საინვესტიციო ფონდები ბარსას ჰოლანდის ტრანსფერში დაეხმარებიან

საინვესტიციო ფონდები ბარსას ჰოლანდის ტრანსფერში დაეხმარებიან

საინვესტიციო ფონდები მზად არიან, "ბარსელონას" "დორტმუნდის" ვარსკვლავის, ერლინგ ჰოლანდის შეძენაში დაეხმარონ. ამის შესახებ ინფორმაციას Sport ავრცელებს.

დარწმუნებით შეიძლება იმის თქმა, რომ მომდევნო წლის ზაფხულში ჰოლანდის შესაძენად არაერთი ევროპული გრანდი, მათ შორის "ბარსელონაც" იბრძოლებს. ბუნებრივია, ნორვეგიელი თავდამსხმელის ტრანსფერის განხორციელება ძალიან რთული იქნება, განსაკუთრებით კატალონიური კლუბისთვის, რომელიც მძიმე ფინანსურ მდგომარეობაში იმყოფება.

"ბარსას" ჰოლანდი ძალიან მოსწონს. კლუბში თვლიან, რომ ახალი სპორტული პროექტის შესაქმენლად სწორედ მისნაირი ცენტრალური თავდამსხმელია საჭირო. ერლინგი პედრისთან, ფატისთან, გავისთან და სხვა ნიჭიერ ახალგაზრდებთან ერთად წარმატებული მომავლის გარანტი იქნებოდა. გარდა ამისა, 21 წლის შემტევის ტრანსფერი "ნამდვილი ბომბი" და გულშემატკივრებისთვის სტიმული იქნებოდა.

წყაროს ცნობით, რამდენიმე საინვესტიციო ფონდმა "ბარსელონას" ჰოლანდის შეძენაში ფინანსურად დახმარება შესთავაზა. "ბლაუგრანაში" ბევრი ადამიანი მიიჩნევს, რომ ეს შემოთავაზება კლუბისთვის ღირებული და გამოსადეგია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 13 ოქტომბერი 2021 16:24
    0
    ციტატა: Norman Bates
    ეს აქ არ მოვა, სხვანაირი ფსიქოლოგიის კაცია. არ მივა იმ გუნდში რომელიც 17-18 წლის ბიჭების იმედზეა რომლებიც ან გახდებიან დიდი ფეხბურთელები ან არა

    რა თქმა უნდა. მაგას 50 მილიონი უნდა ხელფასი და რეალში თამაში ეს არც დაუმალავს. ბარსა რაში აინტერესებს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 13 ოქტომბერი 2021 13:40
    0
    ციტატა: ბარამიძეე სალიი
    MeMpiS..,
    შენ მოდი აქ დაგამახებ ვინ რას ვერ მსჯელობს სხვა რა გითხრა აქ რო გაგდიოდა სა ყველას ეტლიკინებოდი ონლაინში სხვებში არ შეგეშალო შენნაირად კლავიატურას არჩავტეხ 😃

    🤣🤣🤣🤣🤣ოკ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 12 ოქტომბერი 2021 22:44
    1
    ციტატა: ბარამიძეე სალიი
    MeMpiS..,
    გეუბნები მოდი ჭაობში თქო 😃 დედაშენის მო@ვნა უნდა პატარებს

    🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

    ციტატა: ბარამიძეე სალიი
    MeMpiS..,
    გეუბნები მოდი ჭაობში თქო 😃 დედაშენის მო@ვნა უნდა პატარებს

    ძაან ხეპრე და უზრდელი ხარ.. არგუმენტირებულად ვერ მსჯელობ და გინებაზე გადადიხარ.. საღოლ ბრატ მასე გააგრძელე მაგრამ რომ იცოდე ყოველთვის კლავიატურის მიღმა დარჩები
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 12 ოქტომბერი 2021 22:04
    1
    ციტატა: ბარამიძეე სალიი
    MeMpiS..,
    12 საათზე დედაშენი აპირებს მოსვლას დააგემოვნოს უნდა ერთი ცხენი

    ეჰ შენ დონემდე მაინც არ დავეცემი.. ამით კიდევ უფრო ამტკიცებ რომ ღლაპი ხარ.. დაიწყნარე შვილო ნერვები, ასეთ ასაკში ასეთი ტოქსიკობა საიდან, დედამ ზრდილობა არ გასწავლა?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 12 ოქტომბერი 2021 21:24
    0
    ციტატა: ბარამიძეე სალიი
    MeMpiS..,
    მოდი შენ ბათუმში ჭაობის უბანში 😃 დაგანახებ ზრდასრული რა მაქვს და ვინ არი არასეულწლოვანი *ლეო

    შვილო მგონი შენი ძილის დროა.. თორე მოვლენ მშობლები და ყურს აგიწევენ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 12 ოქტომბერი 2021 20:32
    0
    ციტატა: ბარამიძეე სალიი
    MeMpiS..,
    იმხელა ვარ გაგზრდი მერე კიდე მაგრად მკიდია რა გევასება და რა არა და ონლინშიკი ხარ მერე კიდე მოვდეს სადაც უნდა და იმას ვეტყვი რაც დავწერე მაგის ტრაკი არსებობს დდ

    Barca for life,
    ოფ ოფ ოფ ოფ 😃😃😃😃😃😃 აქ მე უფრო ვიცავ წესებს ვიდრე შენ არ ვუზრდელონ შენ კი ონლაინში იგინებიდა გაა@@@ ვიო და ეგ მე არ მწყინა და თუ გაწყდება ნერვები შენი დედაც მოვ@[email protected]@- ან მაშინ 😃

    Barca for life,
    ბიჭოო ერთ ფრაზაში წერ სანამ ყველა გაგვამწარაო მეორეში წერ გამწარებულის არაფერი მეტყობაო და იქ ხო არ გაქვს აბა გამოისვი ხელი იქნება და გაქ 😃

    ჯერ ერთი ეგეთ სი@ობას ზრდასრუნი ადამიანი არ დაწერს ... მერე მეორე საერთოდ ონლაინშნიკის განმარტება უნდა იცოდე და თავიდან შენ არავინ შეგხებია და შენ თვითონ ლანძღან და აგინებ სხვებს...აშკარად შენთვის ზრდილობა არავის უსწავლებია და შენნაირები კიდე უამრავი ყრია სანაგავოზე .. so fuck off
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 12 ოქტომბერი 2021 19:24
    2
    ციტატა: ბარამიძეე სალიი
    Barca for life,
    წადი შენი გარდაცვლილები ვიკმარეთ საფლავზე 😃

    La Pulga10,
    და თქვენ ვინმემ გაგანსხვავათ ამისგან? მრავლობითში რო მივმართავ თქვენც შედიხართ მაგაში😃

    Barca for life,
    კიდე ჩატეხა კლავიატურა 😃 დაიტოვე გამოგადგება ელ კლასიკოზე წააგებს კუმანი და რო აგინოთ 😂 რას აპირებ მერე

    Barca for life,
    ჩვენ შორის ჯანსაღი საუბარი არ შედგება რადგან *ლეებს ვეცინიკოსები და ასე ვამწარებ როოგორც ეხლა ხარ თორე ონლაინშიკების სიტყვები არ მწყინს 😃😃

    ამდენი ხანია მხვდება შენი კომენტარები და ვატარებ მაგრამ ახლა ზედმეტია..ონლაინშნიკიო ვიზე ამბობს🤣🤣🤣...მიდი პირში უთხარი იმ ტიპს #ლე.. პირადვშეურაცმყოფას არავინ გაყენებდა და დააყენე რა.. არ მევასება შენნაირი ტოქსიკი ხალხი... არ უნდა დასვან კომპთან ეს 10 წლის ბავშვები რაა🤦‍♂️🤦‍♂️
    ფანი [?]
    #10 12 ოქტომბერი 2021 16:46
    3
    ადმინ აშკარად ვიღაც ლაწირაკი პროვიკატორი ბავშვია შემოთრეული ამ საიტზე და სანამ ყველას დაგვაწყვიტა ნერვები ან სიტყვიერი გაფრთხილება მიეცით ან კიდევ პირდაპირ ბანი დაადეთ.
    Culé [?]
    #9 12 ოქტომბერი 2021 16:31
    1
    ჰოლანდი არ გავს იმ ტიპის ფეხბურთელს, რომელიც გრძელვადიანი პერსპექტივით მოვა გუნდში, 2-3 წელიწადში სხვა გუნდში გაიქცევა
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 12 ოქტომბერი 2021 16:19
    0
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ბარამიძეე სალიი,
    მე ვკითხულობ მერე?

    მეც წავიკითხე
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #7 12 ოქტომბერი 2021 16:09
    1
    ბარამიძეე სალიი,
    მე ვკითხულობ მერე?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 12 ოქტომბერი 2021 15:21
    0
    სხვა ყველაფერი,რომ გვერძე გადავდოთ,ბრენდი დაბრუნდება ბარსაში.მესი იყო უდიდესი ბრენდი და გაუშვეს,ჰოლანდიც ნელ-ნელა უზარმაზრ ბრენდად იქცევა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #5 12 ოქტომბერი 2021 14:42
    2
    მე პირადად არ მინდა ჰოლანდის ტრანსფერი. უმაღლესი დონეა და ძაან მონდომებულია, მარა ამის ტრანსფერი თავისი ხელფასით და საკომისიოებით 300 მილიონს არტყამს და მაგხელა თანხა ღირს ერთი ფეხბურთელი? ჯობია სამი მაღალი დონის ფეხბურთელი იყიდონ, ვიდრე ერთი უმაღლესი დონის და თან პრობლემატური. დორტმუნდსაც ვერ ენდობი, მანდედან წასული მარტო ლევანდოვსკი გამოდგა ისეთი როგორსაც ელოდნენ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 12 ოქტომბერი 2021 14:27
    2
    ეს რო მოიყვანოს ლაპორტამ მარტო მაისურების გაყიდვით ამოიღებს ტრანსფერის ფულს barca-4
    ფანი [?]
    #3 12 ოქტომბერი 2021 14:25
    9
    დღესდღეობით დორტმუნდს ახასიათებს ისეთი ფეხბურთელების გამოშვება რომელთაც ძირითადად მათი გუნდის ან გერმანიის ფარგლებში შეუძლიათ ტოპ კლასის დადება.
    ყოველთვის შთაბეჭდილება მექმნება რომ ტიპები ორი სახის კამპანიით მოქმედებენ: 1. ფინანსურად დიდი სარგებლის ნახვა და 2. ბაიერნის ფეხბურთელებით მომარაგება.
    დორტმუნდში ჩავიდა პაკო ალკასერი, ასევე ბარტრაც და აშკარად ისეთი შედეგები აჩვენეს რასაც მათი ბარსაში ყოფნის დროს ვითხოვდით.
    ახლა მაგალითად სანჩოთი არიან უკმაყოფილოები ჩვენ კი დემბელეს უინტელექტოს ვეძახით, ადამიანს რომელმაც სეზონში 20 ასისტი და ამდენივე გოლი შექმნა, რასაც რა თქმა უნდა მთლად უტვინოდ ვერ იზამდა, თუმცა ისიც ცხადია რომ ლევანდოვსკი დორტმუნდისგან შეიძინა ბაირნმა და კი ვუყურებთ რასაც თამაშობს.
    მე მაგალითად მარტო ფეხბურთელებს ვერ დავაბრალებ მათ წარუმატებლობას, რადგან მწვრთნელებიც მონაწილეობენ მათ განვითარებაში და ვფიქრობ დემბელეს პონტში ვალვერდე, სეტიენი და კუმანი, ხოლო სანჩოსთვის სულშერი არ არიან ისეთი დონის მწვრთნელები რომ ამათთვის ესწავლებინათ სტილი და დახვეწაში დახმარებოდნენ.
    შეიძლება ახლა ჰალანდი ძალიან მაგარია მაგრამ გასაკვირი არაა კუმანის ხელში ეგეც გამ*ლევდეს, ჰოდა სჯობს ჯერ ისევ მწვრთნელზე ვიფიქროთ ჰაერში ფრენას და შემდეგ იმ მწვრთნელს ვკითხოთ ვინ უნდა და ვის ხედავს ბარსას მომავლად.
    ვარსკვლავებში მილიარდების გადაყრამ კი დაგვანახა რა შედეგებამდეც მივედით და ისევ იგივეს გამეორება უკვე ბოლო დონის მზეობა იქნება.
    და კიდევ, რაც არ უნდა ჩვენს სასიკეთოდ მოხდეს ეს ზემოთხსენებული მოვლენები, ჰალანდის და მისი აგენტ-მამის ფაქტორი ცალკე საკითხია. რა ხანია იწერება რომ რეალი უფრო აინტერესებსო, კი შეიძლება ეგეც მოდრიჩივით გამოვიდეს მაგრამ რაც თავი მახსოვს სულ რეალი გვახევდა ფეხბურთელებს და ამ შემთხვევაშიც უფრო ახლოს არიან მითუმეტეს რომ 200მილიონი ყოველგვარი სესხების და ფონდების გარეშე ხელში აქვთ. მბაპესთან ერთად თამაში უნდა თუ არა ეგ არავინ ვიცით, მე პირადად ვფიქრობ რომ ორი ლომი ერთ გალიაში ვერ გაჩერდება, მაგრამ იქნებ msn ივით ჩაძმაკაცდნენ, ანდაც გალაქტიკოს დაემსგავსონ. მოკლედ ძალიან ბევრი რისკია, მაგრამ იმის თქმა რომ ამ გუნდში ჰალანდი არ მოვა, რადგან ბარსას *ლე შემადგენლობა ყავსო ეგეც არაა მართებული. თავის დროზე სწორედ ლამასიამ დადო შედეგები ერთი-ორ ვარსკვლავთან ერთად და ნორმალური მწვრთნელის ხელში ამ ბიჭებს აშკარად დიდი მომავალი აქვთ.
    ჰალანდი ფატი ფერან ტორესი, ან დარვინ ნუნიესი, დეპაი, დე იონგი, გავი, პედრი, პუჩი, ნიკო, არაუხო, შტეგენი, მინგესა, ბალდე, დესტი, გარსია... აი ამათ მაგარი მწვრთნელი მიეცი და იფრენენ. ჩამოთვლილთაგან ყველას აქვს სისწრაფე, ტექნიკა, სტილი და ერთადერთი ძალა ჭირდება ზოგიერთს. ნაკრებში დაფრინავენ ბავშვები როცა ბარსაში ზანტ და მოსაწყენ ფეხბურთს თამაშობენ. ეს უკვე ცხადია აღარაა ფეხბურთელების ბრალი და საჭიროა პირველ რიგში მწვრთნელის გამოცვლა, შემდეგ სტილისა და რწმენის დაბრუნება და ბოლოს ვარსკვლავებიც.
    ფანი [?]
    #2 12 ოქტომბერი 2021 14:14
    4
    ეს აქ არ მოვა, სხვანაირი ფსიქოლოგიის კაცია. არ მივა იმ გუნდში რომელიც 17-18 წლის ბიჭების იმედზეა რომლებიც ან გახდებიან დიდი ფეხბურთელები ან არა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 12 ოქტომბერი 2021 14:10
    2
    რაღაც არ მჯერა ამათი მე.. თან ჰოლანდი ძალიან ქედმაღალი ტიპია და არამგონია ამ მდგომარეობაში საერთოდ შემოგვხედოს მაინც