ბარსელონამ ჩავისთან შეთანხმებას მიაღწია - Sport

ბარსელონამ ჩავისთან შეთანხმებას მიაღწია - Sport

"ბარსელონასა" და კლუბის ლეგენდას, კატარული "ალ სადის" ამჟამინდელ მთავარ მწვრთნელს, ჩავი ერნანდესს შორის შეთანხმება მიღწეულია. ამ ინფორმაციას Sport ავრცელებს.

წყაროს ცნობით, "ბარსამ" ჩავისთან სრულ შეთანხმებას მიაღწია. რონალდ კუმანს სამწვრთნელო პოსტზე სწორედ 41 წლის სპეციალისტი შეცვლის.

კატალონიურ პრესაში გავრცელებული ცნობებით, ჩავის გამოსასყიდი თანხა 1 მილიონი ევროა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 29 ოქტომბერი 2021 22:09
    0
    ციტატა: MeMpiS..
    ჩავიზე ეჭვები თუ გაქვთ გეტყვით რომ მაესტრო ფეხბურთელობის პერიოდშიც კი იმაზე ჭკვიანი იყო ვიდრე ახლა ლამპარდი და პირლო არიან... გვარდიოლას აქვს ნათქვამი რომ ერთად განვიხილავდით სულ ტაქტიკებს ერთნაირი ხედვა გვაქვსო და ჩემზე უკეთესი მწვრთნელი გამოვაო...ესპანეთის ნაკრებში მსოფლიო რომ მოიგეს სასტაროს დაყენებაში მონაწილეობდა.. თან ბარსას სტილს ჩავი იცნობს ყველაზე მეტად.. ალ საადში 7 ტიტულთან ერთდად თითქმის 2 წელია არ წაუგია და მგონი დროა რომ მოვიდეს.. არც პეპი იყო ძაან გამოცდილი, ის საერთოდ ბ გუნდს წვრთნიდა და მე3 დონეზე იყო მაგრამ რაც გააკეთა თქვენც იცით.. ასე რომ მე მჯერა ჩავისი

    ხოდა მაგის ხედვას ინიეტასიც უნდა დაემატოს არანაკლები, იქნება ისიც დაბრუნდეს ჩავის დამხმარედ.
    Culé [?]
    #16 28 ოქტომბერი 2021 14:09
    0
    ციტატა: Norman Bates
    პავლოვიჩი 56 სად არის? პირველი ეგ მიხვდა რომ კუმანი კუილა იყო😅

    პავლოვიჩი პირველი არ იყო პირველი basa 7 -მა თქვა კუმანზე რომ ვან გაალ მეორე იქნებოდა
    Culé [?]
    #15 28 ოქტომბერი 2021 13:48
    17
    ჩავიზე ეჭვები თუ გაქვთ გეტყვით რომ მაესტრო ფეხბურთელობის პერიოდშიც კი იმაზე ჭკვიანი იყო ვიდრე ახლა ლამპარდი და პირლო არიან... გვარდიოლას აქვს ნათქვამი რომ ერთად განვიხილავდით სულ ტაქტიკებს ერთნაირი ხედვა გვაქვსო და ჩემზე უკეთესი მწვრთნელი გამოვაო...ესპანეთის ნაკრებში მსოფლიო რომ მოიგეს სასტაროს დაყენებაში მონაწილეობდა.. თან ბარსას სტილს ჩავი იცნობს ყველაზე მეტად.. ალ საადში 7 ტიტულთან ერთდად თითქმის 2 წელია არ წაუგია და მგონი დროა რომ მოვიდეს.. არც პეპი იყო ძაან გამოცდილი, ის საერთოდ ბ გუნდს წვრთნიდა და მე3 დონეზე იყო მაგრამ რაც გააკეთა თქვენც იცით.. ასე რომ მე მჯერა ჩავისი
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 28 ოქტომბერი 2021 13:45
    8
    მშვენიერია

    პ.ს. სანამ ხავი მოვა შრიოდერმა გაწვრთნას გუნდი არანაირი ბარჟუანი და დონჟუანი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #13 28 ოქტომბერი 2021 13:36
    3
    წინასწარ რა იცით რა მოხდება. ალ სადის შედარება ესპანეთის ჩემპიონატს არ შეედრება და ყატარის კვალობაზე ხავის რა ფეხბურთელები ჰყავს კლუბში არცერთმა იცის
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #12 28 ოქტომბერი 2021 13:29
    3
    ციტატა: Norman Bates
    პავლოვიჩი 56 სად არის? პირველი ეგ მიხვდა რომ კუმანი კუილა იყო😅

    პირველი პავლოვიჩი კი არა მე ვიყავი ვინც მოყვანილი არ იყო ისე ვყვიროდი არ გვინდა ეგ ვან გაალ მეორე თქო:))))))))
    წევრი [?]
    #11 28 ოქტომბერი 2021 13:23
    8
    რა პესიმისტურად უყურებთ თქვენ, პირლოს და ლამპარდს რომ ადარებთ, შორს რატო მიდიხართ, გვარდიოლა გვყავს ჩვენივე ისტორიიდან, არმგონია ჩავიმ ვინმეზე ნაკლებად იცოდეს, რა ჭირდება ბარსას და რა ფეხბურთი უნდა ითამაშოს. ისტორიას დაწერს ეს კაცი ბარსელონაში
    ფანი [?]
    #10 28 ოქტომბერი 2021 13:21
    1
    ციტატა: totti10
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: totti10
    იმედია როგორც იუვეში და მანჩესტერში მოხდა მასე არ იქნება აი პირლო რომ იყო ბუნუჩი კიელინი ბუფონის და რავიცი კიდე რამდენის ტრენერი ვისტანაც ერთად ყომარობდა :დ ასევე სოლსკიაერი რონალდოსი. ძალიან დიდი იმედი მაქვს ზამთარში თუ არა ზაფხულში პიკე ბუსკესი ალბა, და უამრავი ძველ იგვარიდა წავა გუნდიდან, თორემ იმაზე უარესი რამ დაემარტება გუნ დს ვიდრე იუვეს დაემარტა, ხავიც ვერ ეტყვის ახლა ბუსს მოდი იდიო ვისტანაც ერტად დაახლოებიტ 6-7 წელი თამაშობდა.

    მეც ეგ დავწერე ქვემოთ და გეთანხმები სრულიად.


    არავითარი ზამენები და ეგეტი რამე უეჭველი უნდა წავიდნენ ტორემ სრული ამაზრზენობა და ცირკი კლოუნობა იქნება ვარჯიშზე და მოედანზე ხომაკატასტროფა, წარმოდიგინე რონალდოს რომ წვრთნის პირლო ან სოსლკიაერი :დ ან თუნდა ც ხავი მესის :დ

    ჰო და იმიტომაც ვხედავთ შედეგს რაც ხდება მანიუში, დაჟე დაიწერა ეგეთი აზრიც რო რონალდოს მისვლით ბევრი შეიცვალაო მანიუში. ავტორიტერია რონი და სულშერმა რა უნდა გაწვრთნას, აქეთ რონალდო ასწავლის მაგას და ამხელა დომხალი იმიტომაცაა.
    ფანი [?]
    #9 28 ოქტომბერი 2021 13:05
    0
    ციტატა: totti10
    იმედია როგორც იუვეში და მანჩესტერში მოხდა მასე არ იქნება აი პირლო რომ იყო ბუნუჩი კიელინი ბუფონის და რავიცი კიდე რამდენის ტრენერი ვისტანაც ერთად ყომარობდა :დ ასევე სოლსკიაერი რონალდოსი. ძალიან დიდი იმედი მაქვს ზამთარში თუ არა ზაფხულში პიკე ბუსკესი ალბა, და უამრავი ძველ იგვარიდა წავა გუნდიდან, თორემ იმაზე უარესი რამ დაემარტება გუნ დს ვიდრე იუვეს დაემარტა, ხავიც ვერ ეტყვის ახლა ბუსს მოდი იდიო ვისტანაც ერტად დაახლოებიტ 6-7 წელი თამაშობდა.

    მეც ეგ დავწერე ქვემოთ და გეთანხმები სრულიად.
    Culé [?]
    #8 28 ოქტომბერი 2021 13:03
    0
    ციტატა: Albicelecte
    ფაქტია, რომ 7 ტიტული აქვს მოგებული 2 წელში და პოტენციური ქულების 71% დააგროვა 100-დან, ეს ძალიან კარგი შედეგია
    დრო უნდა მიეცეს, წარმომიდგენია თუ რით დაიწყებს...
    ყველას, ვისი გვარიც დე-თი იწყება...
    დე-მბელე,დე იონგი (ლუკს ვგულისხმობ, ფრენკისგან იქნებ დადგეს რამე), დე სტი, დე პაი, დე მიდი ამათ ყველას მოისვრის გუნდიდან იმედია...
    და კიდევ 2-3 კაცს მიაყოლებს

    დესტს აქვს პოტენციალი,პროსტა სწორი გზა უნდა მისცე.არ იცის ხშირად რას აკეთებს და მაგაშია საქმე.დეპაის კიდე არაუშავს ნორმალური თუ მიუყენე ვინმე ითამაშებს.ფრენკის ბოლო პერიოდში მენტალიტეტში ჩაუკუკა კუილამ,თამაშის სურვილი დაუკარგა მგონი.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #7 28 ოქტომბერი 2021 12:59
    0
    ციტატა: Albicelecte
    დე სტი

    არაა ცუდი ბიჭი არადა ეს, აქვს პოტენციალი და მე პირადად მეიმედება სერჟინიოსი.
    Culé [?]
    #6 28 ოქტომბერი 2021 12:56
    2
    აუუუ რა ცენტრი გვეყოლება რამდენიმე წელიწადშიიი,ეჭვიც არ მეპარება,რო მაგრად აათამაშებს ბიჭობას.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #5 28 ოქტომბერი 2021 12:55
    1
    ციტატა: Iniesta_8
    ხავი თუ არ მოვა აზრი არ აქვს კუმანის გაშვებას, ისევ ეგეთ ვინმეს მოიყვანენ. ხავის 3 წელი უნდა მიეცეს მინიმუმ შედეგების მიუხედავად. ამ გუნდის ფეხზე დაყენებას ძაან დიდი შრომა დასჭირდება ამიტომ პირველივე წაგებაზე არ დაიწყოთ ახალი მწვრთნელის ძებნა და ლანძღვა-გინება.

    ამ სეზონში არაფერ საოცარს არ ველოდები მე, უბრალოდ თამაშის ხარისხი მაინც იქნებ გაუმჯობესდეს და ახალგაზრდები მოიხოდნენ. ხავის ხელში დიდი იმედი მაქვს პედრი და ანსუ დონეს იყომარებენ, პუჩიც, გავიც და სხვა ახალგაზრდებიც.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 28 ოქტომბერი 2021 12:53
    2
    ფაქტია, რომ 7 ტიტული აქვს მოგებული 2 წელში და პოტენციური ქულების 71% დააგროვა 100-დან, ეს ძალიან კარგი შედეგია
    დრო უნდა მიეცეს, წარმომიდგენია თუ რით დაიწყებს...
    ყველას, ვისი გვარიც დე-თი იწყება...
    დე-მბელე,დე იონგი (ლუკს ვგულისხმობ, ფრენკისგან იქნებ დადგეს რამე), დე სტი, დე პაი, დე მიდი ამათ ყველას მოისვრის გუნდიდან იმედია...
    და კიდევ 2-3 კაცს მიაყოლებს
    Culé [?]
    #3 28 ოქტომბერი 2021 12:53
    2
    ძალიან მიხარია, ამ ორ კარგ ამბავს ხავის მოყვანას და კუმანის გაშვებას ერთად თუ გავიგებდი არ მეგონა,ახლა მთავარია კუმანს სინდის ნამუსი ეყოს და ფულზე უარი თქვას რომელიც არანაირად არ დაუმსახურებია ჩემი გადმოსახედიდან.
    Culé [?]
    #2 28 ოქტომბერი 2021 12:48
    0
    ხავი თუ არ მოვა აზრი არ აქვს კუმანის გაშვებას, ისევ ეგეთ ვინმეს მოიყვანენ. ხავის 3 წელი უნდა მიეცეს მინიმუმ შედეგების მიუხედავად. ამ გუნდის ფეხზე დაყენებას ძაან დიდი შრომა დასჭირდება ამიტომ პირველივე წაგებაზე არ დაიწყოთ ახალი მწვრთნელის ძებნა და ლანძღვა-გინება.
    ფანი [?]
    #1 28 ოქტომბერი 2021 12:42
    6
    მალე პიკე, ბუსი, ალბა და ის კამანდა უნდა წავიდეს რა. იმიტო რო ძაან მათი მწვრთნელი გახდეწ ჩავი, რომლებიც ერთად წლები თამაშობდნენ და რამე ძაან არასწორი იქნება. როგორც სულშერია რონალდოს ტრენერი ეგ პონტია. აწი სუ უნდა გაახალგაზრდავდეს გუნდი და დაიწყოს ახალი ერა.