ჩავის მორიგი წესი - ფეხბურთელებს წონას გაუკონტროლებენ

ჩავის მორიგი წესი - ფეხბურთელებს წონას გაუკონტროლებენ

ხავი მიგელის ინფორმაციით, ჩავი ერნანდესის მოსვლის შემდეგ, საუზმისა და ვარჯიშის წინ, "ბარსელონაში" ფეხბურთელთა წონას ყოველდღე გააკონტროლებენ.

AS-ის ჟურნალისტის ცნობით, გუნდში ფიქრობენ, რომ ხშირ ტრავმიანობას, შესაძლოა, სწორედ ამ საკითხში უყურადღებობა იწვევს.

როგორც აღნიშნული წყარო იტყობინება, მსგავსი მიდგომა "ბარსაში" ლუის ენრიკეს დროსაც (2014/17) იყო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 12 ნოემბერი 2021 20:49
    0
    საერთოდ ყველა ნორმალურ პროფესიონალურ სპორტსმენებს ასე აკვირდებიან და უვლიან აბა კუმანი რო იყო გასიებული ვინმეს წონა ადარდებდა გგონიათ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 12 ნოემბერი 2021 01:33
    5
    წარმოიდგინეთ ამდენი რამე კუმანს ფეხებზე ეკიდა და სამედიცინო შტაბსაც. ტყუილა აჭმევდნენ პურს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 12 ნოემბერი 2021 00:43
    5
    მიხარია რაც ეხლა ხდება ბარსაში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #7 11 ნოემბერი 2021 22:55
    8
    ეგ (წონის კონტროლი) და კვების რაციონის კონტროლი დღეს ცხოვრებაშია აუცილებელია და სპორტში მითუმეტეს ! ჩვეულებრივ ჭამა ხეთქვაზე რო იყვნენ გადასული იმიტომაც ჰქონდათ დარხეული (დანარჩენზე რომ აღარაფერი ვთქვათ) სირბილის მაგივრად დადიოდა მთელი გუნდი
    გულშემატკივარი [?]
    #6 11 ნოემბერი 2021 22:14
    6
    მძ##ერის ფერიც გაუკონტეოლე ბარემ
    Culé [?]
    #5 11 ნოემბერი 2021 22:10
    3
    მძორმტიტის გაუჭირდება ეგ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #4 11 ნოემბერი 2021 22:03
    9
    მე ესე მესმის სპორტი ტრენერიც ამისთვისაა რომ მიგითითოს და რასაც გეტყვის ის უნდა გააკეთო თუ მოეწონები და გამოგივა მისი მითითებები და დახვეწავ ძირითადსაც მოიპოვებ ყველას თუ აჯობებ კონკურენტებს ვარჯიშზეც და მოედანზედ ამით შეიქმნები ვარსკვლავად თან ნიჭიც უნდა გქონდეს ეგ დიდი პლიუსია რათქმაუნდა თორე გვარდიოლამ საშვალო დონის იგროკები აიყვანა მწვერვალზე სითიში
    გულშემატკივარი [?]
    #3 11 ნოემბერი 2021 21:59
    3
    კუმანიც გააკონტროლეთ წონაში :) ეხლა გასუქდება ნძრ.ვისაგან :)
    ფანი [?]
    #2 11 ნოემბერი 2021 21:59
    6
    ციტატა: Griezzy7
    ტიპმა რამდენი წესი შეცვალა smile რამდენი ვინმე გაათავისუფლა smile
    მალე ლაპორტაც რო გაათავისუფლოს არ გაგიკვირდეთ smile smile

    ისე ამ წესების გარეშე როგორ არსებობდა საერთოდ გუნდი

    ჰოო კიდეც შეეტყო განადგურებებით ხან ბაიერმა წაკუზა ესენი ხან რომამ და ხან ლივერპულმა აი ვალოს მერე რეალს ვეღარ უგებენ ესეც ფაქტორი რომ უვიცებად აყალიბებდნენ... იმის იმედი მაქვს რომ რასაც ვუყურებ ამ გაახალგაზრდავებულ შემადგელობას აქვს ნიჭი ძალიან უმეტეს ტექნიკა არ დაეწუნება, ბურთან მოქცევა იციან კონტროლი და არებლნდებათ ფეხებში... ხოდა მარტო დაწინაურებები და ვიღაცის ტრამვის გამო თამაშებით ვერ განვითარდებიან თუ არ ასწავლე რა როგორ უნდა გააკეთოს, უნდა მიუთითო დაუღეჭო აუხსნა აკეთებინო მილიონჯერ შეაჩვიო და მოედანზე მარტივად გაგიგებს ფეხბურთელი ეს ყველაფერი რომ ეცოდინება ვარჯიშებიდან
    Culé [?]