ანსუ ფატი, შესაძლოა, ესპანეთის ნაკრებში გამოიძახონ

ანსუ ფატი, შესაძლოა, ესპანეთის ნაკრებში გამოიძახონ

ახლახან გამოჯანმრთელებულ "ბარსელონას" ახალგაზრდა შემტევს, ანსუ ფატის, შესაძლოა, ესპანეთის ნაკრებში უხმონ.

Cadena SER-ის ინფორმაციით, ესპანეთის ფეხბურთის ფედერაცია ფატის ნაკრებში გამოძახებას არ გამორიცხავს. "ფურია როხა" ოქტომბერში ერთა ლიგის მატჩებს გამართავს.

იმავე წყაროს ცნობით, საბოლოო გადაწყვეტილებას ესპანეთის ნაკრების მთავარი მწვრთნელი ლუის ენრიკე მიიღებს, რომელიც განაცხადს ხუთშაბათს დაასახელებს.

18 წლის ტალანტი კვირას "ლვენატესთან" მატჩში დაბრუნდა და თანაც ბრწყინვალედ. ანსუმ თითქმის ერთწლიანი პაუზის შემდეგ პირველად ითამაშა და დაბრუნება გოლით აღნიშნა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 28 სექტემბერი 2021 18:23
    1
    ჯერ ჩვენ ვერ ვათამაშებთ, 10 წუთს ვაძლევთ და ეხლა ენრიკე რო ამას მოიგდებს ხელში პედრიზე უარესს უზავს. ათამაშონ ხვალ და შეცვლის წინ აკოჭლდეს ცოტა. ნაკრებს მისწერონ რო ტრავმა გაუმიზეზდაო და მორჩა .
    ფანი [?]
    #10 28 სექტემბერი 2021 17:46
    0
    ციტატა: The real Cule
    ნეტა დაიმტვრეს ეს უნიჭო

    rage rage rage შენიანებმა თუ იციან რომ ენა გაქვს ამოსაძრობი?!!!
    Culé [?]
    #9 28 სექტემბერი 2021 15:15
    0
    ციტატა: The real Cule
    ნეტა დაიმტვრეს ეს უნიჭო

    ადმინ მერამდენედ უნდა გითხრათ ყველამ დაბლოკე ეს
    წევრი [?]
    #8 28 სექტემბერი 2021 13:57
    0
    აქ რა ბაზარია :დ საიდან იფიქრებთ ასეთ მზეობებს 😀😀 სად კროსი სად ინიესტა:დ ვიღაცამ რო თქვას ახლა მესის კვარაცხელია ჯობიაო ეგეთი თემაა ინიესტას და კროსის შედარება :დ აი ფატის ნაღდად ჯობს ვინიციუსი ამ ეტაპზე და მერე ვნახოთ რა იქნება
    ახალბედა [?]
    #7 28 სექტემბერი 2021 13:50
    6
    The real Cule,
    ერთი კროოსი ჯობია ინიესტას, მეორე ვინისიუსი ფატის, მესამე შენ არხარ მადრიდისტა და არც 8 წლის ბავშვი, წადი პამპერსი გამოიცვალე ბიჭო არ გამოგწვას 😂😂😂
    ახალბედა [?]
    #6 28 სექტემბერი 2021 13:09
    0
    ციტატა: DE PE FA
    ციტატა: The real Cule
    ნეტა დაიმტვრეს ეს უნიჭო

    აჭარელი ხარ?😁

    ციტატა: Norman Bates
    ციტატა: The real Cule
    ნეტა დაიმტვრეს ეს უნიჭო

    ხელი მოისვი უკვე თუ შეგახსენო?

    ან მაგრად გ
    ღადაობს ან სამკურნალოა ასეთი ცუდი ხედვა რო აქ.შტეგენი გავყიდოთ და ვინიციუსი მოვიყვანოთო აი ამას ჯანმრთელი ადამიანი არ დაწერს😁ჰალას მარგალიტმა დაწერა მხოლოდ 1 დაქნეულმა და მგონი ის შიბაქია ამ ნიკით

    აჭარელი რა შუაშია ან საიდან მოიტანე რომ მადრისტა ვარ შენ თვითონ ხარ მადრისტა და საერთოდ აქაურობა მადრისტებით არის სავსე და სხვათაშორის მართალია ბარსას ფანი ვარ მაგრამ კროსი ინიესტაზე მაგარია
    --------------------
    კლოუნი ვარ 🤡
    ფანი [?]
    #5 28 სექტემბერი 2021 12:24
    1
    ციტატა: The real Cule
    ნეტა დაიმტვრეს ეს უნიჭო

    აჭარელი ხარ?😁

    ციტატა: Norman Bates
    ციტატა: The real Cule
    ნეტა დაიმტვრეს ეს უნიჭო

    ხელი მოისვი უკვე თუ შეგახსენო?

    ან მაგრად გ
    ღადაობს ან სამკურნალოა ასეთი ცუდი ხედვა რო აქ.შტეგენი გავყიდოთ და ვინიციუსი მოვიყვანოთო აი ამას ჯანმრთელი ადამიანი არ დაწერს😁ჰალას მარგალიტმა დაწერა მხოლოდ 1 დაქნეულმა და მგონი ის შიბაქია ამ ნიკით
    გულშემატკივარი [?]
    #4 28 სექტემბერი 2021 12:09
    0
    ციტატა: The real Cule
    ნეტა დაიმტვრეს ეს უნიჭო

    ხელი მოისვი უკვე თუ შეგახსენო?
    ახალბედა [?]
    #3 28 სექტემბერი 2021 11:54
    1
    ნეტა დაიმტვრეს ეს უნიჭო
    --------------------
    კლოუნი ვარ 🤡
    ფანი [?]