ანსუ ფატი ყავარჯნებით გადაადგილდება [ვიდეო]

ანსუ ფატი ყავარჯნებით გადაადგილდება [ვიდეო]

ვიგოს "სელტას" წინააღმდეგ მიღებული ტრავმის შემდეგ, ანსუ ფატი ყავარჯნებით გადაადგილდებოდა.

ერთი შეხედვით, საქმე სერიოზულ დაზიანებასთან გვაქვს. AS-ის ვარაუდით, შესაძლოა, 19 წლის ფეხბურთელს 1 თვე გაუცდეს.


  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 8 ნოემბერი 2021 17:04
    0
    მოკლედ წავიდა ესეც დემბელეს გზით რა..
    ფანი [?]
    #17 7 ნოემბერი 2021 11:45
    3
    ამან კიდე ტვინი წაიღო, ეს დედამოხნული შტაბი არ იყო მესის დროს ? გინახავთ რომ მესი ასე ყოველ მეორე მატჩში ტრავმას იღებდეს? ესეიგი ფეხბურთელების ბრალიცაა და არ ასრულებენ მითითებებს, იგივე კვების დიეტას და ასე შემდეგ. შტაბი არა ღლე, პირველ რიგში ფეხბურთელებია მწყობში ჩასაყენებელი
    ფანი [?]
    #16 7 ნოემბერი 2021 11:42
    0
    მოკლედ ამათი ფიზო და ექიმების დედები დავკალი... რა ჩასვრილი ფეხბურთის ყურება მიწევს სულ ტრანვა და სულ მკვდრები.. წარმოიდგინე 6 ყვითელი ბარათის აკიდება და 3 ბურთიანი უპირატესობის ვერ შენარჩუნება.. ამათ ვარჯიშით უნდა ამოხადო სული ვინც გაქაჩავს გაქაჩავს ვინც არაა უნდაა ააცმევინო.. როდემდე უნდა უყურო ამ სამარცხვინო ფეხბურთს ყველა ანტი რეკორდი დავამყარეთ გადაგვირბინა ვისაც გაუსწორდა..
    Culé [?]
    #15 7 ნოემბერი 2021 11:37
    1
    ციტატა: Giovanni
    ამისგან ისე დადგება მესი, როგორც მესისგან დადგება დემბელე...

    მერე ვინ ამბობს რომ მესი დადგება, მედ პერსონალის და ფიზ მომზადების გამოცვლის შემდეგ თუ მოუკლებს ტრამვებს ამისგან მაგარი ფეხბურთელი დადგება და როგორც ჩანს გოლის ალღოც ძალიან მაგარი აქვს, თამაშების ნახევარი ითამაშა და მაინც 4 გოლი აქვს.. მოკლედ ნიჭიერია და ტრამვები თუ აღარ გაუტრაკებს დასაკნინებელი ნაღდად არ იქნება
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #14 7 ნოემბერი 2021 10:19
    0
    რატო ჩამოეძინათ და არ დარბოდა არავინ დე იონგის გარდა. აზანზული თუ ეზანზული საიდან მოათრიეს.
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #13 7 ნოემბერი 2021 09:46
    0
    ციტატა: VanillaDream
    შტეგენი, ორივე დე იონგი, კოურინიო, დემბელე, ლანგლე, უმტიტი, ალბა არიან პირველ რიგში გასაშვები. შემდეგ სეზონში უკვე ბუსკეცი პიკეც წავლენ, მაგათგან კიდე რამეს ისწავლიან და ისინი ვინც მანამდე ჩამოვთვალე ნახირია და მეტი აღარაფერი უკვე. ყველაზე მეტად შტეგენზე მწყდება გული, მაგრამ აღარ არის ბარსელონას დონის მეკარე, უაზრო შეცდომები აწვს და ყველა გოლს დაცვას მარტო ვერ დააბრალებ.

    გეთანხმები ნიკომ უფრო მეტი გააკეთა ამ ბოლო თამაშებშჯ ვიდრე ფრენკიმ და რაც შეეხება შტეგენზე სამწუხაროდ მართალია ნეტუ რო იდგა კარებში კარგად იდგა სხვათაშორის დონარუმა უნდა მოგვეყვანა ამ ზაფხულს სამწუხაროდ ასე 80 მილიონად თუ გავყიდეთ შტეგენი გაასწორებს
    წევრი [?]
    #12 7 ნოემბერი 2021 09:45
    0
    Gamojamrtelebas vusurveb
    Culé [?]
    #11 7 ნოემბერი 2021 09:08
    1
    უვარგისი ხორცის ნაჭერი ბლიად...
    Culé [?]
    #10 7 ნოემბერი 2021 05:55
    2
    როგორ გუკი მწყდება რო ამდენი ნაგ ის ფონზე მესი პსჟ ში წავიდა, იმდენია გასაშვები და გასაგდები, და მესი გაუშვეს, დაცვა დირკა, ნახევარდაცვა ქათმები და შმტევებიც ფხაკურობენ რა, ეხლა ფატიც გამოაკლდათ და არვიცი....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    გულშემატკივარი [?]
    #9 7 ნოემბერი 2021 03:30
    4
    აუუუუ ესეც შუშისააა და ვსო მეორე დემბელე გაიჩითება :(
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 7 ნოემბერი 2021 03:10
    5
    მაინტერესებს ამ საიტს რა ეტაკე დღეს, მოზამბიკელმა ხაკერებმა ხომ არ შემოუტიეს?!
    [?]
    #7 7 ნოემბერი 2021 02:49
    1
    გუნდს არ იცვლი კაი, ექიმს არ იცვლი კაი, სარწმუნოება მაინც შეიცვალე იქნებ უკეთ დაგიფაროს ახალმა ღმერთმა. ახლანდელი ფაქტია ვერ გიტანს
    წევრი [?]
    #6 7 ნოემბერი 2021 02:10
    2
    არამგონია ეს მალე დაბრუნდეს, რო წაიქცა ისე წაიშინა თავში ხელები ეგრევე მიხვდა რო რთული ტრავმა მიიღო :((( იმედია 1 თვეში დაბრუნდება
    ფანი [?]
    #5 7 ნოემბერი 2021 02:07
    6
    ციტატა: rivaldo80
    ხომ ვიძახი წყევლაა წლების განმავლობაში ხალხს ამწარებდა ბარსა აი ეს უკვე ბოღმით დაწყევლილია გუნდიი 🤯

    წყევლა სახელად არაპროფესიონალი სამედიცინო შტაბი
    Culé [?]
    #4 7 ნოემბერი 2021 02:01
    0
    ხომ ვიძახი წყევლაა წლების განმავლობაში ხალხს ამწარებდა ბარსა აი ეს უკვე ბოღმით დაწყევლილია გუნდიი 🤯
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 7 ნოემბერი 2021 01:38
    1
    მაგრად დაითარსა ეს ბავშვი scream rage
    ფანი [?]
    #2 7 ნოემბერი 2021 01:35
    4
    შემტევი აღარ გვყავს ფაქტობრივად დეპაის გარდა. წყობაა შესაცვლელი და დროებით 4-2-3-1 ია საჭირო. ჩავი იყენებდა ამ წყობას ალ სადში და არ გაუჭირდება გუნდისთვის მორგება
    Culé [?]
    #1 7 ნოემბერი 2021 01:19
    2
    ნუ იმედია ერთ თვეზე მეტი არ გაუცდება.. ნაკრებში მაინტერესებდა ამისი თამაში მაგრამ ახლა ვინ ჩივის ნაკრებს მთავარია ეს იყოს კარგად
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.