რაჰიმ სტერლინგი: სხვა გუნდში თამაშზე უარს არ ვიტყოდი

რაჰიმ სტერლინგი: სხვა გუნდში თამაშზე უარს არ ვიტყოდი

"მანჩესტერ სიტის" 26 წლის შემტევი, რაჰიმ სტერლინგი, რომელსაც "ბარსელონას" აქტიურად უკავშირებენ, საკუთარ მომავალზე საუბრობს:

სხვა გუნდში წასვლისა და უფრო მეტი სათამაშო დროის მიღების შესაძლებლობა რომ მქონდეს, ამ მომენტში, მასზე უარს არ ვიტყოდი. ჩემთვის, ფეხბურთი ყველაზე მნიშვნელოვანი რამაა. საზღვარგარეთ დიდი სიამოვნებით ვითამაშებდი. 
როგორც ინგლისელი ფეხბურთელი, მხოლოდ პრემიერ ლიგას ვიცნობ. ყოველთვის ვფიქრობდი, რომ ერთ დღესაც სიამოვნებით დავდგებოდი იმ გამოწვევის წინაშე, რასაც სხვა ქვეყნის გუნდში თამაში ჰქვია. მე რამდენიმე ენის შესწავლა მომიწევს. ფრანგული და ესპანური აქცენტები ძალიან მომწონს.

სტერლინგს "ქალაქელებთან" კონტრაქტი 2022 წლის ივნისში ეწურება და, როგორც ცნობილია, ფეხბურთელი მის გახანგრძლივებას არ აპირებს. მეტიც, არსებული ინფორმაციით, მას "ბლაუგრანაში" გადასვლა სურს. კატალონიური კლუბი ინგლისელის იანვარში იჯარით შეძენასა და ზაფხულში გამოსყიდვას განიხილავს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #12 15 ოქტომბერი 2021 23:39
    1
    Vinc gvyavs tavdasxmashi yvelas jobia am wutas,daje naxevarze meta ertad agebuls.
    Culé [?]
    #11 15 ოქტომბერი 2021 17:16
    2
    სტერლინგს რო ვიწუნებთ :დდ გეგონება ლუკ დე იონგები არ დარბოდნენ მოედანზე, მშვენიერი ფეხბურთელია სტერლინგი
    Culé [?]
    #10 15 ოქტომბერი 2021 16:15
    2
    ჩვენს ყველა გარემარბს ჯობია მიუხედავად იმისა რომ ცუდი შესრულება აქვს, უფასოდ სტერლინგის დონის ფეხბურთელის დათრევა კარგი იქნება. სიტის ფული ფეხებზე კიდია თორე ამაში 50 მილიონს ნებისმიერ დროს მიიღებენ. დემბელეს ბევრად ჯობია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 15 ოქტომბერი 2021 15:33
    1
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ვისაც ეს არ უნდა იდგეს და დემბელე-ლუკ დეიონგი-ბრაიტვსიტი ტრიოს უყუროს

    ეს ხო მეორე მესია რას ამბობ კიდევ ერთი ნაგავი რატო უნდა დავიმატოთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 15 ოქტომბერი 2021 14:42
    2
    ეს თუ ხელფასზე არ იღორებს, მშვენიერი ვარიანტია.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 15 ოქტომბერი 2021 12:50
    0
    jacky iakovenko,
    ხდდდ
    Culé [?]
    #6 15 ოქტომბერი 2021 10:19
    2
    დემბელე 2 რომელიც გონებრივად ოდნავ გაუმჯობესებულია
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #5 15 ოქტომბერი 2021 09:56
    6
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ვისაც ეს არ უნდა იდგეს და დემბელე-ლუკ დეიონგი-ბრაიტვსიტი ტრიოს უყუროს

    😂😂😂😂მასე მწარეთ გურული ბებიებიც არ იწყევლებიან 😂😂😂😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    #4 15 ოქტომბერი 2021 09:44
    5
    ვისაც ეს არ უნდა იდგეს და დემბელე-ლუკ დეიონგი-ბრაიტვსიტი ტრიოს უყუროს
    წევრი [?]
    #3 15 ოქტომბერი 2021 09:17
    0
    აქ რა შუაშია მარა იქით ბუხარესტში მსოფლიო ჩემპიონატი გადის DOTA 2-ში და პსჟ-ლგდ მიწასთან ასწორებს ყველას და ყველაფერს,ნეტა ფინალში მესი და ნეიმარი გამოეხმაურებიან ისევე როგორც ეს ჩემპიონატის დაწყებამდე ქნეს 😂😂😂
    ფანი [?]
    #2 15 ოქტომბერი 2021 09:00
    0
    ესპანური აქცენტი მოსწონს თურმე ბიჭს , ეს ინდაური არ მომითრიონ აქ .. აქაც ხოხიალს დაიწყებს მინდორზე და მომიშლის ნერვებს
    --------------------
    CULE FOREVER
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 15 ოქტომბერი 2021 06:35
    0
    ბარსაში არადა სადაც გინდა იქ წადი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued