიდოთ ორივე უეჭველი
    Culé [?]
    #4 17 ნოემბერი 2021 09:49
    2
    ტრინკაო დააბრუნონ სჯობს მგონი. იქნებ ხავის ხელში ათამაშდეს კიდეც.
    Culé [?]
    #3 17 ნოემბერი 2021 09:41
    5
    ადეიმი თუ ადეიემი გრძელვადიანი პროექტია და რახან მოიყვანენ იჯარით არ უნდა იყოს, უნდა გაიფორმონ და ვსო, სამჯერ მაქვს მაგ ბიჭის Gამაში ნაყურები თუარ ვცდები, ერთი ამხანაგური იყო ჩვენთან და რონალდა(არაუხო) ერთ მომენტში კარგად მოაჯინა მინდორზე, ბუსკეციც მიაყოლა😁🤭 დანარჩენი რაც ვნახე ატლეტიკოსთანაც მშვენივრად ითამაშა და მოკლედ დონე ბიჭია, გოლის და პასის ალღო, დრიბლინგი❤️. ფატის კი შეეწყობა მემგონი კარგად. ზიეჩი გააჩნია ჩავის რამდენად მოეწონება, თორე არაა რთული ამის მოყვანა, მითუმეტეს ფრენკის იცნობს და აქვთ ერთად ნათამაშები. თუ არ გაამართლებს და იჯარა იქნება ხოარ შეგვეტენება დემბელესავით🙄
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 17 ნოემბერი 2021 09:16
    0
    მოკლედ მე ვერ ვხვდები, რომელია ამ უამრავი კანდიდატებიდან ჩავის პრიორიტეტი და რომელია "კლუბის" არჩევანი. თუ ერთად მსჯელობენ და საერთოს ირჩევენ.
    Culé [?]
    #1 17 ნოემბერი 2021 08:10
    12
    იქამდეც ვთქვი რომ ზიეჩი კარგი ვარიანტი იყო ეგ ჩელსის სათამაშო სქემაში ვერ ჯდება თორემ ძაან კლასნია
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.