ანტუან გრიზმანმა ატლეტიკოში პირველი გოლი გაიტანა

ანტუან გრიზმანმა ატლეტიკოში პირველი გოლი გაიტანა

"ბარსელონადან" იჯარით წასულმა ანტუან გრიზმანმა, "ატლეტიკოში" დაბრუნების შემდეგ, პირველი გოლი გაიტანა.

გრიზმანი "მილანთან" თამაშში შეხვედრის 61-ე წუთზე ჩაერთო, 84-ე წუთზე კი ანგარიში გაათანაბრა, UEFA-მ იგი მატჩის საუკეთესო ფეხბურთელადაც დაასახელა. ეს არის მე-6 შეხვედრა, რომელიც მან მიმდინარე სეზონში "როხიბლანკოს" რიგებში ჩაატარა.

ასევე, ახალ კლუბში სადებიუტო გოლი გაიტანა ლიონელ მესიმაც, რომელმაც ეფექტური დარტყმით "მანჩესტერ სიტის" კარი აიღო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 29 სექტემბერი 2021 17:20
    0
    ციტატა: me da barca
    ბარსაში, რომ დალალებით დარბოდა ქალივით, თურმე შესაძლებელი ყოფილა თმის შეჭრა. ალბათ იფიქრა ბარსაში ჩემი უიღბლობა ამის ბრალი იყოო და ამ ნაწნავებს გაატანა, ან სიმეონემ შეუბღვირა, რას გავხარ მამაკაცს დაემგვანეო. აქეთ არ გამოიხედო და თუ გინდა ნაწნავებით ირბინე.

    ხო მახსოვს ჟურნალისტის შეკითხვაზე რა უზრდელად უპასუხა, ჩემ ოჯახს ასე მოსწონს და ასე ვივლიო. ატლეტიკოში დაავიწყეს ოჯახი ამ ქალაჩუნას?

    ციტატა: rivaldo80
    სხვისი გუნდის ფეხბურთელების გოლებს რატომ დებთ?? აცვია კონკურენტი გუნდის მაისური.არც მესის არ უნდა დადოთ და არც არავის.არსებობს პსჟს და ატლეს გვერდი ვისაც აინტერსებს იქ შევიდეს და ნახოს.

    სხვისი რა ფიგუსავით გაიპარა? კაცი ორი თვე უხელფასოდ ელოდებოდა გაფორმებას და იდი <<ცენზურის დარღვევა>> უთხრეს. მაგის ცრემლები არ უნდა შერჩეს არც ბართომეუს და არც ლაპორტას, კაცი 17 წელი ათრევდა გუნდს და მადლობის მაგივრად თურმე არ უნდა წასულიყო. აბა რა ექნა? ემათხოვრა? თუ ბევრი აქვს და ეყოფაო იტყვით ალბათ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 29 სექტემბერი 2021 12:56
    0
    ბარსაში, რომ დალალებით დარბოდა ქალივით, თურმე შესაძლებელი ყოფილა თმის შეჭრა. ალბათ იფიქრა ბარსაში ჩემი უიღბლობა ამის ბრალი იყოო და ამ ნაწნავებს გაატანა, ან სიმეონემ შეუბღვირა, რას გავხარ მამაკაცს დაემგვანეო. აქეთ არ გამოიხედო და თუ გინდა ნაწნავებით ირბინე.
    ფანი [?]
    #17 29 სექტემბერი 2021 09:13
    2
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: rivaldo80
    სხვისი გუნდის ფეხბურთელების გოლებს რატომ დებთ?? აცვია კონკურენტი გუნდის მაისური.არც მესის არ უნდა დადოთ და არც არავის.არსებობს პსჟს და ატლეს გვერდი ვისაც აინტერსებს იქ შევიდეს და ნახოს.

    რატო არ უნდა დადონ მესის გოლი ძაან მაინტერესებს თუ არ მოგწონს არ ნახო მესიზე მეტი ამ გუნდისთვის არავის გაუკეთებია და რახან პესეჟეშია მაგის გოლიც არ დადონ აქ? ინიესტას გოლებზე და მიღწევებზე რო იდება ნიუსები მაშინ არაფერს იძახით და მესის რატო არ უნდა დაიდოს

    ინიესტას ვერ უბედავენ...
    --------------------
    ლორდ რონალდო ნაზარიო გოუთვეითი VS გოლ იონგი/ბასტენ იონგი
    :დდ
    გულშემატკივარი [?]
    #16 29 სექტემბერი 2021 03:58
    5
    ხალხო გრიზმანი ჯერ კიდევ ბარსას საკუთრებაა და მაგიტომ დებენ
    Culé [?]
    #15 29 სექტემბერი 2021 02:44
    6
    ციტატა: rivaldo80
    სხვისი გუნდის ფეხბურთელების გოლებს რატომ დებთ?? აცვია კონკურენტი გუნდის მაისური.არც მესის არ უნდა დადოთ და არც არავის.არსებობს პსჟს და ატლეს გვერდი ვისაც აინტერსებს იქ შევიდეს და ნახოს.

    ატლეტიკოს ფეხბურთელის გოლი მართლა არ მაინტერესებს
    არც იმ შემთხვევაში, რომ აი სეზონის ბოლოს დაბრუნდება და ასე იზამს და ა.შ. რამე რომ შესძლებოდა ღირებული, მანამდე იზამდა
    ლეოს რაც შეეხება, ეს სხვა შემთხვევაა, გუნდის ყოფილი კაპიტანი და ლეგენდა, ყველაზე დიდი და კაშკაშა ვარსკვლავი, ვისაც კამპ ნოუზე უთამაშია
    კაცი, რომელიც არასდროს გაყიდულა, კაცი, რომელიც უბრალოდ ლა ლიგას მოაშორეს
    და კაცი, რომელიც მუდამ ბარსელონელად დარჩება, სადაც არ უნდა წავიდეს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 29 სექტემბერი 2021 02:39
    5
    ციტატა: rivaldo80
    სხვისი გუნდის ფეხბურთელების გოლებს რატომ დებთ?? აცვია კონკურენტი გუნდის მაისური.არც მესის არ უნდა დადოთ და არც არავის.არსებობს პსჟს და ატლეს გვერდი ვისაც აინტერსებს იქ შევიდეს და ნახოს.

    რატო არ უნდა დადონ მესის გოლი ძაან მაინტერესებს თუ არ მოგწონს არ ნახო მესიზე მეტი ამ გუნდისთვის არავის გაუკეთებია და რახან პესეჟეშია მაგის გოლიც არ დადონ აქ? ინიესტას გოლებზე და მიღწევებზე რო იდება ნიუსები მაშინ არაფერს იძახით და მესის რატო არ უნდა დაიდოს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #13 29 სექტემბერი 2021 01:37
    7
    ისევ თავისით თუ შექმნიდა მეფე გოლს თორე აბა ისე გულზე არავის ეხატება მაგ ღორების გუნდში, ყველა თავის ტრაკზე რომ მუშაობს.
    ამათ გუნდურობა და ერთმანეთისადმი პატივისცემა რომ გააჩნდეთ ნაღდად უშანსოდ დარჩებოდა მსოფლიო მონსტრების წინაშე.
    ფანი [?]
    #12 29 სექტემბერი 2021 01:26
    13
    ციტატა: Albicelecte
    გრიზმანის გოლი არ გამხარებია, მაგრამ ლეომ რომ შეაგდო იმაზე სხვა განცდა მქონდა barca-5 barca-6

    მეფური გოლი იყო, აბა ბიჭოდა რონალდოსავით კარის ხაზთან მოგორებულს გაიტანდა :)
    Culé [?]
    #11 29 სექტემბერი 2021 01:24
    10
    გრიზმანის გოლი არ გამხარებია, მაგრამ ლეომ რომ შეაგდო იმაზე სხვა განცდა მქონდა barca-5 barca-6
    Culé [?]
    #10 29 სექტემბერი 2021 01:20
    8
    გულს ნუ გაიტეხთ ბიჭებო, ახალ გუნდს ვაშენებთ!!! წინ ბარსა!!!
    ფანი [?]
    #9 29 სექტემბერი 2021 01:18
    20
    პიტალდუს იმ 4 გოლიდან რომელი იყო ამისთანა? 😍 მეფეა რა, მერა რა რომ აღარ არის ბარსას ფეხბურთელი? ეგ კაცი ყოველთვის იქნება კულეების გულში და მისი წარმატება ყოველთვის გაგვახარებს :) 🤗🤩😍
    Culé [?]
    #8 29 სექტემბერი 2021 01:13
    10
    ეს კაი მარა, თამაშს არ ვუყურებდი და 70 წუთი ზემოდან რაზე დაამატეს? :დ მაგრად გამიტყდა მილანის წაგება ამ შიბლა გუნდთან
    Culé [?]
    #7 29 სექტემბერი 2021 01:13
    7
    ციტატა: me da barca
    მესის გოლს არ დებთ და გრიზმანის გოლს კი დებთ. ეტყობა მეტი დამსახურება აქვს ბარსას წინაშე.

    მართალი ხარ 100 000 % !
    Culé [?]
    #6 29 სექტემბერი 2021 01:13
    7
    სხვისი გუნდის ფეხბურთელების გოლებს რატომ დებთ?? აცვია კონკურენტი გუნდის მაისური.არც მესის არ უნდა დადოთ და არც არავის.არსებობს პსჟს და ატლეს გვერდი ვისაც აინტერსებს იქ შევიდეს და ნახოს.
    ფანი [?]
    #5 29 სექტემბერი 2021 01:12
    6
    ციტატა: Davita
    გრიზმანის გაშვება და დეიონგის მოყვანა იყო წლის უდიდესი მეორე ღლეობა, პირველი რა თქმა უნდა მესის გაშვება იყო, არადა მესი გრიზმანი დეპაი რომ გვყოლოდა მეტად ანგარიშგასაწევი ძალა ვიქნებოდით და ლალიგაზე მინიმუმ გავიწევდით

    კიდევ კაი გაუშვეს გრიზმანი. ყველანაირად ბანძი იყო ბარსაში და მესის წასვლის მერე მეთქი დადგება თავის პოზიციაზე და დაიწყებს თამაშს თქო და რაც ითამაშა ყველგან ჩაკარგული იყო, თან უფრო ცუდი ვიდრე მესისთან ერთად არადა, ალბათ მესის ბრალია გრიზმანი რო ვერ თამაშობს თქო, ნუ პოზიციიდან გამომდინარე... ვენაცვალე ლაპორტას რო გაუშვა ეგ ნაგვის გროვა გუნდიდან.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    ფანი [?]
    #4 29 სექტემბერი 2021 01:10
    5
    გრიზმანის გაშვება და დეიონგის მოყვანა იყო წლის უდიდესი მეორე ღლეობა, პირველი რა თქმა უნდა მესის გაშვება იყო, არადა მესი გრიზმანი დეპაი რომ გვყოლოდა მეტად ანგარიშგასაწევი ძალა ვიქნებოდით და ლალიგაზე მინიმუმ გავიწევდით
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 29 სექტემბერი 2021 01:04
    14
    მესის გოლს არ დებთ და გრიზმანის გოლს კი დებთ. ეტყობა მეტი დამსახურება აქვს ბარსას წინაშე.
    ფანი [?]
    #2 29 სექტემბერი 2021 01:03
    11
    ვლოცულობ რო ეს არალიკვიდი გამოისყიდოს ატლეტიკომ. ძალიან არ შეეფერება ბარსას კაცმა ბურთის დაჭერა და კაცის მოტყუება არ იცის რაზეა საერთოდ საუბარი. იმედია აღარ დავინახავ ამას ბარსას ფორმით არასდროს…
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    გულშემატკივარი [?]
    #1 29 სექტემბერი 2021 01:00
    15
    ბარსადან განათხოვრებულმა და ბარსას "გაგდებულმა" სუარესმა მოიგო თამაში!