ატლეტიკო - ბარსელონა | პირველი ტაიმის შეფასებები

ატლეტიკო - ბარსელონა | პირველი ტაიმის შეფასებები

ახლახან დასრულდა "ატლეტიკოსა" და "ბარსელონას" შორის მიმდინარე შეხვედრის პირველი ნახევარი, რომელსაც მადრიდელები, ტომა ლემარისა და ლუის სუარესის გოლებით, 2-0-ს იგებენ.

გთავაზობთ "ბლაუგრანას" ფეხბურთელთა შეფასებებს WhoScored-ის მიხედვით:

  • ტერ შტეგენი - 5.5
  • მინგესა - 5.8
  • პიკე - 6.1
  • არაუხო - 5.9
  • დესტი - 6.2
  • ნიკო - 5.7
  • ბუსკეტსი - 6.2
  • ფ. დე იონგი - 6.1
  • გავი - 5.9
  • მემფისი - 5.7
  • კოუტინიო - 5.8

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 3 ოქტომბერი 2021 14:05
    0
    ციტატა: Davita
    ციტატა: Prometheus
    ციტატა: jacky iakovenko
    ციტატა: Prometheus
    პიკეს გაა*მეინეთ ბრატ , სამჯერ დაკარგა პოზიცია უაზროდ და ორჯერ გოლი გაგვივიდა მაგის გამო , გუნდი კიარა სალობიეა იმენა

    ძაან მინდა რომ გრიზმანმაც გაიტანოს გოლი და დარწმუნებული ვარ რომ ისიც არ აღნიშნავს ისევე როგორც სუარესმა

    ეგ გაჭირვებულიც ჩვენ თუ გაგვიტანს :D

    მაგ გოლებში არაუხოს ბრალეულობა უფრო მეტია ვიდრე პიკესი და ზოგადად დღეს პიკე უფრო კარგათ თამაშობს ვიდრე ურუგვაელი

    სამწუხაროდ მართალი ხარ, სამწუხაროდ იმიტომ რო პიკე წამსვლელია არაუხო კი მომავალზე უნდა ფიქრობდეს. აი სად იყო იმ დროს პიკე რო ლემარს კეტავდა და იმან სუარესს ჩააწოდა სულ მარტო მთელ ფლანგზე.
    წევრი [?]
    #10 3 ოქტომბერი 2021 01:12
    1
    სიმეონემ უფრო მეტი ოფლი დაღვარა ვიდრე მთელმა ბარსელონამ ფეხბურთელებიან შტაბის წევრებიანად მეც მაგრად დავიღალე ამათი გინებით უკვე კარგ დროსაა სანაკრებო პაუზა ახლა ცოტას დავისვენებ მაინც ახალ კრეატიულ გინებებშიც ვივარჯიშებ ცოტა ავლესავ ლექსიკონს და მერე გელოდები ბაბუა რონალდ პრეზიდენტთან ერთად თუ შენ აქ გაგაჩერა ისევ
    გულშემატკივარი [?]
    #9 3 ოქტომბერი 2021 00:26
    2
    აუ ამათმა ხო შეუკიტინეს ამ კოუტინიოს ბლიად.....
    აღარ ვუყურებ
    იმედია გრიზმანი გაიტანს

    აუ ტვიტერზე დატვიტა ერთმა სუარესის და კუმანის სურათბი,სუარესიც თითქოს რეკავს მობილურით და კუმანიც მობილურზე ლაპარაკობს 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    ფანი [?]
    #8 3 ოქტომბერი 2021 00:10
    0
    ციტატა: Prometheus
    ციტატა: jacky iakovenko
    ციტატა: Prometheus
    პიკეს გაა*მეინეთ ბრატ , სამჯერ დაკარგა პოზიცია უაზროდ და ორჯერ გოლი გაგვივიდა მაგის გამო , გუნდი კიარა სალობიეა იმენა

    ძაან მინდა რომ გრიზმანმაც გაიტანოს გოლი და დარწმუნებული ვარ რომ ისიც არ აღნიშნავს ისევე როგორც სუარესმა

    ეგ გაჭირვებულიც ჩვენ თუ გაგვიტანს :D

    მაგ გოლებში არაუხოს ბრალეულობა უფრო მეტია ვიდრე პიკესი და ზოგადად დღეს პიკე უფრო კარგათ თამაშობს ვიდრე ურუგვაელი
    Culé [?]
    #7 3 ოქტომბერი 2021 00:05
    1
    ნეტა ვიცოდე ლაპორტა რას ელოდება.. მოაშოროს ეს რიჟა და მსუქანი კაცი სანამ სეტიენს აჯობა საამაყო სტატისტიკით..ბლიად რაა..
    გულშემატკივარი [?]
    #6 3 ოქტომბერი 2021 00:00
    0
    ციტატა: jacky iakovenko
    ციტატა: Prometheus
    პიკეს გაა*მეინეთ ბრატ , სამჯერ დაკარგა პოზიცია უაზროდ და ორჯერ გოლი გაგვივიდა მაგის გამო , გუნდი კიარა სალობიეა იმენა

    ძაან მინდა რომ გრიზმანმაც გაიტანოს გოლი და დარწმუნებული ვარ რომ ისიც არ აღნიშნავს ისევე როგორც სუარესმა

    ეგ გაჭირვებულიც ჩვენ თუ გაგვიტანს :D
    გულშემატკივარი [?]
    #5 2 ოქტომბერი 2021 23:58
    1
    ყველაფერში 0
    გულშემატკივარი [?]
    #4 2 ოქტომბერი 2021 23:58
    0
    ციტატა: Prometheus
    პიკეს გაა*მეინეთ ბრატ , სამჯერ დაკარგა პოზიცია უაზროდ და ორჯერ გოლი გაგვივიდა მაგის გამო , გუნდი კიარა სალობიეა იმენა

    ძაან მინდა რომ გრიზმანმაც გაიტანოს გოლი და დარწმუნებული ვარ რომ ისიც არ აღნიშნავს ისევე როგორც სუარესმა
    ფანი [?]
    #3 2 ოქტომბერი 2021 23:57
    4
    ეს საწყალი დეიონგი ხან თავდამსხმელია ხან მცველი თავის პოზიციაზე ხოვერ ითამაშა
    გულშემატკივარი [?]
    #2 2 ოქტომბერი 2021 23:56
    3
    პიკეს გაა*მეინეთ ბრატ , სამჯერ დაკარგა პოზიცია უაზროდ და ორჯერ გოლი გაგვივიდა მაგის გამო , გუნდი კიარა სალობიეა იმენა
    გულშემატკივარი [?]
    #1 2 ოქტომბერი 2021 23:53
    3
    აჰა როგორც იქნა😂ხსნილია იმაზე რაც ახლა აქ დატრიალდება 😂😂😂😂