ბენფიკა - ბარსელონა | პირველი ტაიმის შეფასებები

ბენფიკა - ბარსელონა | პირველი ტაიმის შეფასებები

კატალონიის "ბარსელონა" ჩემპიონთა ლიგის ეგიდით "ბენფიკას" უპირისპირდება.

პირველი ტაიმი რონალდ კუმანის ბიჭებმა მინიმალური სხვაობით, ანგარიშით, 0-1 დათმეს.

გთავაზობთ ფეხბურთელთა შეფასებებს WhoScored-ის მიხედვით:

ტერ შტეგენი - 6,1

არაუხო -6,6

პიკე - 5,9

გარსია - 6,1

რობერტო -6,2

ფ. დე იონგი -6,8

ბუსკეტსი - 6,3

პედრი - 6,4

დესტი - 6,1

ლ. დე იონგი - 5,9

მემფისი - 6,2

გავი - 6,1

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 30 სექტემბერი 2021 17:04
    0
    ეს გარსიას მეორე წითელია არა?
    Culé [?]
    #20 30 სექტემბერი 2021 01:06
    1
    იმენა ახლაც თუ არ გააგდეს კუმანი მაში #ლეები არიან და ეგაა რა .. თუ ახალი ვერავინ მოგყავს შროიდერი მაინც დანიშნენ ამ მძღნერის ბოჭკას მაინც ხომ აჯობებს🤬🤬
    --------------------
    CULE FOREVER
    ფანი [?]
    #19 30 სექტემბერი 2021 01:02
    0
    თავი სიზმარში მგონია და ნეტა როდის გამეღვიძება
    ფანი [?]
    #18 30 სექტემბერი 2021 00:58
    0
    ყველაზე მეტად ამ დეგენერატულ fair play-ს წესებზე მეშლება ნერვები რააა ყველაფერში ხელს როგორ გვიშლის ამ დეგენერატული ფაირ ფლეის წესების გამო ახალი მწვრთნელის მოყვანა არ შეგვიძლია 🤬🤬🤬🤬😡🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
    --------------------
    ლორდ რონალდო ნაზარიო გოუთვეითი VS გოლ იონგი/ბასტენ იონგი
    :დდ
    ფანი [?]
    #17 30 სექტემბერი 2021 00:57
    3
    ბენფიკას ხო ჩვენზე კარგი შემადგენლობა ყავს 🤡
    გულშემატკივარი [?]
    #16 30 სექტემბერი 2021 00:54
    3
    ბიჭო კარში დარტყმა არ აქვთ კარშიიიიი 🤣🤣🤣🤣🤣🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
    წევრი [?]
    #15 30 სექტემბერი 2021 00:38
    2
    ბარემ მეოთხეც რო ეგრევე გაავდონ კუმანი, ჯგუფშიც თუ ჩავრჩით ცემით გააგდებენ😂
    გულშემატკივარი [?]
    #14 30 სექტემბერი 2021 00:30
    5
    ლაპორტა იმენა ივანიშვინილია 🤣🤣ტიპმა რა დაპირებები გასცა ოღონდ ამირჩიეთო და ახლა მე რა ვქნა მეო 🤣🤣🤣🤣
    Culé [?]
    #13 30 სექტემბერი 2021 00:19
    7
    ლუკ დე იონგის შემყურე ვფიქრობ ვაი იმ ბარსას ბრაიტვეიტი რო სანატრი გამიხდა :@
    გულშემატკივარი [?]
    #12 30 სექტემბერი 2021 00:18
    5
    ციტატა: me da barca
    ფეხბურთელები გასაგებია, მაგრამ მწვრთნელს რატომ არ უწერენ შეფასებას, თუ არ დარბის არ ეკუთვნის?

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 აუ რა ჯიგარი ხარ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 30 სექტემბერი 2021 00:08
    5
    ფეხბურთელები გასაგებია, მაგრამ მწვრთნელს რატომ არ უწერენ შეფასებას, თუ არ დარბის არ ეკუთვნის?
    გულშემატკივარი [?]
    #10 30 სექტემბერი 2021 00:04
    3
    ციტატა: LM10RG10
    ლუკ დეიონგის დებილი დებილი დედა მოვ**ან,რეებს აკეთებთ ბიჭოოოო ნუ გადამიყვაანთ ჭკუიდაააან💆🏻‍♂️ჯერ ნეიმარი გაყიდეს,მერე სუარესი,მერე მესი გაუშვეეს,გრიზმანიც მიაყოლეს და ახლა დემბელე ბრაითვეიტი დეიონგი არიან შემტევებიიიიი🤮კოშმარში მგონია თავი ბო*იშვილივიყოოოოო

    გივი გივი გეიღვიძე გივი ჩვენ ვართ გივი 🤣🤣🤣🤣🤣🤦‍♂️
    სტაჟიორი [?]
    #9 30 სექტემბერი 2021 00:03
    2
    არ ვიცი ვინ აკეთებს ამ შეფასებებს და რაზე დაფუძნებით, მაგრამ ვფიქრობ ეს შეფასებები აზრს კარგავენ.
    ფრენკის 6,8, ერთადერთი კაცი ვინც რაღაცას აკეთებდა და ლიუკს 5,9, რომელიც არაფერს არ აკეთებს და თანაც ორი გოლი გააფუჭა. არაუხოს 6,6, მთელი დაცვა მის კისერზეა და პიკეა 6,1, იმდენად დამძიმებულია, რომ სულ უხეშობს და აგერ შედეგიც, ნახევარი ტაიმის თავზე შეცვალეს, თორემ ნამდვილად წითელს მიიღებდა. ისედაც აპატია მსაჯმა.
    სანამ გოლს არ გაუდებენ, გუნდი აზრზე ვერ მოდის იმიტომ რომ კუმანი იწყებს უაზროდ. ფრენკი უკან დაწია და დამთავრდა მწვავე მომენტები.
    ფანი [?]
    #8 30 სექტემბერი 2021 00:03
    4
    ესეთი თამაშების წაგება ხო საწყენია მაგრამ ამ ყველაფრის ფონზე კლასიკოზეც ესე უღიმაღამოდ თუ ვაპირებთ თამაშს და ისევ უშანსოდ თუ უნდა წავაგოთ და უაზრო მიზეზები ვისმინოთ კუმანის შესრულებით არ ვიცი რა
    ფანი [?]
    #7 30 სექტემბერი 2021 00:01
    1
    ლუკ დეიონგის დებილი დებილი დედა მოვ**ან,რეებს აკეთებთ ბიჭოოოო ნუ გადამიყვაანთ ჭკუიდაააან💆🏻‍♂️ჯერ ნეიმარი გაყიდეს,მერე სუარესი,მერე მესი გაუშვეეს,გრიზმანიც მიაყოლეს და ახლა დემბელე ბრაითვეიტი დეიონგი არიან შემტევებიიიიი🤮კოშმარში მგონია თავი ბო*იშვილივიყოოოოო
    წევრი [?]
    #6 29 სექტემბერი 2021 23:57
    0
    გადაშენდი კუმან აქედან! 😃 ერთი მასშტაბური აქცია უნდა მისცხონ კულეებმა და აუმხედრდნენ ხელმძღვანელობას, მოითხოვონ კუმანის გათავისუფლება სასწრაფოდ
    Culé [?]
    #5 29 სექტემბერი 2021 23:56
    2
    ხო ვამბობდი... არაფრის იმედი აღარ მაქვს, რომც მოიგონ ესეც კი უსიამოვნო იქნება, ისე საძაგელ ფეხბურთს თამაშობს დღეს ბარსელონა,ყოველ მხრივ, წელს არაფრის იმედი გქონდეთ თქო ხო ვამბობდი.... წელს კიარა სანამ ეს ლაპორტა იქნება იქამდე...მესი გააგდო და ამის ფონზე რისი იმედიღა უნდა გქონდეს...
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    ფანი [?]
    #4 29 სექტემბერი 2021 23:55
    0
    კუმანს ბილეთი აუღეთ და პორტუგალიიდან პირდაპირ ჰოლანდიაში გაუშვით
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 29 სექტემბერი 2021 23:54
    2
    ვინ შეაფასა ეს გვამები? ან რითი შეაფასეთ? ყველაზე ნელი გუნდი ვართ მსოფლიოში.11 ფეხბურთელიდან ერთზე ვერ იტყვი რომ მოწინააღმდეგის რომელიმეს გაასწრებს.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 29 სექტემბერი 2021 23:54
    0
    მე ბარსას თამაშის ყურებისას 🤣🤣🤣🤣🤣
    პ.ს
    ციცი რუბრიკის სახელზე დაფიქრდი მაინც 🤣🤣😎