ტიაგო ალკანტარა ბარსელონაში დაბრუნების წინააღმდეგი არაა

ტიაგო ალკანტარა ბარსელონაში დაბრუნების წინააღმდეგი არაა

დანი ალვესის შემდეგ, ჩავი ერნანდესმა, შესაძლოა, "ბარსელონაში" კიდევ ერთი ყოფილი ფეხბურთელი, ტიაგო ალკანტარა დააბრუნოს. დღეს გავრცელებული ინფორმაციით, "მაესტროს" 30 წლის ფეხბურთელის საკუთარ გუნდში ხილვა სურს.

Mundo Deportivo-ს სანდო ჟურნალისტის, ფერნანდო პოლოს ცნობით, "კამპ ნოუზე" დაბრუნებაზე უარს არც ტიაგო იტყოდა. ესპანელი, "ლივერპულში" თავს ბედნიერად არ გრძნობს, რადგან სათამაშო დროის სიმცირეს განიცდის. თავის მხრივ, "წითლები" მზად არიან, ფეხბურთელი გაუშვან.

წყარო იტყობინება, რომ ტიაგოს "ბარსელონაში" დაბრუნებაზე უარი არასდროს უთქვამს. 2013 წლის შემდეგ, კატალონიელებს მისი დაბრუნების შანსი რამდენჯერმე ჰქონდათ, თუმცა ეს არ გააკეთეს, ახლა კი, ჩავის მოთხოვნით, შესაძლოა, ტრანსფერი განხორციელდეს. 

ტიაგო ალკანტარა "ბარსელონას" ღირსებას 2009-2013 წლებში იცავდა 104 შეხვედრაში მიიღო მონაწილეობა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 14 ნოემბერი 2021 17:33
    0
    აბა მესიმ რა დააშავა, დავიჯერო ამ ყველა პენსიონერზე ცუდია?
    წევრი [?]
    #13 14 ნოემბერი 2021 13:25
    0
    დაიწყეს პროფესორობა... 21 საუკუნის 1-1 ყველაზე დაუფასებელი ფეხბურთელი, ლივერპულში ვერ აეწყო. ერთადერთი იყო, ვისაც ჩავი-ინიესტას შეცვლა რეალურად შეეძლო და ყველანაირი მონაცემები ჰქონდა ამის, გვარდიოლამ მაგიტო წაიყვანა სულელი კიარ იყო. კოუტინიოში გაცვლა კი მართლა სამართლიანი და ორივესთვის მომგებიანი იქნება.
    Culé [?]
    #12 14 ნოემბერი 2021 01:17
    0
    აუ ეს არგინდათ არაააააა ბლიად რა ნახეთ ამ ერთიდაიგივე ქლიავი ტრანსფერებით...
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    Culé [?]
    #11 13 ნოემბერი 2021 23:25
    1
    არგვინდაა ესს. ოთხი უნიჭიერესი ახალგაზრდა ნახ. მცველი გვყავს და ეს რაღათ გვინდა თან საზიზღარ ფორმაშია
    Culé [?]
    #10 13 ნოემბერი 2021 23:16
    4
    ისეთ საზიზღარ ფორმაშია და ისე დაიბრიყვეს ტრავმებმა საერთოდ არ მინდა ამისი ხილვა ბარსაში. დალოდებოდა 1 სეზონი ხავის სკამზე გადასვლას და რამიტიჩის ყიდვა აღარ იქნებოდა საჭირო, შეიძლება დღესაც ძირითადის ფეხბურთელი ყოფილიყო. აწი აღარ ღირს ამის მოყვანა.
    ფანი [?]
    #9 13 ნოემბერი 2021 23:08
    2
    არ არის საჭირო
    Culé [?]
    #8 13 ნოემბერი 2021 22:59
    2
    სხვათა შორის, ლივერმა კოუტინიო რომ დაიბრუნოს და ეს გამოუშვას?!
    გაცვლა იქნება ძალიან სამართლიანი
    სკამზე რომ გიზის ასეთი ფეხბურთელი, ეგ უკვე სხვაობას გაძლევს
    ნიკო,პედრი,გავი, ფრენკი, რიკი და კიდევ 1-2 ბავშვებიდან და ეს კაპიტანთან ერთად
    უკვე ღრმა შემადგენლობაა, ტრავმებიც აღარ იქნება კატასტროფა
    Culé [?]
    #7 13 ნოემბერი 2021 22:29
    0
    მგონი მაჩაიძე ცოცხალია კიდევ და არ უნდა ბარსაში?
    Culé [?]
    #6 13 ნოემბერი 2021 22:21
    1
    ამის რაიოლა დამგდებს შ
    ფანი [?]
    #5 13 ნოემბერი 2021 22:13
    2
    ზუსტად რო ჩვენ სტილში ზუსტად ჯდება ეს კაცი, მე მივესალმები მის დაბრუნებას. აი სტერლინგს რაც შეეხება, დემბელესთან გაიგივება მაგ კაცის არასერიოზულად მიმაჩნია. მაზილაა, თორე დონედ ყომარი შეულია, მასზე მეტს გააკეთებს დარწმუნებული ვარ. სტერლინგიო ისე ამბობენ, როჟა ლივერპულში რა ცუდი იყო? რეალიც ინტირესდებოდა და ბევრი გრანდიც დაჟე, ზედმეტად აბანძებენ.
    Culé [?]
    #4 13 ნოემბერი 2021 22:13
    1
    აბსურდი
    ამდენი ახალგაზრდა ნახევარმცველი გვყავს და ამ ჩამოწერილს რატო უნდა მივცეთ სათამაშო დრო
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    Culé [?]
    #3 13 ნოემბერი 2021 22:01
    1
    იჯარით გამოგვატანს ლივერპული ვითამ ?
    Culé [?]
    #2 13 ნოემბერი 2021 21:57
    0
    წინააღმდეგი რატო უნდა იყოს? ლივერპულში სკამზე ალპობენ, ნაკრებში 17-18 წლის ბავშვებს ვერ უწევს კონკურენციას და ალბათ თამაში მოენატრა
    --------------------
    CULE FOREVER
    ფანი [?]