ოფიციალურად: UEFA-მ სუპერ ლიგის დამფუძნებლების წინააღმდეგ სასამართლო პროცესი შეწყვიტა

ოფიციალურად: UEFA-მ სუპერ ლიგის დამფუძნებლების წინააღმდეგ სასამართლო პროცესი შეწყვიტა

UEFA-მ ევროპის სუპერ ლიგის დამფუძნებლების წინააღმდეგ სასამართლო პროცესი ოფიციალურად შეწყვიტა.

როგორც იცით, დამფუძნებლები "ბარსელონა", "რეალი" და "იუვენტუსი" არიან. ამდენად, ეს კლუბები არ დაისჯებიან და ჩემპიონთა ლიგიდან არ მოიკვეთებიან, ვინაიდან UEFA ახლა ვალდებულია მთლიანად სუპერ ლიგის პროექტს პატივი სცეს.

სუპერ ლიგის ტურნირის დაწყება 2022 ან 2023 წელს იგეგმებოდა, სადაც მხოლოდ ევროპული გრანდები მიიღებდნენ მონაწილეობას.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 28 სექტემბერი 2021 18:31
    0
    ამ სუპერლიგაზე თუ სუპერ გუნდები იქნებიან წარმოდგენილი ჩვენი ადგილი არამგონია იქ იყოს.
    ფანი [?]
    #10 28 სექტემბერი 2021 14:12
    0
    ციტატა: Davita
    ციტატა: JustBarcaLover
    ციტატა: Davita
    პერესი არის უძლიერესი პრეზიდენტი თავის გავლენებით, ლაპორტასავით კუკუ კიარაა

    შეგასენებ რომ ბარსელონას ოქროს ხანა ლაპომ შექმნა ლაპომ მოიყვანა პეპი, ლაპომ მოიყვანა რონალდინიო და ასშ. და მესის რომ კონტრაქტი ვერ გაუხანგრძლივა ამის გამო სახეზეც არუნდა შეხედო?!! ლაპორტა რომ არა ვერც რონალდინიო გვეყოლებოდა ვერც ლიგებს მოვიგებდით და ვერც ვერაფერს და ვეგდებოდით იოგურტივით

    რატომ გგონია რომ რონალდინიოს ვერ მოვიყვანდით? გვარდიოლა რომ მოიყვანა რა მერე რას წარმოადგენდა მაშინ გვარდიოლა? საერთოდ არაფერს,ლამასიას ყავდა ოქროს თაობა რამაც საქმე გაამარტივა ლაპორტასთვისაც და პეპისთვისაც, ახალგაზრდა მესი რომელიც საჯარიმოდან იწყებდა ყველას ატყუებდა და გოლს იტანდა, მარტო ეს რამდენს ნიშნავს დანარჩენებზე აღარაფერს ვიტყვი.. ლაპორტა მოვიდა პრეზიდენტად ცრუ დაპირებებით, ტიპი მესის დარჩენაში ირწმუნებოდა და პლუს ჰოლანდი მოყავდა, საბოლოოდ შეგვჩა ლუკდეიონგი ხელში, მესის თემა კიდე უდიდესი ლაქაა მითვის, ასე ატირებული გააგდო ლეგენდა არვიცი რა, შეიძლება დროც იყო მესის წასვლის მაგრამ ასეთი სახით გაშვება სამარცხვინოა

    ლაპორტა არ ირწმუნებოდა მესის დარჩენით ლაპორტამ თქვა რომ ყველაფერს გააკეთებდა რაც შეეძლო რომ მესი დაეტოვებინა და რა უნდა ექნა როდესაც კაცი შვილი ხელფასს არ იკლებდა და იმ ხელფასის ფულიც არ გვქონდა
    --------------------
    ბართუშ მოკვდი!
    წევრი [?]
    #9 28 სექტემბერი 2021 13:48
    0
    ციტატა: JustBarcaLover
    ციტატა: Davita
    პერესი არის უძლიერესი პრეზიდენტი თავის გავლენებით, ლაპორტასავით კუკუ კიარაა

    შეგასენებ რომ ბარსელონას ოქროს ხანა ლაპომ შექმნა ლაპომ მოიყვანა პეპი, ლაპომ მოიყვანა რონალდინიო და ასშ. და მესის რომ კონტრაქტი ვერ გაუხანგრძლივა ამის გამო სახეზეც არუნდა შეხედო?!! ლაპორტა რომ არა ვერც რონალდინიო გვეყოლებოდა ვერც ლიგებს მოვიგებდით და ვერც ვერაფერს და ვეგდებოდით იოგურტივით

    რატომ გგონია რომ რონალდინიოს ვერ მოვიყვანდით? გვარდიოლა რომ მოიყვანა რა მერე რას წარმოადგენდა მაშინ გვარდიოლა? საერთოდ არაფერს,ლამასიას ყავდა ოქროს თაობა რამაც საქმე გაამარტივა ლაპორტასთვისაც და პეპისთვისაც, ახალგაზრდა მესი რომელიც საჯარიმოდან იწყებდა ყველას ატყუებდა და გოლს იტანდა, მარტო ეს რამდენს ნიშნავს დანარჩენებზე აღარაფერს ვიტყვი.. ლაპორტა მოვიდა პრეზიდენტად ცრუ დაპირებებით, ტიპი მესის დარჩენაში ირწმუნებოდა და პლუს ჰოლანდი მოყავდა, საბოლოოდ შეგვჩა ლუკდეიონგი ხელში, მესის თემა კიდე უდიდესი ლაქაა მითვის, ასე ატირებული გააგდო ლეგენდა არვიცი რა, შეიძლება დროც იყო მესის წასვლის მაგრამ ასეთი სახით გაშვება სამარცხვინოა
    Culé [?]
    #8 28 სექტემბერი 2021 12:16
    0
    ბოლო ბოლო გაუქმდა სუპერ ლიგა?
    --------------------
    ARTHUGS
    ახალბედა [?]
    #7 28 სექტემბერი 2021 11:58
    1
    სუპერ ლიგას რატო უჩივიან მაგარია ფულს გავაკეთებთ თან დიდ გრანდებთან მოგვიწევს თამაში და ლუკ დე იონგი უფრო კლასნი გახდება ნუ ისედაც არის მესის დონის მაგრამ უფრო მაგარი იქნება და ვინისიუსი აუცილებლად უნდა ვიყიდოთ და ეს დეპაი და ფატი უნდა მოვაშოროთ
    --------------------
    კლოუნი ვარ 🤡
    ფანი [?]
    #6 28 სექტემბერი 2021 11:51
    2
    ციტატა: Davita
    პერესი არის უძლიერესი პრეზიდენტი თავის გავლენებით, ლაპორტასავით კუკუ კიარაა

    შეგასენებ რომ ბარსელონას ოქროს ხანა ლაპომ შექმნა ლაპომ მოიყვანა პეპი, ლაპომ მოიყვანა რონალდინიო და ასშ. და მესის რომ კონტრაქტი ვერ გაუხანგრძლივა ამის გამო სახეზეც არუნდა შეხედო?!! ლაპორტა რომ არა ვერც რონალდინიო გვეყოლებოდა ვერც ლიგებს მოვიგებდით და ვერც ვერაფერს და ვეგდებოდით იოგურტივით
    --------------------
    ბართუშ მოკვდი!
    წევრი [?]
    #5 28 სექტემბერი 2021 11:22
    3
    პერესი არის უძლიერესი პრეზიდენტი თავის გავლენებით, ლაპორტასავით კუკუ კიარაა
    Culé [?]
    #4 28 სექტემბერი 2021 11:13
    3
    მოუხაზა პერესმა უეფას
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 28 სექტემბერი 2021 09:49
    3
    მოუხაზეს ჩეფერინს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #2 28 სექტემბერი 2021 09:32
    4
    პერესი რის პერესია , ჩეფერინისთან დაპირისპირების შეშინებოდა . საერთაშორისო მაშტაბის მაფიოზია ტიპი და ზურგს ისეთი ბანკი უმაგრებს მორგანის სახით , დარწმუნებული ვარ მაინც ჩაატარებს სუპერ ლიგას . უეფა რომ პერესის შნირი იყო დიდი ხნის განმავლობაში , ბოლო წლების მოგებულმა თასებმაც დაამტკიცა .
    გულშემატკივარი [?]
    #1 28 სექტემბერი 2021 08:01
    2
    ეჰჰჰ ჩეფერინნნ