ოფიციალური ინფორმაცია არაუხოს ტრავმასთან დაკავშირებით

ოფიციალური ინფორმაცია არაუხოს ტრავმასთან დაკავშირებით

"ბარსელონამ" გუნდის ცენტრალური მცველის, რონალდ არაუხოს ტრავმასთან დაკავშირებით ოფიციალური განცხადება გააკეთა.

კატალონიური კლუბის ოფიციალური ვებგვერდის ცნობით, დღეს დილით ჩატარებულმა ტესტებმა დაადასტურა, რომ არაუხოს მარჯვენა ბარძაყის კუნთის დაზიანება აქვს.

არაუხოს გამოჯანმრთელების ვადები ცნობილი არაა. არაოფიციალური ინფორმაციით, ურუგვაელ უკანახაზელს 2-3 კვირა გაუცება, რაც იმას ნიშნავს, რომ "ბარსას" დაცვის ერთ-ერთი ლიდერი "ელ კლასიკოს" გამოტოვებს.

22 წლის ფეხბურთელმა ტრავმა 3 დღის წინ არგენტინასა და ურუგვაის შორის გამართულ შეხვედრაში მიიღო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 15 ოქტომბერი 2021 19:00
    0
    ეს რა ვერმაელენი გამოდგა კიდე, მერამდენე ტრავმა მიიღო უკვე რა
    ფაიფურის ფეხბურთელი :)))
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 15 ოქტომბერი 2021 02:00
    0
    საინტერესოა ეს სწორ კვებას თუ აქცევს ყურადღებას. 3-4 თამაშს გადააბამს და ამხელა ვერზილა ილეწება.
    წევრი [?]
    #9 14 ოქტომბერი 2021 18:31
    0
    ზამთარში აუცილებლად გვჭირდება ერთი კარგი მცველი,ლენგლე უმტიტის იმედზე ჩვენი მტერი იყოს, არც გარსია წყვეტს ჯერ ჯერობით ვარსკვლავებს და დე იონგიც არ უნდა დააყენოს დაცვაში როგორც იცის ხოლმე კუმანმა, და კიდე ფიზ მომზადებას მეტი დრო უნდა დაეთმოს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 14 ოქტომბერი 2021 17:00
    2
    ეს რა შარში ვართ, როდემდე? ვინც ივარგა-იტრამვება. და ვინც არაფრის მაქნისია დარბიან ტყუილად. რა გუნდი ვართ, მართლა საქართველოს ნაკრებია რა.
    ფანი [?]
    #7 14 ოქტომბერი 2021 16:23
    1
    პუიოლიც კაი ტრამვიანი იყო.ფაქტია ფიზ.მოზადება ძალიამ სუსტი აქვთ.საქართველოს ნაკრებს ემსგავსებიან.20 წუთი ირბენენ და ვსო კდებიან.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #6 14 ოქტომბერი 2021 16:04
    0
    უმტიტიჩი არის პატარა ….
    Culé [?]
    #5 14 ოქტომბერი 2021 15:37
    0
    ესეც ჩვეულებრივი ხრუსტალი გამოდგა. სეზონში 2-3 თვეს ტოვებს ტრავმების გამო. სამწუხაროდ უკვე აღარაა სანდო ფეხბურთელი.
    Culé [?]
    #4 14 ოქტომბერი 2021 15:34
    1
    ფიზ მომზადების შტაბი და ექიმები უნდა გამოცვალონ სასწრაფოდ. ბაიერნი რაცაა ფიზ მომზადებითაა, ლივერპულიც და სიტიც. საუკეთესო კონდიციებში ჰყავთ ფეხბურთელები. ტიპებს 90 წუთი შეუძლიათ პრესინგის თამაში და ჩვენები ჯერ რას დარბიან და მე-60 წუთზე ნახევარი გუნდი ენაგადმოგდებულია
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #3 14 ოქტომბერი 2021 15:25
    1
    ასე თუ ისე ყველაზე იმედის მომცემი მცველი მხოლოდ ეს გვყავს მაგრამ თვეში ერთხელ მაინც აქ ტრამვა და რავი ესე როგორ უნდა განვითარდეს ან როგორ უნდა ენდონ ესეთ ფეხბურთელს. რამდენი რამეა შესაცვლელი გუნდში ნეტა ოდესმე თუ დაბრუნდება ძველი გუნდი .
    პ.ს ბართომეუ შენი დედაც .....
    ფანი [?]
    #2 14 ოქტომბერი 2021 14:53
    0
    მოკლედ ესეც ხრუსტალა აღმოჩდა ვინ დაგვწყევლა ესეთი პროსტაა
    Culé [?]