სერჟინიო დესტის ბრწყინვალე გოლი ნაკრებში

სერჟინიო დესტის ბრწყინვალე გოლი ნაკრებში

დღეს აშშ-ის ნაკრებმა კოსტა რიკასთან მსოფლიო ჩემპიონატის შესარჩევი ეტაპის მატჩი გამართა, რომელმაც ჩვენი ყურადღება სერჟინიო დესტის გამო მიიპყრო. შეხვედრა ამერიკელთა გამარჯვებით ანგარიშით 2-1 დასრულდა.

"ბარსელონას" ამერიკელმა მარჯვენა მცველმა თამაში სასტარტო შემადგენლობაში დაიწყო. მან მატჩის 25-ე წუთზე კეილორ ნავასის კარი შესანიშნავი დარტყმით აიღო და გამარჯვებაში უდიდესი წვლილი შეიტანა.

დესტი მეორე ტაიმში შეცვალეს. სერჟინიომ მოედანზე 73 წუთი გაატარა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 14 ოქტომბერი 2021 18:01
    0
    ბარამიძეე სალიი,
    მე არ ვამბობ რომ დესტი ცუდი ფეხბურთელია, უბრალოდ ბარსაში ვერ ავლენს ბოლომდე თავის შესაძლებლობებს, როგორც ჩანს დარტყმაც სცოდნია, მაგრამ ბარსაში ბურთს რომ იღებს იბნევა და ფაფხურობს.. სწორი გამოყენება სჭირდება მაგას თორე ნიჭიერია, ბრეითვეითს რაც შეეხება ევრო 2020 ზე ძაან კარგად ითამაშა, ბურთიც ამოჰქონდა, პასებს აკეთებდა , გოლიც შეაგდო და ძაან ბევრი იმუშავა, ბარსაში მაგასაც არააქ სწორი გამოყენება.. მე არ ვამბობ იფრენსთქო მაგრამ უკეთესი იქნება თუ სწორად გამოიყენებენ.. შენ რაც შეგეხება არაა საჭირო ყველა კომენტარს უპასუხო და შენი ბოღმა ამთხიო ხალხზე.. აქ ხალხი შემოდის და თავის აზრს წერს , თუ არ მოგწონს გაატარე და დაიკიდე
    --------------------
    We'll be back and we will rock you
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 14 ოქტომბერი 2021 17:30
    0
    ამისთანა გოლები ჩვენ თავდამსხმელებს არ გააქვთ. ყოჩაღ ძმაო.
    Culé [?]
    #6 14 ოქტომბერი 2021 14:36
    0
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: ბარამიძეე სალიი
    Barca_MNS,
    პუჩი ვაბშე ვისთანაა?

    MeMpiS..,
    თქვენ რამოდენიმე ქართველების გარდა ყველა ვებდობით ;) დესტი ბარსაშიც კარგად თამაშობს და ბრეიტვეიტს ტრავმა აქვს ;)

    La Pulga10,
    "როგორც ვიცი შორიდან უკრძალავენ ბარსაში დარტყმებს თუ რა" საიდან მოგაქვთ ესეთი სი*ლევეები?

    Ansu Fati 22,
    შვილო ხისთავიანებო ნაკრებში ყველას ყავს თავსამმხმელები ბარსას არ გავა

    Ansu Fati 22,
    ჩავის კიდე არ მოიყვანენ

    რამდენი წლის ხარ?ბარსაში შორიდან თითქმის არ ურტყამენ და მაგას ვამბობ.დესტს მშვენიერი დარტყმა აქვს,აიაქსშიც გაუტანია ასეთები და ბარსაში,ვერ ბედავს ხშირად შორიდან დარტყმას და არამარტო დესტი სხვებიც ეგრე არიან.თამაშებს არ უყურებ მაინც?საერთოდ ეჭვი მეპარება ბარსას გულშემატკივარი იყო,ისეთ რაღაცეებს წერ.თავი ყველაზე მართალი გგონია,მაგრამ ასე არაა.სხვების შეურაცხყოფით ცდილობ უკეთესი გამოჩნდე.ეხლა ვიცი,რასაც დაწერ "ამხელა ტექსტებს მე არ ვკითხულობ","მაგრად მკიდია შენ რას წერ" და ა.შ,თუ გკიდია,რატომ არ გაატარე ჩემი კომენტარი,რომელიც დესტს ეხებოდა.ან ბავშვი ხარ,ან ბავშვურად აზროვნებ.

    მსგავსი პროვოკაციების გამო წესით, უბრალოდ უნდა იყოს ადმინისტრაციისგან ან გაფრთხილება ან ბანი, გადავხედე კომენტარებს ან აგრესიულია ან შეურაცხმყოფელი. საბოლოო ჯამში აზრი მაინც იდიოტურია. ასე რომ <ბარამიძეე სალიიბარამიძეე სალიი> -ის არ ვუპასუხოთ ჯობია.ჩვენი გაგვჭირვებია
    ფანი [?]
    #5 14 ოქტომბერი 2021 13:15
    0
    ციტატა: ბარამიძეე სალიი
    Barca_MNS,
    პუჩი ვაბშე ვისთანაა?

    MeMpiS..,
    თქვენ რამოდენიმე ქართველების გარდა ყველა ვებდობით ;) დესტი ბარსაშიც კარგად თამაშობს და ბრეიტვეიტს ტრავმა აქვს ;)

    La Pulga10,
    "როგორც ვიცი შორიდან უკრძალავენ ბარსაში დარტყმებს თუ რა" საიდან მოგაქვთ ესეთი სი*ლევეები?

    Ansu Fati 22,
    შვილო ხისთავიანებო ნაკრებში ყველას ყავს თავსამმხმელები ბარსას არ გავა

    Ansu Fati 22,
    ჩავის კიდე არ მოიყვანენ

    რამდენი წლის ხარ?ბარსაში შორიდან თითქმის არ ურტყამენ და მაგას ვამბობ.დესტს მშვენიერი დარტყმა აქვს,აიაქსშიც გაუტანია ასეთები და ბარსაში,ვერ ბედავს ხშირად შორიდან დარტყმას და არამარტო დესტი სხვებიც ეგრე არიან.თამაშებს არ უყურებ მაინც?საერთოდ ეჭვი მეპარება ბარსას გულშემატკივარი იყო,ისეთ რაღაცეებს წერ.თავი ყველაზე მართალი გგონია,მაგრამ ასე არაა.სხვების შეურაცხყოფით ცდილობ უკეთესი გამოჩნდე.ეხლა ვიცი,რასაც დაწერ "ამხელა ტექსტებს მე არ ვკითხულობ","მაგრად მკიდია შენ რას წერ" და ა.შ,თუ გკიდია,რატომ არ გაატარე ჩემი კომენტარი,რომელიც დესტს ეხებოდა.ან ბავშვი ხარ,ან ბავშვურად აზროვნებ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #4 14 ოქტომბერი 2021 12:07
    0
    აიაქსის სტილი გვჭირდბეა (იგივე რაც ბრასასი იყო ადრე) ჰაეროვნად, შეტევა გაშვებულ ბურთებზე ნაკლები ფიქრი. ასეთ დროს ისეთი შმეოქმედებით ფეხბურთელები როგორიც დესტია, პუჩი, აგერ გავი, და ა.შ დებილი ფეხბურთელები ცოტა გვყავს. გუნდმა რომელმაც პიანიჩი ვერ გამოიყენა ბევრ რამეზე არ უდნა ქონდეს პრეტენზია. პს. ხავი ინიესტა რო გყავდეს და ვერ გამოიყენო სხვა ბაზარია
    გულშემატკივარი [?]
    #3 14 ოქტომბერი 2021 11:54
    2
    ვაა რა კარგი შეუგდია, ესეც კი ნაკრებშუ უკეთ თამაშობს, მოკლედ უსაშინლესი მწვრთნელი გვყავს, ბრეითვეითიც კი დაფრინავდა ევრო 2020 ზე, ყველა ფეხბურთელები რომ ნაკრებში უკეთესები არიან დამთხვევა არ არის.. მაგრამ ლაპორტა და მისი შტაბი თუ ენდობა ესეიგი მაგარი ყოფილა🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️.. თან გუნდი ყვარებია თურმე
    --------------------
    We'll be back and we will rock you
    ფანი [?]
    #2 14 ოქტომბერი 2021 11:51
    2
    საღოლ მაგარი დაუბაბანა.აიაქსშიც მაგარს უბათქუნებდა,როგორც ვიცი.ბარსაში უკრძალავენ შორიდან დარტყმებს თუ რა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #1 14 ოქტომბერი 2021 11:49
    2
    ყველა ბარსელონელი ბრწყინავს ნაკრებში და გუნდს რაც შეეხება ფაქტია, რომ მწვრთნელის ბრალია აბა სხვა მიზეზი რანაირად შეიძლება რო მოძებნო. ჩავის იმედი მაქვს მარტო და გრძელვადიანი პროექტისთვის მოიყვანენ იმედია მომავალი სეზონისთვის
    --------------------
    NJR ❤