ჟოან ლაპორტა ფეხბურთელებს გაუბრაზდა

ჟოან ლაპორტა ფეხბურთელებს გაუბრაზდა

ცნობილი კატალონიელი ჟურნალისტის, ჩავი კამპოსის ინფორმაციით, "ბარსელონას" პრეზიდენტი გუნდის რამდენიმე ფეხბურთელზე გაბრაზდა. 

საუბარია სერჟიო ბუსკეტსზე, ჟერარ პიკეზე, სერჟი რობერტოზე, ჟორდი ალბასა და რიკი პუჩზე. ეს მოთამაშეები წაგებული მატჩის შემდეგ თვითმფრინავში სამაგიდო თამაშებით ერთობოდნენ და კარგ განწყობაზე იყვნენ. სავარაუდოდ, საუბარი "რაიო ვალიეკანოსთან" შეხვედრაზეა, რომელიც "ბარსას" მთავარი მწვრთნელის რანგში რონალდ კუმანისთვის ბოლო იყო. ჟოან ლაპორტა თვლის, რომ თამაშის შედეგისადმი ფეხბურთელების არასერიოზული დამოკიდებულება მიუღებელია. 

აღსანიშნავია, რომ გუნდის ახალი დამრიგებელი, ჩავი ერნანდესი, დისციპლინას ძალიან დიდ მნიშვნელობას ანიჭებს და აცხადებს, რომ თითოეული ფეხბურთელისგან მაქსიმალურად დახარჯვას მოითხოვს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 6 ნოემბერი 2021 17:49
    2
    კუმანის გაჯმა უხაროდათ, იცოდნენ რო მაგ ჩაჯმის მერე მინც გააგდებდა ყლაპორტა თავგაზას ყველაზე მეტად კი იასნია კაპიტნებს და რიკის უხაროდა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 6 ნოემბერი 2021 17:20
    2
    ხოდა ასე რო იქცეოდნენ იმიტომაც უნდოდა მესის შარშან წასვლა. რომადან დაბრუნებისას ლეოს ხმა არ ამოუღია თვითმფრინავში, არც ლივერპულთან წაგების შემდეგ. იქ ლეო თამაშის შემდეგ დოპინგ კონტროლზე დატოვეს და რომელიღაც ლივერპულელი ასევე დოპინგზე გამოცხადებული ინტერვიუში ყვებოდა, რო ლეოს არათუ ხმა არ ამოუღია მიმიკაც კი არ შემიმჩნევიაო სახეზე, თითქოს ვიღაც ახლობელის გასვენებაზე იყოო.
    ფანი [?]
    #17 6 ნოემბერი 2021 17:09
    2
    ალბა ბუსი პიკე რობერტო კიდე ჯანდაბას მოჭამეს თავისი და წავლენ სადაცაა მარა ეს რიკი პუჩი რამ დააასლევა ასე?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 6 ნოემბერი 2021 17:07
    1
    არაუშავს მოვა ხავი და მოიყვანს ამათ სტანოკზე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #15 6 ნოემბერი 2021 16:56
    1
    ციტატა: Nina
    ჭორი მგონია თამაში წააგეს და კაპიტნები ამ განწყობით შეხვდნენ?რაღაც არამგონია სიმართლე იყოს.არ იკადრებდა არცერთი დარწმუნებული ვარ.

    სწორედაც რომ ესე ხვდებიან წლებია უკვე. წავაგეთ და მერე რა ვის არ წაუგია. ბარსელონას გულშემატკივრები ყოველთვის მოგებას ითხოვენ და ეს ფეხბურთია ხან მოიგებ ხან წააგებო. რამდენჯერ დაწერეს მსგავსი სტატია
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #14 6 ნოემბერი 2021 16:07
    0
    ჭორი მგონია თამაში წააგეს და კაპიტნები ამ განწყობით შეხვდნენ?რაღაც არამგონია სიმართლე იყოს.არ იკადრებდა არცერთი დარწმუნებული ვარ.
    Culé [?]
    #13 6 ნოემბერი 2021 16:01
    5
    მოვა ჩავი და წაგიჭერთ ყვერებზე.ის მომენტი მახსენდება სულ აღნიშვნის დროს ნეიმარს რო წაადო დავაო დასტოინადო.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #12 6 ნოემბერი 2021 16:01
    2
    ხიშტი მინუს რამდენი იყო ნეტავი?! smiley
    ფანი [?]
    #11 6 ნოემბერი 2021 15:45
    3
    ჩვენი კაპიტნები 🤡
    პუჩს კიდე რა უნდა უთხრა მართლა კარტი მაინც ითამაშოს მარა იმ ოთხ ვითომ კაპიტანს რა ეკუთვნის
    წევრი [?]
    #10 6 ნოემბერი 2021 15:44
    2
    სწორია, ფეხებზე ეკიდათ შედეგი...
    გულშემატკივარი [?]
    #9 6 ნოემბერი 2021 15:31
    2
    პუჩი თუ ჩავიმაც არ ათამაშა, ესეიგი კუმანი მართალი ყოფილა..... ბოლო შანსი აქვს , რომ დაიმკვიდროს გუნდში ადგილი, თუ რამე შეუძლია მაართლა ეხლა გამოჩნდება
    Culé [?]
    #8 6 ნოემბერი 2021 15:27
    7
    პუჩის კარტიც აღარ ეთამაშა?! ფეხბურთის თამაში არ აღირსეს ჩლუნგმა ჰოლანდიელებმა barca-6
    გულშემატკივარი [?]
    #7 6 ნოემბერი 2021 15:14
    0
    ციტატა: suxaaa
    ისე ერთი კითხვა მაქვს და არავინ დაფიქრებულხართ იმაზე თუ რატომ არ აძლევს არცერთი მწვრთნელი პუჩს შანს იქნებ პრობლემა მწვრთნელშI კი არა თვითონ პუჩშია მაგალითად არასათანადო ვარჯიში დისწიპლინა ვარჯიშებზე არა თავის გამოჩენა ძაან მაინტერესებს ხავი თუ მისცემს შანს ხავიმაც თუ არ მისცა შანსი გამოდის რო მწვრთვნელი კი არა თავისი თავის ბრალი ყოფილა

    ძაან ბევრჯერ შემხვდა სტატია იმაზე რომ ხავის მაგრად მოსწონს პუჩი და ვნახოთ აბა რა იქნება..
    ფანი [?]
    #6 6 ნოემბერი 2021 15:13
    2
    ბუსკეცს რო ჩაეძინა მაგიტო წავაგეთ ის თამაში და კარგ განწყობაზე იყო თურმე. სასაცილოა რო ამ 5 დასახელებულიდან 4 კაპიტანია :დ
    --------------------
    #infinit8iniesta
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 6 ნოემბერი 2021 15:10
    0
    ისე ერთი კითხვა მაქვს და არავინ დაფიქრებულხართ იმაზე თუ რატომ არ აძლევს არცერთი მწვრთნელი პუჩს შანს იქნებ პრობლემა მწვრთნელშI კი არა თვითონ პუჩშია მაგალითად არასათანადო ვარჯიში დისწიპლინა ვარჯიშებზე არა თავის გამოჩენა ძაან მაინტერესებს ხავი თუ მისცემს შანს ხავიმაც თუ არ მისცა შანსი გამოდის რო მწვრთვნელი კი არა თავისი თავის ბრალი ყოფილა
    Culé [?]
    #4 6 ნოემბერი 2021 15:06
    1
    რა ბოდვაა ყველა ჭორს ნუ დაიჯერებთ
    ფანი [?]
    #3 6 ნოემბერი 2021 14:58
    0
    ბუსკეცი, პიკე, ალბა უნდა წავიდნენ სეზონის ბოლოს. აი ძაან დიდი უაზრობა იქნება, წლები გვერდში თამაშობდნენ ერთმანეთის და ახა ხავიმ გაწვრთნას ხო არარეალურია არა? პირლო რო წვრთნიდა კიელინის და ბონუჩის და სულშერი კიდე რონალდოს.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 6 ნოემბერი 2021 14:52
    0
    ციტატა: MeMpiS..
    ეგეთი არასერიოზული დამოკიდებულება როგორ შეიძლება ვერ ვხვდები, კუმანი იყო იდიოტი თორე ამათ ხუთივეს ფეხებით დავკიდებდი იქამდე სანამ ბოდიშს არ მოიხდიდნენ

    აშკარად დისციპლინა აკლია გუნდს და ჩავის სხვა ბევრ რამესთან ერთად ამის გამოსწორებაც მოუწევს

    კი თან გუნდში მოდის ისეთი მწვრთნელი რომლის აზრსაც ესენი კი არა მესიც კი გაითვალისწინებდა. ასე რომ კარგად დაამუშავებს ყველას . ეხლა ვინცააა გუნდში ხავიზე მეტი მიხწევა და დაფასება არცერთს არ აქვს არც ბუსკეთს და არც პიკეს
    Culé [?]