მანჩესტერ სიტიმ სტერლინგს ფასი დაადო

მანჩესტერ სიტიმ სტერლინგს ფასი დაადო

"მანჩესტერ სიტიმ" გუნდის შემტევის, "ბარსელონას" ერთ-ერთი სატრანსფერო სამიზნის, რაჰიმ სტერლინგის ფასი დაასახელა.

ბოლო დროს სტერლინგს "ბარსას" აქტიურად უკავშირებენ. გავრცელებული ცნობებით, კატალონიური კლუბი შეტევის გაძლიერებას სწორედ 26 წლის ფეხბურთელით ისურვებდა, მაგრამ "სიტი" ინგლისელი მოთამაშის ასე მარტივად დათმობას არ აპირებს.

მადრიდული Marca-ს ინფორმაციით, "ქალაქელები" სტერლინგს 80 მილიონ ევროდ აფასებენ, "ბლაუგრანასთვის" კი ამჟამინდელი ფინანსური კრიზისის ფონზე ამხელა თანხის გადახდა რთული წარმოსადგენია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 19 ოქტომბერი 2021 17:20
    0
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ამ ზაფხულს უმთავრდება მგონი კონტრაქტი და უფასოდ გადმოვა


    უფასოდ არ გამოუშვებენ, ალბათ ზამთარში თუ არ გაახანგრძლივებს გაყიდიან, როგორც ჩვენ დემბელესთან იგივე სიტუაცია აქვთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 19 ოქტომბერი 2021 12:13
    0
    ბართო გადაიხდიდა ამაში 100 მილიონსაც. გუნდს დაალომბარდებდა და გადაიხდიდა, კეთილი ბიჭია, მაგის ოჯახი მო...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 19 ოქტომბერი 2021 01:41
    1
    რამდენიო? ამ კვერცხში 80 მილიონი უნდათ? აბა ჰე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #5 18 ოქტომბერი 2021 21:54
    1
    ამ ზაფხულს უმთავრდება მგონი კონტრაქტი და უფასოდ გადმოვა
    Culé [?]
    #4 18 ოქტომბერი 2021 20:30
    0
    ნახვამდიიის
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #3 18 ოქტომბერი 2021 19:53
    0
    მაგ ფასში გაუშვით ნიუკასლში სხვა რავინ იყიდიის
    Culé [?]