მანჩესტერ სიტი სტერლინგის შემცვლელად ანსუ ფატის განიხილავს

მანჩესტერ სიტი სტერლინგის შემცვლელად ანსუ ფატის განიხილავს

ბოლო პერიოდში აქტიურად მიდის საუბარი იმის შესახებ, რომ რაჰიმ სტერლინგი "მანჩესტერ სიტის" დატოვებს.

ინგლისელ გარემარბს ხშირად "ბარსელონას" უკავშირებენ. დღეს ასევე გავრცელდა ინფორმაცია, რომ "ქალაქელებმა" სტერლინგის სატრანსფერო ფასი დაასახელეს.

თურქი ჟურნალისტის, ეკრემ კონურის ინფორმაციით, "მანჩესტერ სიტი" 26 წლის ფეხბურთელის შემცვლელად "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" ათიანს, ანსუ ფატის განიხილავს.

ფატის ამჟამინდელი კონტრაქტი "ბარსელონასთან" 2022 წლის 30 ივნისამდე მოქმედებს, კატალონიელები კი მასთან ხელშეკრულების გახანგრძლივებას ცდილობენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 19 ოქტომბერი 2021 17:10
    0
    მაშინ დე ბრეინე და ფოდენი დადოს და გავატანოთ, მაინც არ ვიცით როდემდე გაქაჩავს უმენისკოდ ფატი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 19 ოქტომბერი 2021 11:55
    0
    თურქი ჟურნალისტის ნათქვამი არ გაიშვას, მორიგი ზღაპარია.
    წევრი [?]
    #10 19 ოქტომბერი 2021 10:20
    0
    Vin vrmi **ea guardiola amaze ro gadawyvitos waiyvans tu ar waiyvans,yazaishbili kiaraaa bliad. Me magis dedas vtene tu chalichi daiwyo kidec mara tiagoze rac ikadra arc gamikvirdeba magis mere.
    Culé [?]
    #9 18 ოქტომბერი 2021 23:14
    1
    თუკი პეპი დაბრუნდა მაშინ?! თანაც სიტის მიმართ არ მაქვს ცუდი განწყობა, ტრადიციული გუნდია, 1969 წელს თასების თასი აქვს მოგებული, ქინქლაძე გუნდის ლეგენდაა. რავი კიდევ, მაგრამ არაა სწორი ბარსადან ხალხის გადაბირებაზე მუშაობა
    დააყენოს გრილიში და ფოდენი ერთად, მაგრამ თუკი ბარსაში დაბრუნდა, მაშინ?!?!?!?!
    წევრი [?]
    #8 18 ოქტომბერი 2021 23:11
    0
    არ წავა ფატი
    გულშემატკივარი [?]
    #7 18 ოქტომბერი 2021 21:00
    2
    სიტის არაფერი არ ეშველება. მალე გვარდიოლაც წავა და ისევ ოთხეულს მიღმა დარჩებიან. უიდეოლოგიო და უშინაარსო კლუბია. არც ფანები ყავს და არც ისტორია აქვს. მარტო ნავთობი საკმარისი არ არის
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 18 ოქტომბერი 2021 20:58
    1
    ოოო მანდ გაჩერდით დაიტოვეთ ეგ ცალტვინა სტერლინგი მომინდომეს ფატი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #5 18 ოქტომბერი 2021 20:55
    1
    700 ლიმონი და წაიყვანეთ
    ფანი [?]
    #4 18 ოქტომბერი 2021 20:54
    2
    არ გაატრაკო🤣🤣🤣 არამგონია ანსუ ფულზე გაიყიდოს, რავიცი გუარდიოლამ თქვა მე მაგას არ წავიყვან არ მინდა ბარსასთან ურთიერთობის გაფუჭებაო.. ანსუს ხელი არ დაედოს ბიჭო თქვენი oil ფულით ამას ვერ იყიდით ... თან სტერლინგის შემცვლელიო რა ღადაობაა , სტერლინგს ფატი ახლაც ჯობია თან ბევრად
    --------------------
    CULE FOREVER
    Culé [?]
    #3 18 ოქტომბერი 2021 20:43
    0
    :დდდ კი უეჭველი ჯიგრებო
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #2 18 ოქტომბერი 2021 20:35
    0
    მენდეში ატრაკებს. მაგრამ რაც მთავარია ანსუს უყვარს ბარსა და აქ დარჩენა უნდა
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #1 18 ოქტომბერი 2021 20:11
    3
    კაით რა, ადექით და თქვენც გაზარდეთ ვინმე barca-6