16 მილიონი ევრო იანვრის ტრანსფერებისთვის

16 მილიონი ევრო იანვრის ტრანსფერებისთვის

"ბარსელონა" იანვარში გუნდის გაძლიერებას აპირებს, მაგრამ კატალონიურ კლუბს ამისთვის მცირე ბიუჯეტი აქვს.

Mundo Deportivo-ს მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, "ბარსას" ფინანსური ფეარ ფლეის გამო იანვარში ფეხბურთელების შესაძენად დასაშვები თანხის ზღვარი მხოლოდ 16 მილიონი ევროთი განისაზღვრა.

იმავე წყაროს ცნობით, მიუხედავად ამისა, კარგი ისაა, რომ ანტუან გრიზმანის, ემეროსნისა და ილაიშ მორიბას გაშვების წყალობით "ბლაუგრანას" ახლა სახელფასო ლიმიტის პრობლემა არ აქვს.

გავრცელებული ცნობებით, კატალონიელები შეტევის გაძლიერებას გეგმავენ. მათი პრიორიტეტი დანი ოლმოსა და რაჰიმ სტერლინგის დამატებაა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 5 ოქტომბერი 2021 22:47
    0
    ქვილითაია ჩვენია :))
    წევრი [?]
    #14 5 ოქტომბერი 2021 21:29
    0
    16 ლიმონად ოლმოს და სტერლინგის ცალ ცალ ბუცს იყიდის ხოდა ჩაჩავას მერე რობერტოს ყ.ე იონგს და იქნებ რამე გამოვიდეს მაგათგან კანდიდატები კიდევ ბევრია... ეეხ ნეტა ბუცები შველიდეს მაგ ამბავს
    ფანი [?]
    #13 5 ოქტომბერი 2021 17:34
    0
    და თუ პრობლემა არაქვს მაგ კუთხით მაშინ კოლიადო რატო დატოვეს ჰაერში
    ფანი [?]
    #12 5 ოქტომბერი 2021 17:31
    1
    16 მილიონად შაბალალასაც ვერ იყიდიან დღეს, რა სტერლინგი
    --------------------
    #infinit8iniesta
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 5 ოქტომბერი 2021 17:27
    0
    გავრცელებული ცნობებით, კატალონიელები შეტევის გაძლიერებას გეგმავენ. მათი პრიორიტეტი დანი ოლმოსა და რაჰიმ სტერლინგის დამატებაა.
    და 16 მილიონად უნდათ ამათი ყიდვა? ლაპორტამ სულ გაუბერა?
    ფანი [?]
    #10 5 ოქტომბერი 2021 17:14
    1
    ზუსტად მაგდენს ითხოვს რუბინი კვარაში და ე ბიჭო , მიდი იყიდე , უშველე ჩვენ მარგალიტს , თორემ ძალიან დიდ ფსიქოლოგიურ ზეწოლას ახდენს უკვე ნაბ....რი რუსული საფეხბურთო ყვ..ელიტა !!! შენც გეშველება , ორივე ფლანგზე შეუხლია თამაში და ჩვენც უფრო მხურვალედ გიბალეშიკებთ . არამგონია მაგ თანხად უკეთესი ფეხბურთელი იყიდო , მაგ თანხად კი არა 50 მილიომადაც ვერ იყიდი , ტვინი შეანძრიე ცოტა ყლაპორტ .
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 5 ოქტომბერი 2021 17:11
    0
    წადით მაგ ფულით ბაზარში და ზამთრისთვის პროდუქტები მოიმარაგეთ.
    Culé [?]
    #8 5 ოქტომბერი 2021 17:01
    1
    რა დახარჯავს ამდენ ფულს.
    [?]
    #7 5 ოქტომბერი 2021 16:28
    6
    სტერლინგი ჰოლანდი და მბაპე მოიყვანოს. თითო 5 მილიონად. დარჩენილი მილიონი დე ბრუინში გადავიხადოთ
    Culé [?]
    #6 5 ოქტომბერი 2021 16:21
    2
    16 მინიონი რა ჩემი ფეხებია, ამ ფულით ვინ უნდა მოიყვანონ არ ვიცი

    ოოხ ბართომეუ შენი დედა ვატირე.. ნეტა ამოაღებიონ მთალი ფული რა ვალიც ჩვენ დაგვადო
    --------------------
    CULE FOREVER
    Culé [?]
    #5 5 ოქტომბერი 2021 14:42
    2
    16 მილიონად მაქსიმუმ სტერლინგის მარცხენა ბუცს გამოიტანენ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 5 ოქტომბერი 2021 14:17
    0
    ბიჯოოო რა მაინტერესებს და ვერ ვგებულობ იცით? მან სიტის ჩელსის უინაიტედს პესეჟეს არეხება ეს ფეირ პლეი არის ტუ რაღაც ჯანდაბაა? პრემიერ ლიგაში ძმაო ისეთ ფასებს ურტყავენ ფეხბურთელებში გაგიჟდები მარტო ბარსასთვისაა ეს რაღაც უაზრო კანონიიიი?

    ციტატა: iniesta
    მორიბა სად წავიდა?

    ლაიპციგში
    გულშემატკივარი [?]
    #3 5 ოქტომბერი 2021 13:51
    0
    მორიბა სად წავიდა?
    Culé [?]
    #2 5 ოქტომბერი 2021 13:50
    1
    რაამბავია 16 მლნ.რაის სტერლინგი და ოლმო.ვინმე ცაცია მონახეთ თქვე ხისთავიანებო.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #1 5 ოქტომბერი 2021 13:37
    0
    და როგორ აპირებენ ორივეს ტრანსფერის განხორციელებას?!
    ოლმო მეორე სეზონია რაც ლაიფციგშია, ვითომ იჯარა?!
    სტერლიგნს როდის გასდის ვადა?! მაგრამ მაშინ დემბელე აუთ, რადგან ერთი და იგივე პოზიციაა