ოფიციალურად: ბარსელონამ ჩავის კონტრაქტი გამოისყიდა

ოფიციალურად: ბარსელონამ ჩავის კონტრაქტი გამოისყიდა

რამდენიმე წუთის წინ, "ალ სადმა" ჩავი ერნანდესის წასვლა ოფიციალურად დაადასტურა.

ყატარული კლუბის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში ნათქვამია, რომ "ბარსელონამ" მისი კონტრაქტი გამოისყიდა:

კლუბის ადმინისტრაცია დათანხმდა ჩავის ტრანსფერს "ბარსელონაში" მას შემდეგ, რაც ხელშეკრულებით გათვალისწინებული გამოსასყიდი თანხის გადახდა განხორციელდა. ჩვენ "ბარსელონასთან" სამომავლო თანამშრომლობის თაობაზე შევთანხმდით.

რამდენიმე დღის წინ, ჩავიმ კლუბს აცნობა, რომ "ბარსელონაში" დაბრუნება ახლა სურდა, რადგან მისი მშობლიური კლუბი რთულ ვითარებაში იმყოფება. ჩვენ გავითვალისწინეთ ჩავის სურვილი და მისთვის წასვლაში ხელი არ შეგვიშლია.

ჩავისა და მის ოჯახს დოჰაში ყოველთვის სიხარულით დავხვდებით, ჩვენი ურთიერთობა გაგრძელდება.

- ვკითხულობთ განცხადებაში.

ჩავი, მატეუ ალემანისთან და რაფა იუსტესთან ერთად, კატალონიაში ხვალ დაბრუნდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 25 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #25 8 ნოემბერი 2021 15:45
    0
    ჩავისა და მის ოჯახს დოჰაში ყოველთვის სიხარულით დავხვდებით, ჩვენი ურთიერთობა გაგრძელდება.
    ფული აგვართვეს და კიდევ ღადაობენ?
    Culé [?]
    #24 5 ნოემბერი 2021 19:15
    0
    მოდი მოდიიი ჩავიუს,ეხლა რო ტენჰაგი ფუტბოლს თამაშობს 25 წლის ასაკში გაქვს ნათამაშები აჩვენე ამათ ვინაა ტიკიტაკას მეფე.მოხოდე ეს ვალეტი ფეხბურთელები ტუზებად იმუშავე გუნდზე და ახალგაზრდებზე,ლაპორტა გყავს გვერდით ნაბიჭ.....პრეზიდენეტი,ყველაფერს იზავს ნამუსზე აღარავის დააბიჯებინებს,იმ აჭკებიან სირინოზას არგავს.<3<3<3
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    ფანი [?]
    #23 5 ნოემბერი 2021 17:39
    1
    დაიმახსოვრეთ ეს დღე, დიდი ერის დასაწყისი იწყება!!!
    --------------------
    ꧁༺Øñ𝖊LᎥfe༻꧂

    ꧁༺Øñ𝖊Łøv𝖊༻.꧂

    ꧁༺ Øñ𝖊ŦͭEͤÅͣMͫ༻꧂ F C b a r c e l o n a
    ფანი [?]
    #22 5 ნოემბერი 2021 16:25
    1
    🙈🙈🙈
    😍😍😍😍
    ხავი წარმატებები და იმედია დააუბრუნებ ბარსას ძველ დიდებას
    Culé [?]
    #21 5 ნოემბერი 2021 16:14
    6
    იმედია ჩავი დაგვაბრუნებს მწვერვალზე და გვარდიოლასავით 4 წელში კიარ გაიქცევა არამედ დიდი ხანი დარჩება❤💙
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #20 5 ნოემბერი 2021 16:14
    3
    ციტატა: Norman Bates
    ციტატა: La Pulga10
    აეეე გილოცავთ.უძღები შვილი ბრუნდება.

    უძღები შვილი ნეიმარია და არა ჩავი

    მაშინ გამძღარი შვილი დაბრუნდა
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #19 5 ნოემბერი 2021 16:12
    2
    გილოცაავთ კულეებო მაგრამ დრო დაჭირდება ჩავის მაიმც მეი ედებააა❤️❤️❤️
    Culé [?]
    #18 5 ნოემბერი 2021 16:11
    0
    წარმატებები barca-1
    Culé [?]
    #17 5 ნოემბერი 2021 15:52
    1
    ბარსა დაბრუნდა, მართლაც გილოცავთ. კრუიფის და პეპის ბარსა გვიბრუნდება❤️❤️👍👌
    --------------------
    "მე ბედნიერი ვარ რომ ვთამაშობდი ისე როგორც ლეო მესი"
    დიეგო არმანდო მარადონა
    ფანი [?]
    #16 5 ნოემბერი 2021 15:48
    1
    ციტატა: La Pulga10
    აეეე გილოცავთ.უძღები შვილი ბრუნდება.

    უძღები შვილი ნეიმარია და არა ჩავი
    ახალბედა [?]
    #15 5 ნოემბერი 2021 15:42
    1
    არ მჯერა:D წარმატებები მაესტროს.
    Culé [?]
    #14 5 ნოემბერი 2021 15:40
    8
    ალ სადს ასწავლა კაცმა სხარტი სანახაობრივი ფეხბურთის თამაში და აქაც გამოუვა რამე აბა როგორ გაგვწირავს ასე მთლად ღმერთი :))
    Culé [?]
    #13 5 ნოემბერი 2021 15:39
    3
    ხელი არ შეგვიშლიაო იმდენი თქვენი დდშვცი. აბა გამოსასყიდი თანხის გადახდა რას ნიშნავს 🤮
    --------------------
    "მე ბედნიერი ვარ რომ ვთამაშობდი ისე როგორც ლეო მესი"
    დიეგო არმანდო მარადონა
    Culé [?]
    #12 5 ნოემბერი 2021 15:34
    1
    აბა შენ იცი, იმედები არ გავიცრუო, თუმცა მარტო ხავი ვერ უშველის საქმეს, ფეხბურთელებმა პასუხისმგებლობა უნდა იგრძნონ და მთელი მონდომებით ითამაშონ. ხავის კი ამ სეზონს + 2 სეზონი უნდა მიეცეს თავისი შესაძლებლობების დასამტკიცებლად.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 5 ნოემბერი 2021 15:31
    0
    აბა რააა ❤️❤️❤️❤️ წარმატებები მაესტროოოო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #10 5 ნოემბერი 2021 15:24
    0
    Barca for life,

    გამოსასყიდი თანხის გადახდა განხორციედაო)
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 5 ნოემბერი 2021 15:20
    2
    აჰა, გამპერს რაც შეეხება ყატარში და არაბულ არხებზე ტრალსლიაცია და ბილთები ამოიღებს იმდენს, რომ კონტრაქტი გამოსყიდული და სარგებელშI იქნება წასული, ნუ ფინანსურ სარგებელზეა საუბარი რა ტქმა უნდა, თორე სხვა სარგებელი აქ მთავარი, ლა ლიგა, ლიგა, ტრებლი და ა.შ.
    ფანი [?]
    #8 5 ნოემბერი 2021 15:19
    1
    ციტატა: Anano_Ch
    გილოცააააავთ 🥳🥳🥳 ეს იყოს ჩვენი დიდების და სიძლიერის დაბრუნების პირველი ეტაპი მეგობრებო 🙏🏽🥳

    ოდესღაც ჩვენც ხომ უნდა გვშველოდა როგორც ეს ინგლისურ კლუბებს ეშველათ😃😃😃 კლობი, გვარდი, კონტე, ტუხელი და ააყვავეს პრემიერ ლიგა
    ლალიგამ თავისი ხიბლი უნდა დაიბრუნოს ბარსელონაა სახით რომელიც ოსასუნებს და კადიზებს ერთი ამოსუნთქვით აგდებდა იპონზე უშანსოდ და გრანდებს ფახფახი ჰქონდა ლალიგასა თუ ევროპის მაშტაბით აი როგორც 5:0 ებს უგებდა ბალერინებს და ანადგურებდა ხავი ფეხბურთელობის დროს ისევ ეგ ხანა უნდა დაუგდეს მათაც😅😅😅
    Culé [?]
    #7 5 ნოემბერი 2021 15:09
    14
    ისეთივე დიდებული ყოფილიყავი მაესტრო როგორც ფეხბურთელი იყავი❤️❤️❤️❤️
    გულშემატკივარი [?]
    #6 5 ნოემბერი 2021 15:08
    7
    გილოცააააავთ 🥳🥳🥳 ეს იყოს ჩვენი დიდების და სიძლიერის დაბრუნების პირველი ეტაპი მეგობრებო 🙏🏽🥳