რონალდ კუმანმა სამედიცინო პერსონალთან საგანგებო შეხვედრა გამართა

რონალდ კუმანმა სამედიცინო პერსონალთან საგანგებო შეხვედრა გამართა

ჟურნალისტ ხავი მიგელის ცნობით, დღეს, "ბარსელონას" თავკაცმა, რონალდ კუმანმა სიუტატ ესპორტივაზე სამედიცინო პერსონალთან საგანგებო შეხვედრა გამართა.

მოგეხსენებათ, ნიდერლანდელი სპეციალისტი ხშირად აპელირებს იმაზე, რომ გუნდს ბევრი ტრავმირებული ჰყავს, რასაც ცუდი შედეგები მოაქვს, ბოლო პერიოდში კი, ამ მხრივ, პროგრესი არ ჩანს - პირიქით, სიას პედრი დაემატა.

ზემოხსენებული წყაროს ინფორმაციით, "ბარსას" მთავარმა მწვრთნელმა კატალონიელთა ექიმებს დაზიანებული მოთამაშეების გამოჯანმრთელების პროცესში არსებული დისბალანსის აღმოფხვრისაკენ მოუწოდა. ასევე, კუმანს სურს, რომ მათ ფეხბურთელთა ტრავმიანობა თავიდან აირიდონ და, მისი პრევენციისთვის, საჭირო ზომები მიიღონ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 26 ოქტომბერი 2021 20:41
    0
    კუმანს სურს, რომ მათ ფეხბურთელთა ტრავმიანობა თავიდან აირიდონ და, მისი პრევენციისთვის, საჭირო ზომები მიიღონ.
    და 18 წლის ფეხბურთელს რო რეკორდს ამყარებინებ, სეზონში ჩატარებული მატჩებით რა გგონია, ის ბავშვი რკინისგანაა გაკეთებული.
    [?]
    #10 26 ოქტომბერი 2021 12:22
    2
    ციტატა: Davita
    ღლეობა ტაქტიკით რომ თამაშობს ეგეც სამედიცინო პერსონალის ბრალია? ერთი დეიონგი და შტეგენი იყო ნათელი წერტილი გუნდში და ამ თავგასიებულმა ორივე დაასლევა, დეიონგი სუფთა ქალუსია ტიპი გახდა, დაფარფატებს ბალერინასავით, გუშინაც კარგად გამოჩდა როგორი უსუსურია ძლიერ ცენტრთან, 89 წლის მოდრიჩმა ჯიბეში ჩაისვა

    დე იონგი მეც საშინლად არ მომწონს მარა რა ქნას, იდიოტი მწვრთნელის უსუსტესი გუნდის წევრია. ეგ 89 წლის მოდრიჩი ქვის ხანიდან კროოსი კაზეს მეწყვილეა და მარტომ კი არა ჯამში გააფარჩაკეს ბარსას ცენტრი. თორე მიეცი აბა ფრენკი გვარდიოლას თუ არ იფრენს. როცა კარგი მწვრთნელი ყავდა ტენ ჰაგის სახით ტ.რაკზე ასრიალა მოდრიჩი და მთელი რეალი
    ფანი [?]
    #9 26 ოქტომბერი 2021 11:29
    1
    ისე წერთ კამპ ნოუ გამოგეკიდოსო გეგონება იქ დასწრე საზოგადოება ყველა კულე იყოს ან თავგადაკლული ფანი ბარსელონასი. 70% ტურისტია, 20-25 დედა... სეპარატისტი და დანარჩენი კულე და მადრიდისტა :დ :დ ეს უაზრო პოლიტიტიკა რომ გამიჯნონ ამ სტადიონზე მაინც არა? გამოფენენ ამ უაზრო ბანერებს დროშებს რამდენჯერ უნდა დაისაჯოს გუნდი ამის გამო. თუ სწორედ მახსოვს 3-4 ჯერ ფულადი ჯარიმაც გადაახდევინეს გუნდს მაგ ამბებზე, ეს ჩვენტვისაც ძალიან ცუდია ჩვენი ქვეყნისთვის :(
    გულშემატკივარი [?]
    #8 26 ოქტომბერი 2021 00:50
    5
    ღლეობა ტაქტიკით რომ თამაშობს ეგეც სამედიცინო პერსონალის ბრალია? ერთი დეიონგი და შტეგენი იყო ნათელი წერტილი გუნდში და ამ თავგასიებულმა ორივე დაასლევა, დეიონგი სუფთა ქალუსია ტიპი გახდა, დაფარფატებს ბალერინასავით, გუშინაც კარგად გამოჩდა როგორი უსუსურია ძლიერ ცენტრთან, 89 წლის მოდრიჩმა ჯიბეში ჩაისვა
    ფანი [?]
    #7 26 ოქტომბერი 2021 00:50
    0
    საწყალ პედრის სანამ სული არ ამოხადეს არ შეეშვენ, ახლა ექიმებს დასდევენ,18 ბავშვიდან რობოტი გახადეს.
    ფანი [?]
    #6 26 ოქტომბერი 2021 00:25
    3
    ... და ფაღარათის სამკურნალო საშუალებები მოითხოვა ურეცეპტოთ , რომ მისი ჩასვრის ამბავი არავინ გაიგოს , თუმცა კუტმანას ავიწყდება , რომ სუნი დააყენა გადავსებულ ნოუ-კამპზე !!! წადი ბიძიკო წადიი , მაინცდამაინც მთელი ნოუ-კამპი უნდა გამოგეკიდოს შემდეგზე და მართლაც ჩაი...ვა ??
    წევრი [?]
    #5 25 ოქტომბერი 2021 23:52
    0
    ამას რაც ევალება და რის ცოდნასაც იბრალებს იმას ვერ ანხორციელებს გარკვეული პროცენტითაც კი და რაც არ ევალება და რის ცოდნას დაჟე არც კი იბრალებს იმ თემაზე ვის რა მითითება უნდა მისცეს საერთოდ მითუმეტეს რომ ამან დადებითი შედეგი მისცეს კლუბს წარმოდგენაც კი არ მინდა რა კკლემანობებს იტყოდა იმ შეხვედრაზე
    ფანი [?]
    #4 25 ოქტომბერი 2021 23:52
    1
    მომგვარებელი როა კაცი კოჭებში ეტყობა რა. ვსო აწი პიზდეც კონფერენს ლიგაზე ბოლო ადგილოსნებს ჯგუფში, გააპობს სუყველას ნოლით ნოლებს..
    Culé [?]
    #3 25 ოქტომბერი 2021 23:50
    0
    წადი და გაიყოლე ეგენიც.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #2 25 ოქტომბერი 2021 23:41
    1
    არ ვარგა არაფერი ამ გუნდში უკვე რა🤦‍♂️..პროსტა საცოდაობაა
    --------------------
    CULE FOREVER
    Culé [?]
    #1 25 ოქტომბერი 2021 22:53
    5
    ავტომატით და ხელყუმბარებით უნდა მისულიყავი რონალდ, იმსახურებენ... მაგრამ შენც არანაკლები ხარ!