ანსუ ფატის 4-6 კვირა გაუცდება | Cat Radio

ანსუ ფატის 4-6 კვირა გაუცდება | Cat Radio

"ბარსელონას" ახალგაზრდა თავდამსხმელის, ანსუ ფატის რეაბილიტაციის პროცესს, შესაძლოა, უფრო მეტი დრო დასჭირდეს, ვიდრე მოსალოდნელია. ამის შესახებ ინფორმაციას Catalunya Radio ავრცელებს.

კატალონიის რადიოს ცნობით, ფატი 4-6 კვირას იუქმებს.

ანსუმ ტრავმა გუშინ "სელტასთან" სტუმრად გამართულ მატჩში (3-3) მიიღო. 19 წლის ტალანტმა მარცხენა ბარძაყი დაიზიანა, რის გამოც იგი ყავარჯნებით გადაადგილდებოდა.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #9 8 ნოემბერი 2021 13:00
    0
    მალე გამოჯანმრთელებას გისურვებ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 8 ნოემბერი 2021 09:31
    2
    ამის იმედზე ყოფნაც რისკია უკვე მარცხენა და მარჯვენა ვინგერები გვჭორდება სასწრაფოდ ლუის დიასი და ენტონი უნდა მოიყვანონ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #7 8 ნოემბერი 2021 01:34
    0
    ნახვამდის ფატი
    ფანი [?]
    #6 8 ნოემბერი 2021 01:07
    0
    მგონი მანჩესტერი იხდიდა ამაში 150 ლიმონს და თუ ისევ დაინტერესებულნი არიან უნდა შევტენოთ აუცილებლად, გამორიცხულია უკვე ამის დიდი ფეხბურთი, გადაბმულად 3 თამაშს ვერ ატარებს და რაის მესის მემკვიდრეობაზეა ბაზარი, კუმანის ბრალია მაგ თავგასიებულის როარ ამოასუნთქა
    წევრი [?]
    #5 8 ნოემბერი 2021 00:49
    0
    Ponti araa esec vegar itamashebs umagles fexburts...
    ფანი [?]
    #4 7 ნოემბერი 2021 23:36
    0
    დემბლეზე უარესი იქნება, ყოვბელ მეორე მატჩში ამან 2-3 თვე თუ უნდა გამოტოვოს რავიცი. მაგიტომ ვთქვი 6 წლით სარისკოა ამის გახანძლივებათქო სჯობდა 2 წელი გაეხანძლივებინატ და დაკვირვებოდნენ, ჯერ ხომ 3 ურთულესი ოპერაცია გაიკეტა ახლა მეორე ფეხზე 2 ჯერ მიიღო ტრამვა, რავიცი 19 წლის ასაკში ასე რომ ჰარი ჰარალალოზე იმტვრევა და უცდება ამდენი მატჩი რავიცი. იმედია ამას ვინმე გერმანელი ფიზ მომზადების პერსონალი მიხედავს, მაგრა მ ბაიერნი რომ ბაიერნია იმათაც კი უჭირთ ტრამვინი ხალხის ფორმაში ჩაყენება, მოკლედ იმედი ბოლოს კვდებაო და ვნახოტ აბა რა ქინება 2 თვის შემდეგ.
    Culé [?]
    #3 7 ნოემბერი 2021 23:24
    1
    ციტატა: skillera 10
    ეს ძაან ტრამვიანია ბევრი არ აკლია და დემბელეს გადაუჯოკრავს

    მემგონი უკვე გადაუჯოკრა. ეს მგონი დარჩება ტალანტად და იმედად.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 7 ნოემბერი 2021 23:22
    2
    იმედია ამ წელს მოასწრებს თამაშს და ამ მედპერსონალს გაყრიან ყველას.
    წევრი [?]
    #1 7 ნოემბერი 2021 23:20
    2
    ეს ძაან ტრამვიანია ბევრი არ აკლია და დემბელეს გადაუჯოკრავს