ბართომეუ ლივერპულთან მარცხზე: შემადგენლობა მთლიანად უნდა შემეცვალა

ბართომეუ ლივერპულთან მარცხზე: შემადგენლობა მთლიანად უნდა შემეცვალა

2018/19 წლების სეზონში, "ბარსელონამ", ჩემპიონთა ლიგის პირველი ნახევარფინალური მატჩის 3-ბურთიანი სხვაობით მოგების მიუხედავად, ფინალში გასვლა ვერ მოახერხა და განმეორებითი შეხვედრა 0-4 წააგო.

"ბარსას" ყოფილი პრეზიდენტი, ჟოზეპ მარია ბართომეუ, პორტუგალიურ გამოცემასთან, A Bola-სთან ინტერვიუში, აღნიშნულ მარცხზე საინტერესო კომენტარს აკეთებს:

"ენფილდზე" წაგების შემდეგ, შემადგენლობა მთლიანად უნდა შემეცვალა, მაგრამ, მოთამაშეებს მოვუსმინე, რაც არასწორი იყო. თაობათა ცვლა უნდა დაწყებულიყო, ამის ნაცვლად კი ძალიან ძვირადღირებული ფეხბურთელები შევიძინეთ, რომლებმაც ჩვენი იმედები ვერ გაამართლეს.

აშკარაა, რომ ერთ-ერთი ტრანსფერი, რომელზეც ბართომეუ საუბრობს, ანტუან გრიზმანია, რომელიც კატალონიურმა გრანდმა 2019 წელს 120 მილიონ ევროდ შეიძინა, წარუმატებელი ორი სეზონისა და გაცემული ავანსების ვერგამართლების შემდეგ კი ფრანგი "ატლეტიკოში" დაბრუნდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 26 ოქტომბერი 2021 20:34
    2
    დემბელეც მაგის მოყვანილი არ იყო, ორი ნაბიჯიდან რო მეკარეს ჩააბარა ბურთი, ლეოს პასის შემდეგ. ჩვენ 4-0 --ს ნამდვილად ვეღარ ამოქაჩავდა ლივერპული, არც კი იფიქრებდა ამაზე.
    Culé [?]
    #8 26 ოქტომბერი 2021 12:46
    2
    თავისი უტრაკობა ფეხბურთელებს შეტენა. ფეხბურთელი აბა რას გეტყვის, ტრაკში წიხლი ამომარტყი და ჩემს ადგილას სხვა მოიყვანეო? თან დემბელე და გრიზმანი არავის უნდოდა გუნდში, მარა მაინც მოიყვანა.

    ციტატა: cruyff9
    ეს კაცი არაფერ შუაშია არადა იმენა((((სუპერვასკვლავები მოიყვანა და თავის დროზე ვზეიმობდით მათ ტრანსფერებს,,,მარა სუყველამ ჩაიმასქნა მაგათი დედას ვტენე!!!კოუ გრიზი დემბელე

    როგორ არაა შუაში, რომელი სუპერვარსკვლავი დემბელე იყო 100 მილიონი რომ სთხლიშა ან კოუტინიომ რა გააკეთა 80 მილიონზე მეტის 140 რომ გადაიხადა.
    ფანი [?]
    #7 26 ოქტომბერი 2021 09:53
    1
    📊 მორიგი გოლს + ასისტი, ხულიან ალვარესი საოცარ ფორმაშია და გაჩერებას არ აპირებს 🔥🔥🔥

    წლევანდელ სეზონში:
    👕 14 თამაში
    ⚽️ 11 გოლი
    🅰️ 5 ასისტი

    ბოლო 5 თამაშში:
    ⚽️ 7 გოლი
    🅰️ 3 ასისტი
    ძაან კლასნი ბიჭია რო გვეყიდა რამოხდებოდა არც არაფერი რაც შეეხება ბართუშას თუ შემადგენლობის შეცვლა და რევოლუცია გინდოდა გუნდში მაშინ 1-ლი ვალიკო უნდა გაგეშვა რომელიც ახალგაზრდებს ვერიყენებს ისეთი უნდა მოგეყვანა რო ახალგაზრდებს მოხოდავდა და ახალ ერას დაიწყებდა მაგრამ სლეხარ და ვერ ხვდები მაგდენს იმის მაგივრად რო სეზონის ბოლოს გაგეშვა ვალოდია შუა ზამთარში გაუშვი რაც მოხდა მერე ჩვენც კი ვნახეთ
    ფანი [?]
    #6 26 ოქტომბერი 2021 09:13
    1
    cruyff9, რა არაფერ შუაშია ?! ჯერ ხომ მესის რამდენი პრობლემა შეუქმნა , მერე რამდენი არასწორი გადაწყვეტილება მიიღო , არაფრის მომცემი ტრანსფერები , ახლა იძახის ლაპორტაზე უკეთ გავაკეთებდი ყველაფერსო გაბრაზებული ფანების სიმპათიები რომ დაიმსახუროს , ამას ბარსელონას ბედი კიდია , მთავარია თავად ნახოს სარგებელი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 26 ოქტომბერი 2021 09:01
    5
    მწვრთნელი უნდა გაგეშვა პირველ რიგში და მთლიანი შემადგენლობა კი არ უნდა შეგეცვალა გასაშვები უნდა გაგეშვა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #4 26 ოქტომბერი 2021 04:57
    4
    შემადგენლობა კი არა პირველ რიგში შენ უნდა გადამდგარიყავი, მერე და ვინ გირჩია გრიზმანის ყიდვა. დანი ალვეში გაუშვეს და მას მერე რამდენი წელი გავიდა მარჯვენა მცველი არ ყოლია ბარსას, უბედურება ის არის ამდენი წლის მერეც ვინც თამაშობს ყველას ჯობია ალვეში ფლანგზე
    გულშემატკივარი [?]
    #3 26 ოქტომბერი 2021 03:10
    3
    ციტატა: cruyff9
    ეს კაცი არაფერ შუაშია არადა იმენა((((სუპერვასკვლავები მოიყვანა და თავის დროზე ვზეიმობდით მათ ტრანსფერებს,,,მარა სუყველამ ჩაიმასქნა მაგათი დედას ვტენე!!!კოუ გრიზი დემბელე


    ზუსტად მაგაშია საქმე. ბარსამ დაკარგა სული. ტიპმა ყველა სახელი იყიდა იმის მიუხედავად გვჭირდებოდა თუ არა. პოპულისტი დილეტანტია

    მხოლოდ იმაშია მართალი რომ მთელი გუნდი უნდა გაეყიდა და ახალი აეშენებინა რისი მარიფათიც არ ქონდა
    Culé [?]
    #2 26 ოქტომბერი 2021 02:10
    5
    ეს კაცი არაფერ შუაშია არადა იმენა((((სუპერვასკვლავები მოიყვანა და თავის დროზე ვზეიმობდით მათ ტრანსფერებს,,,მარა სუყველამ ჩაიმასქნა მაგათი დედას ვტენე!!!კოუ გრიზი დემბელე
    გულშემატკივარი [?]
    #1 26 ოქტომბერი 2021 01:32
    10
    მართალს კი ამბობს ისე, ამის დდშვც მე.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.