ბარსელონა და სერჟი რობერტოს აგენტები ვერ შეთანხმდნენ

ბარსელონა და სერჟი რობერტოს აგენტები ვერ შეთანხმდნენ

როგორც დაანონსებული იყო, დღეს "ბარსელონასა" და გუნდის მე-3 კაპიტნის, სერჟი რობერტოს წარმომადგენლებს შორის ფეხბურთელის კონტრაქტის გახანგრძლივებასთან დაკავშირებით შეხვედრა გაიმართა.

COPE-ს ჟურნალისტის, ვიქტორ ნავაროს ინფორმაციით, კლუბმა და რობერტოს აგენტებმა დღევანდელ შეხვედრაზე საბოლოო შეთანხმებას ვერ მიაღწიეს. მხარეები ამ საკითხის მოგვარებას ამ კვირაში შეეცდებიან.

იმავე წყაროს ცნობით, 29 წლის ფეხბურთელი, სავარაუდოდ, კონტრაქტს, რომლის ვადაც მომდევნო ზაფხულში იწურება, 2 წლით, ანუ 2024 წლამდე გაახანგრძლივებს და ხელფასს 30%-ით შეიმცირებს.

ცნობისთვის, სერჟი რობერტო უკვე გამოჯანმრთელდა და იგი ოთხშაბათს "ბენფიკასთან" ითამაშებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 28 სექტემბერი 2021 19:00
    0
    მოკლედ ამან მართლა წაიღო უკვე ტვინი რა.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 28 სექტემბერი 2021 08:17
    1
    გაასხას და გასრიალდეს
    წევრი [?]
    #6 28 სექტემბერი 2021 00:29
    2
    ერთი ესაა ლეგენდა და მეორე გუტი. ორივეს დიდ ფეხბურთელობას.... გაუხანგრძლივოთ კი არა გააგდეთ
    Culé [?]
    #5 27 სექტემბერი 2021 23:59
    1
    ეს გასაშვებია საერთოდ. უკვე ასაკიც მოუკაკუნებს და კლასი ამას არ აქვს რო გაქაჩოს კიდე დიდხანს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 27 სექტემბერი 2021 23:19
    1
    ციტატა: The real Cule
    რობერტო სამუდამოდ უნდა დარჩეს ბოლოს და ბოლოს კლუბის ლეგენდაა და კულეა ჩემსავით

    კულესი რა გითხრა, გადაცმული მადრიდისტა კი ნამდვილად ხარ და მგონი აქ ნერვების მოსაშლელად დარეგისტრირდი.
    Culé [?]
    #3 27 სექტემბერი 2021 22:30
    1
    აქამდე რატო ათრიეს.... და ეხლა ვერც თანხმდებიან...პიზდეც )))))
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    წევრი [?]
    #2 27 სექტემბერი 2021 21:51
    1
    The real Cule,
    ეს ბართომეუს ბორია მგონი დდდ
    ახალბედა [?]