ჰოლანდს წელიწადში 35 მილიონი ევრო სურს | ESPN

ჰოლანდს წელიწადში 35 მილიონი ევრო სურს | ESPN

ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზე ევროპული გრანდების მთავარი სამიზნე დორტმუნდის "ბორუსიას" სუპერვარსკვლავი, ერლინგ ჰოლანდი იქნება. სავარაუდოდ, ნორვეგიელი კლუბს დატოვებს და არჩევანს კარგი სპორტულ პროექტისა და ხელსაყრელი ფინანსური პირობების მიხედვით გააკეთებს. ფინანსური მოთხოვნა კი საკმაოდ მსუყე იქნება.

ESPN-ის ინფორმაციით, გერმანული გუნდის დატოვების შემთხვევაში, 21 წლის ფეხბურთელი ხელფასის სახით წელიწადში 30 მილიონ ფუნტს სტერლინგს (35.57 მილიონი ევრო) მოითხოვს. 

ზაფხულში ჰოლანდის ერთ-ერთი მსურველი "ბარსელონა" იქნება. კატალონიელებს აქტიურ კონკურენციას "მანჩესტერ იუნაიტედი", "მანჩესტერ სიტი", "ჩელსი" და მადრიდის "რეალი" გაუწევენ. ფინანსური კუთხით, "ბარსა" ამ კლუბებს ნამდვილად ვერ გაეჯიბრება.

გავრცელებული ცნობებით, ჰოლანდის შეძენა 75 მილიონ ევროდ იქნება შესაძლებელი, თუმცა, ნორვეგიელის წარმომადგენლებისთვის გადასახდელი თანხის გათვალისწინებით, საფასური მნიშვნელოვნად გაიზრდება. 


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #19 23 ოქტომბერი 2021 17:40
    0
    ციტატა: basa7
    თუ არა და წერე შენთვის და სხვების ნაწერის კომენტირებას შეეშვი. შენი აზრი გამოხატე და იყავი შენთვის თუ ნორმალურად ვერ ახერხებ პოლემიკაში შესვლას.

    შენ დამიციტირე პირველმა და რაც გახატია კი იცი სადაც შეგიძლია გადამახატო ორმაგად. შენ ნამდვილად არ გკითხავ ვინმეს დავუციტირებ თუ დავაორსულებ... არაფერი სპეციფიური სტილის ფორვარდი არ ჭირდება ბარსას, კარგი მწვრთვნელი ჭირდება და მაგ ფორვარდის სქემაში ჩასმა მეტი არაფერი. აბა ანრი და სუარესი რა მოსაყვანები იყვნენ ეგრე თუა მაშინ. აზრის გამოტანაზე კიდე ძალიან გთხოვ ნუ მელაპარაკები.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    Culé [?]
    #18 23 ოქტომბერი 2021 15:13
    0
    ციტატა: VanillaDream
    ციტატა: basa7
    ციტატა: VanillaDream
    ციტატა: basa7
    ციტატა: VanillaDream
    ყველა ვარიანტში უნდა მოიყვანონ და გადაუხადონ 35 მილიონი კი არა 50-იც თუ საჭირო იქნება. ბარსას სტილში არ ჯდება არა დოდოლა კიდე. ამპარტავანი რონალდუც არის და მაგიტომაც ვერ მოიგო 3 ლიგა ზედიზედ პირადად??? რაღაც სისულელეებს ნუ წერთ რა.

    ხო აბა ჩვენ ვწერთ სისულეებს და შენ აფრქვევ სიბრძნეს რა. ბევრი ჰალანდისნაირი მოსულა ბარსაში და წასულა კუდამოძუებული რო ვერ შეეგუა გუნდის სტილს მიტომ. რონალდოს არა მესის შეადარე ახლა კიდევ. რა გააკეთა ჯერ ეგეთი რომ ამხელა თანხას ითხოვს. იგივე რონალდოს მანჩესტერში გადასვლისას მაგის მესამედი არ მოუთხოვია და ეგ ვინ არის საერთოდ. ბარსა რო ამ ბიუჟეთით და ამ კრიზის ფონზე 35 მილიონს გადაუხდის ამას და პლიუს
    15 მილიონს აგენტს და მერე კიდე 75 ს დათვალე მერე ეგ შენ კარგად რამე არ გადაყვეთ.

    ჰოლანდზე მეტი რამდენმა გაიტანა აბა მითხარი და რა სტილს ვერ შეეგუება. აიაქსის თამაშებს თუ უყურებ ნახავ იქ ერთი კუნძი ყავთ თავით მაგრად თამაშობს დანარჩენი დიდი არაფერი და დაფრინავს აიაქსში და ბარსას სტილი რა არის თუ არა აიაქსის სტილი. სისულელეებს მოეშვით და გთხოვთ თქვენ ნუ ღელავთ გუნდის ეკონომიკასა თუ ფეხბურთელების შემოსავლებზე. მართლა ღირსები ხართ ნუნიესი მოგიყვანონ და გაყურებინონ 10 წელი მაგის თამაშს.

    ხო აბა გუნდის ეკონომიკაზე ვღელავთ ზუსტად. ეკონომიკაზე კი არა ფაქტის კონსტანტირებას ვახდენ. მაგ ლოგიკით დემბელე ზუსტად იმ დორტმუნდში დაფრინავდა და სეზონი 22 ასისტით და 15 გოლით დაამთავრა მაგრამ კი ხედავ. ეგერ სანჩო იგივე დორტმუნდიდან სკამს ხეხავს. იმ რონალდოს და მესის სანამ მაგხელა ხელფასებს აჯახებდნენ მინიმუმ თითო ლიგა დადებული ქონდათ და ჰალანდმა რა დადო ჭ კლასის გუნდებს რო უტანს გოლებს ეგ? 35 მილიონს რა პონტში თხოულობს რაიმეს გარანტიას გვაძლევს და თუ ვერ შეასრულებს ფულს არ აიღებს. ეგეც რონალდინიო არ მყავდეს ახლა რომ თამაშის მანერით გვასიამოვნოს. სისულელეებს აქ ხალხის შეურაცყოფას შენ შეეშვა ჯობია ყველა თავის აზრზს გამოთქვამს.

    რიკელმე რო ბარსას ვერ შეეგუებოდა მაგას დაუშვებდით ხალხნო ვინმე?

    შენ თუ ჰოლანდსა და დემბელეს შორის განსხვავებას ვერ ხედავ შენი პრობლემაა. და კიდევ გავიმეორებ და მაგრად მკიდია ეწყინება ვინმეს თუ არა, ვისაც ჰგონია, რომ ჰოლანდი ბარსაში ვერ გაამართლებს და იიიიიი ბალსას დეენემი ალ აქვს და მსგავსი სისულელეები, არავინ ფეხბურთის გარტყმაში არ არის. მიდი და შემედავე ახლა.

    წაკითხულის აღქმას თუ მოახერხებ კარგი იქნება, სადმე ჰალანდი ცუდია თქო დავწერე? ბარსას გულშემატკივარი რო გქვია კაცს და ბარსას რომ სპეციფიური სტილი აქვს და სპეციფიური ფეხბურთელები ჭირდება კი უნდა იცოდე. შენ რა გკიდია მე ეგ ვაფშე მახატია მაგრამ შეურაცხოფებს შეეშვი თქო ეგ გითხარი. თუ არა და წერე შენთვის და სხვების ნაწერის კომენტირებას შეეშვი. შენი აზრი გამოხატე და იყავი შენთვის თუ ნორმალურად ვერ ახერხებ პოლემიკაში შესვლას.

    დემბელეს რაც შეეხება ეგ ზუსტად ბარსაში გამოჩნდა რას წარმოადგენს თორემ მანამ იყო პერიოდი რომ მბაპეზე არანაკლებ ტალანტად ითვლებოდა. ბევრი რამე აქვს დასამტკიცებელი ჰალანდს სანამ 35 მილიონს მოითხოვსთქო . 50/50 ზეა გაამართლებს თუ არ გაამართლებს. იმედია აწი მაინც გამოიტან აზრზს რა ვწერ
    გულშემატკივარი [?]
    #17 23 ოქტომბერი 2021 02:52
    0
    ციტატა: basa7
    ციტატა: VanillaDream
    ციტატა: basa7
    ციტატა: VanillaDream
    ყველა ვარიანტში უნდა მოიყვანონ და გადაუხადონ 35 მილიონი კი არა 50-იც თუ საჭირო იქნება. ბარსას სტილში არ ჯდება არა დოდოლა კიდე. ამპარტავანი რონალდუც არის და მაგიტომაც ვერ მოიგო 3 ლიგა ზედიზედ პირადად??? რაღაც სისულელეებს ნუ წერთ რა.

    ხო აბა ჩვენ ვწერთ სისულეებს და შენ აფრქვევ სიბრძნეს რა. ბევრი ჰალანდისნაირი მოსულა ბარსაში და წასულა კუდამოძუებული რო ვერ შეეგუა გუნდის სტილს მიტომ. რონალდოს არა მესის შეადარე ახლა კიდევ. რა გააკეთა ჯერ ეგეთი რომ ამხელა თანხას ითხოვს. იგივე რონალდოს მანჩესტერში გადასვლისას მაგის მესამედი არ მოუთხოვია და ეგ ვინ არის საერთოდ. ბარსა რო ამ ბიუჟეთით და ამ კრიზის ფონზე 35 მილიონს გადაუხდის ამას და პლიუს
    15 მილიონს აგენტს და მერე კიდე 75 ს დათვალე მერე ეგ შენ კარგად რამე არ გადაყვეთ.

    ჰოლანდზე მეტი რამდენმა გაიტანა აბა მითხარი და რა სტილს ვერ შეეგუება. აიაქსის თამაშებს თუ უყურებ ნახავ იქ ერთი კუნძი ყავთ თავით მაგრად თამაშობს დანარჩენი დიდი არაფერი და დაფრინავს აიაქსში და ბარსას სტილი რა არის თუ არა აიაქსის სტილი. სისულელეებს მოეშვით და გთხოვთ თქვენ ნუ ღელავთ გუნდის ეკონომიკასა თუ ფეხბურთელების შემოსავლებზე. მართლა ღირსები ხართ ნუნიესი მოგიყვანონ და გაყურებინონ 10 წელი მაგის თამაშს.

    ხო აბა გუნდის ეკონომიკაზე ვღელავთ ზუსტად. ეკონომიკაზე კი არა ფაქტის კონსტანტირებას ვახდენ. მაგ ლოგიკით დემბელე ზუსტად იმ დორტმუნდში დაფრინავდა და სეზონი 22 ასისტით და 15 გოლით დაამთავრა მაგრამ კი ხედავ. ეგერ სანჩო იგივე დორტმუნდიდან სკამს ხეხავს. იმ რონალდოს და მესის სანამ მაგხელა ხელფასებს აჯახებდნენ მინიმუმ თითო ლიგა დადებული ქონდათ და ჰალანდმა რა დადო ჭ კლასის გუნდებს რო უტანს გოლებს ეგ? 35 მილიონს რა პონტში თხოულობს რაიმეს გარანტიას გვაძლევს და თუ ვერ შეასრულებს ფულს არ აიღებს. ეგეც რონალდინიო არ მყავდეს ახლა რომ თამაშის მანერით გვასიამოვნოს. სისულელეებს აქ ხალხის შეურაცყოფას შენ შეეშვა ჯობია ყველა თავის აზრზს გამოთქვამს.

    რიკელმე რო ბარსას ვერ შეეგუებოდა მაგას დაუშვებდით ხალხნო ვინმე?

    შენ თუ ჰოლანდსა და დემბელეს შორის განსხვავებას ვერ ხედავ შენი პრობლემაა. და კიდევ გავიმეორებ და მაგრად მკიდია ეწყინება ვინმეს თუ არა, ვისაც ჰგონია, რომ ჰოლანდი ბარსაში ვერ გაამართლებს და იიიიიი ბალსას დეენემი ალ აქვს და მსგავსი სისულელეები, არავინ ფეხბურთის გარტყმაში არ არის. მიდი და შემედავე ახლა.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    Culé [?]
    #16 22 ოქტომბერი 2021 20:30
    0
    ციტატა: VanillaDream
    ციტატა: basa7
    ციტატა: VanillaDream
    ყველა ვარიანტში უნდა მოიყვანონ და გადაუხადონ 35 მილიონი კი არა 50-იც თუ საჭირო იქნება. ბარსას სტილში არ ჯდება არა დოდოლა კიდე. ამპარტავანი რონალდუც არის და მაგიტომაც ვერ მოიგო 3 ლიგა ზედიზედ პირადად??? რაღაც სისულელეებს ნუ წერთ რა.

    ხო აბა ჩვენ ვწერთ სისულეებს და შენ აფრქვევ სიბრძნეს რა. ბევრი ჰალანდისნაირი მოსულა ბარსაში და წასულა კუდამოძუებული რო ვერ შეეგუა გუნდის სტილს მიტომ. რონალდოს არა მესის შეადარე ახლა კიდევ. რა გააკეთა ჯერ ეგეთი რომ ამხელა თანხას ითხოვს. იგივე რონალდოს მანჩესტერში გადასვლისას მაგის მესამედი არ მოუთხოვია და ეგ ვინ არის საერთოდ. ბარსა რო ამ ბიუჟეთით და ამ კრიზის ფონზე 35 მილიონს გადაუხდის ამას და პლიუს
    15 მილიონს აგენტს და მერე კიდე 75 ს დათვალე მერე ეგ შენ კარგად რამე არ გადაყვეთ.

    ჰოლანდზე მეტი რამდენმა გაიტანა აბა მითხარი და რა სტილს ვერ შეეგუება. აიაქსის თამაშებს თუ უყურებ ნახავ იქ ერთი კუნძი ყავთ თავით მაგრად თამაშობს დანარჩენი დიდი არაფერი და დაფრინავს აიაქსში და ბარსას სტილი რა არის თუ არა აიაქსის სტილი. სისულელეებს მოეშვით და გთხოვთ თქვენ ნუ ღელავთ გუნდის ეკონომიკასა თუ ფეხბურთელების შემოსავლებზე. მართლა ღირსები ხართ ნუნიესი მოგიყვანონ და გაყურებინონ 10 წელი მაგის თამაშს.

    ხო აბა გუნდის ეკონომიკაზე ვღელავთ ზუსტად. ეკონომიკაზე კი არა ფაქტის კონსტანტირებას ვახდენ. მაგ ლოგიკით დემბელე ზუსტად იმ დორტმუნდში დაფრინავდა და სეზონი 22 ასისტით და 15 გოლით დაამთავრა მაგრამ კი ხედავ. ეგერ სანჩო იგივე დორტმუნდიდან სკამს ხეხავს. იმ რონალდოს და მესის სანამ მაგხელა ხელფასებს აჯახებდნენ მინიმუმ თითო ლიგა დადებული ქონდათ და ჰალანდმა რა დადო ჭ კლასის გუნდებს რო უტანს გოლებს ეგ? 35 მილიონს რა პონტში თხოულობს რაიმეს გარანტიას გვაძლევს და თუ ვერ შეასრულებს ფულს არ აიღებს. ეგეც რონალდინიო არ მყავდეს ახლა რომ თამაშის მანერით გვასიამოვნოს. სისულელეებს აქ ხალხის შეურაცყოფას შენ შეეშვა ჯობია ყველა თავის აზრზს გამოთქვამს.

    რიკელმე რო ბარსას ვერ შეეგუებოდა მაგას დაუშვებდით ხალხნო ვინმე?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 22 ოქტომბერი 2021 18:33
    0
    ციტატა: Chico
    "ჩავთვალოთ რომ ჰოოლანდი ჩვენია.......
    სულ რაღაც 75 მილიონი ან ცოტა მეტი, არ არის პრობლემა და არც 35 მილიონი ხელფასი არის პრობლემა...... ამას დაემატება 90 მილიონიანი მბაპე თავისი უზარმაზარი ხელფასით და მომავალ სეზონში ლაპორტა შექმის ახალ ბარსას, იმიტომ, რომ ამხელა თანხები არ არის პრობლემა".
    ოღონდ მესი დავკარგეთ იმიტომ, რომ ნახევარი ხელფასიც ვერ გადაუხადეს და ლაპორტა თურმე ელოდებოდა, რომ მესი უფასოთ ითამაშებდა და კუმანი ვერ გაუშვით იმიტომ, რომ 13 მილიონი არ გვქონდა. კლუბს ვალი აქვს მილიარდზე მეტი, კამპ ნოუ ინგრევა და ბილეთებს ვერ ყიდიან. სისტემატიურად გვატყუებენ და ვკარგავთ გრიზმანში, დემბელეში, სუერსში და კიდევ სხვებში გადახდილ უზარმაზარ თანხებს და ამ დროს ჰოოლანდის და მბაპეს ყიდვებზე მიდის საუბარი.
    ხალხო, ამ ლაპორტას და მის ბორდს სულელები ხომ არ ვგონივართ, რომ ასე უსურცხვილოდ გვპირდებიან რაღაც აბსურდებს და რეალობაში სულ სხვანაირად იქცევიან...... მესიზე ხომ უნამუსოდ მოგვატყუეს და ეხლა სხვა დაპირებების ჯერიც მოვიდა.
    ისეთი პირი უჩანს, რომ ბართომეო და მისი გუნდი სანატრელი არ გაგვიხდეს......

    100% ხარ.
    გულშემატკივარი [?]
    #14 22 ოქტომბერი 2021 18:14
    0
    ციტატა: basa7
    ციტატა: VanillaDream
    ყველა ვარიანტში უნდა მოიყვანონ და გადაუხადონ 35 მილიონი კი არა 50-იც თუ საჭირო იქნება. ბარსას სტილში არ ჯდება არა დოდოლა კიდე. ამპარტავანი რონალდუც არის და მაგიტომაც ვერ მოიგო 3 ლიგა ზედიზედ პირადად??? რაღაც სისულელეებს ნუ წერთ რა.

    ხო აბა ჩვენ ვწერთ სისულეებს და შენ აფრქვევ სიბრძნეს რა. ბევრი ჰალანდისნაირი მოსულა ბარსაში და წასულა კუდამოძუებული რო ვერ შეეგუა გუნდის სტილს მიტომ. რონალდოს არა მესის შეადარე ახლა კიდევ. რა გააკეთა ჯერ ეგეთი რომ ამხელა თანხას ითხოვს. იგივე რონალდოს მანჩესტერში გადასვლისას მაგის მესამედი არ მოუთხოვია და ეგ ვინ არის საერთოდ. ბარსა რო ამ ბიუჟეთით და ამ კრიზის ფონზე 35 მილიონს გადაუხდის ამას და პლიუს
    15 მილიონს აგენტს და მერე კიდე 75 ს დათვალე მერე ეგ შენ კარგად რამე არ გადაყვეთ.

    ჰოლანდზე მეტი რამდენმა გაიტანა აბა მითხარი და რა სტილს ვერ შეეგუება. აიაქსის თამაშებს თუ უყურებ ნახავ იქ ერთი კუნძი ყავთ თავით მაგრად თამაშობს დანარჩენი დიდი არაფერი და დაფრინავს აიაქსში და ბარსას სტილი რა არის თუ არა აიაქსის სტილი. სისულელეებს მოეშვით და გთხოვთ თქვენ ნუ ღელავთ გუნდის ეკონომიკასა თუ ფეხბურთელების შემოსავლებზე. მართლა ღირსები ხართ ნუნიესი მოგიყვანონ და გაყურებინონ 10 წელი მაგის თამაშს.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    Culé [?]
    #13 22 ოქტომბერი 2021 16:02
    1
    ციტატა: VanillaDream
    ყველა ვარიანტში უნდა მოიყვანონ და გადაუხადონ 35 მილიონი კი არა 50-იც თუ საჭირო იქნება. ბარსას სტილში არ ჯდება არა დოდოლა კიდე. ამპარტავანი რონალდუც არის და მაგიტომაც ვერ მოიგო 3 ლიგა ზედიზედ პირადად??? რაღაც სისულელეებს ნუ წერთ რა.

    ხო აბა ჩვენ ვწერთ სისულეებს და შენ აფრქვევ სიბრძნეს რა. ბევრი ჰალანდისნაირი მოსულა ბარსაში და წასულა კუდამოძუებული რო ვერ შეეგუა გუნდის სტილს მიტომ. რონალდოს არა მესის შეადარე ახლა კიდევ. რა გააკეთა ჯერ ეგეთი რომ ამხელა თანხას ითხოვს. იგივე რონალდოს მანჩესტერში გადასვლისას მაგის მესამედი არ მოუთხოვია და ეგ ვინ არის საერთოდ. ბარსა რო ამ ბიუჟეთით და ამ კრიზის ფონზე 35 მილიონს გადაუხდის ამას და პლიუს
    15 მილიონს აგენტს და მერე კიდე 75 ს დათვალე მერე ეგ შენ კარგად რამე არ გადაყვეთ.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 22 ოქტომბერი 2021 02:51
    3
    ყველა ვარიანტში უნდა მოიყვანონ და გადაუხადონ 35 მილიონი კი არა 50-იც თუ საჭირო იქნება. ბარსას სტილში არ ჯდება არა დოდოლა კიდე. ამპარტავანი რონალდუც არის და მაგიტომაც ვერ მოიგო 3 ლიგა ზედიზედ პირადად??? რაღაც სისულელეებს ნუ წერთ რა.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    Culé [?]
    #11 22 ოქტომბერი 2021 00:59
    0
    პსჟ რატომ გამოგრჩათ, თუკი ბამპე რეალში გაიქცა, ვის მიიყვანს ხალიფა უკეთესს?!
    წევრი [?]
    #10 22 ოქტომბერი 2021 00:11
    1
    ნეიმარი ხარ 35 რომ გადაფიხადონ?
    სტაჟიორი [?]
    #9 22 ოქტომბერი 2021 00:00
    4
    "ჩავთვალოთ რომ ჰოოლანდი ჩვენია.......
    სულ რაღაც 75 მილიონი ან ცოტა მეტი, არ არის პრობლემა და არც 35 მილიონი ხელფასი არის პრობლემა...... ამას დაემატება 90 მილიონიანი მბაპე თავისი უზარმაზარი ხელფასით და მომავალ სეზონში ლაპორტა შექმის ახალ ბარსას, იმიტომ, რომ ამხელა თანხები არ არის პრობლემა".
    ოღონდ მესი დავკარგეთ იმიტომ, რომ ნახევარი ხელფასიც ვერ გადაუხადეს და ლაპორტა თურმე ელოდებოდა, რომ მესი უფასოთ ითამაშებდა და კუმანი ვერ გაუშვით იმიტომ, რომ 13 მილიონი არ გვქონდა. კლუბს ვალი აქვს მილიარდზე მეტი, კამპ ნოუ ინგრევა და ბილეთებს ვერ ყიდიან. სისტემატიურად გვატყუებენ და ვკარგავთ გრიზმანში, დემბელეში, სუერსში და კიდევ სხვებში გადახდილ უზარმაზარ თანხებს და ამ დროს ჰოოლანდის და მბაპეს ყიდვებზე მიდის საუბარი.
    ხალხო, ამ ლაპორტას და მის ბორდს სულელები ხომ არ ვგონივართ, რომ ასე უსურცხვილოდ გვპირდებიან რაღაც აბსურდებს და რეალობაში სულ სხვანაირად იქცევიან...... მესიზე ხომ უნამუსოდ მოგვატყუეს და ეხლა სხვა დაპირებების ჯერიც მოვიდა.
    ისეთი პირი უჩანს, რომ ბართომეო და მისი გუნდი სანატრელი არ გაგვიხდეს......
    Culé [?]
    #8 21 ოქტომბერი 2021 23:19
    0
    ეს და ბამპე ერთად უნდა დააყენო და იქნება საოცნებო კლუბი
    --------------------
    ARTHUGS
    წევრი [?]
    #7 21 ოქტომბერი 2021 22:37
    2
    რა ჰალანდი ხალხო სადაც ლუკ დეიონგი გვყავს.დ მაგის მოყვანის ტრაკი ორი სამი წელი მინიმუმ არ იქნება და მანამდე კიდე ვინ გააჩერებს გასათხოვარს.დ
    ფანი [?]
    #6 21 ოქტომბერი 2021 22:29
    3
    გრიზმანს უხდიდნენ 35 მილიონს და ჰალანდს აღარ გინდათ გადაუხადონ 😃
    Culé [?]
    #5 21 ოქტომბერი 2021 22:01
    4
    აუ დააპაშოლონ რა ეს ჰალანდი, მაგარი ამპარტავანი ტიპია, ჯერ ერთი რომ საერთოდ ვერ ჯდება ბარსას სტილში და მერე მუდმივად პრობლემური იქნება.

    დარვინ ნუნესი იყიდონ, დააკვდება ბარსას და კიდევ გამოჩნდებიან ამაზე უკეთესი ბიჭები. ოღონდ დროზე უნდა იყიდონ სანამ დაბალი ფასი აქვთ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 21 ოქტომბერი 2021 21:52
    2
    მეც კი მსურს მაგდენი ხელფასი მაგრამ, გაგდებული ვარ წიხლქვეშ მიზერულ ხელფასზე🤔გიჟია ეს🤔😑
    --------------------
    e.shengelia
    ფანი [?]
    #3 21 ოქტომბერი 2021 21:42
    3
    მოაშორეთ აქედან ამის ღორი თავი გახმა... მაგდენის გადახდა რომ შეგვძლებოდა მესის კიარ გავუშვებდით, ისედაც არ მევასებოდა ამის ხასიათი და ვირული თამაშის სტილი და თუ არ მოვა ამ ჩემს ფეხებს
    --------------------
    CULE FOREVER
    გულშემატკივარი [?]
    #2 21 ოქტომბერი 2021 21:26
    1
    უტოგში არაფრად ღირს ამის მოყვანაზე ფიქრი ფაქტია რომ ფულის მონაა პლუს ამას დიდ გუნდებთან ძირითად შემთხვევებში არ ჩანს
    ფანი [?]