ვან ბასტენი: არ ვარ დარწმუნებული, რომ ბარსას დეპაისნაირი ფეხბურთელი ჭირდება

ვან ბასტენი: არ ვარ დარწმუნებული, რომ ბარსას დეპაისნაირი ფეხბურთელი ჭირდება

ლეგენდარული ნიდერლანდელი თავდამსხმელი მარკო ვან ბასტენი მისი თანამემამულის, მემფის დეპაის "ბარსელონურ" მომავალს სკეპტიკურად უყურებს და აცხადებს, რომ ასეთი დონის კლუბს უფრო მეტად გუნდური მოთამაშეები ჭირდება.

ვეჭვობ, რომ ის "ბარსელონას" სტილის ფეხბურთელი იყოს. მიმაჩნია, რომ ის კარგი მოთამაშეა, მაგრამ ის არტისტი, ინდივიდუალისტია. ის საკუთარ თავზე თამაშობს. მიმაჩნია, რომ ასეთ დიდ გუნდში უფრო მეტად გუნდური მოთამაშეები უნდა გყავდეს. ისინი ერთიანად, გუნდურად უნდა უტევდნენ. მეჩვენება, რომ მემფისი ზედმეტად საკუთარ თავზე თამაშობს და არ ვიცი, რამდენად მისაღებია ეს ელიტურ გუნდში.

- ციტირებს ვან ბასტენის სიტყვებს Sport.

"ლევანტესთან" გუშინ გამართული შეხვედრის შემხედარე, მარტივია მარკოს დაეთანხმო. გუშინ დეპაიმ რამდენიმე ეპიზოდში მართლაც საკუთარ თავზე აიღო თამაში იმ დროს, როდესაც თანაგუნდელი უკეთეს პოზიციაში იმყოფებოდა. თუმცა "ბარსა" უკვე 2-0 იგებდა და ამ მომენტებს დიდი ყურადღება არ მიქცევია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 28 სექტემბერი 2021 19:10
    0
    მესი რო თავის თავზე იღებდა სწორედ იმიტომ გახდა ლეგენდა, უბრალოდ ეს ვერ ქაჩავს. არ ყოფნის ტექნიკა. ამის ხნისას ლეოს უკვე 5 ოქროს ბურთი ქონდა და 600 გოლი გატანილი. ამან რაღას უნდა მიაღწიოს.
    ფანი [?]
    #11 28 სექტემბერი 2021 14:53
    0
    ციტატა: Zura27
    The real Cule,
    ციტატა: The real Cule
    ამხელა კლუბია ბარსელონა და ვიღაც დეპაეები და ფატები მოყავთ 120 მილიონი გვაქვს და ვიყიდონ ვინისიუსი

    ვინიციუსი დეპაისთან ან ფატისთან შედარებით ვინ ჩემი შანდალიააა....????? დამწვარი სპიჭკაააა ცარიელ კარში ვერ ურტყავსსს .... პასსს ვერ აკეთებს .... ისიც რეალის ცენტრის დამსახურეებაა რაცცც გაქქვს .... დეპაის და ფატის რო ადარებენ ყველა ცინიკოსი მადრიდისტაა მგონიაა

    აშკარად მადრიდისტაა, კიდე ამის ნერვების შლა გვინდა ბარსას ქომაგებს ? :დ
    ახალბედა [?]
    #10 28 სექტემბერი 2021 01:34
    0
    ციტატა: The real Cule
    ამხელა კლუბია ბარსელონა და ვიღაც დეპაეები და ფატები მოყავთ 120 მილიონი გვაქვს და ვიყიდონ ვინისიუსი
    გაუჭეჭყეთ თავი გამრავლდება ეს!!!!!🤯🤯🤯🤯
    ადმინ ან დაბლოკე ან აუხსენი რომ მსგავსი რამეები აღარ დაწეროს და ისიც უთხარით ვინმემ რომ ფეხბურთს ჩართულ ტელევიზორში უნდა უყუროს ყველაფერი გამიგია დაჟე ვალვერდეს მაქებარი სასტავიც იყო აქ მაგრამ ამისთანა სისულელე ბოლო დეკადაში არ წამიკითხავს ოფიციალურად ,,დეკადის ყველაზე სულელური კომენტარის ავტორი ხარ”გილოცავ !!! მემფისი ძალიან მომწონს ტექნიკურია სწრაფი და ლამაზთეხბურთს თამაშობს და რაც შეეხება ამ სტატიას მემფისუ თუ საკუთარ თავზე თამაშობს რავიცი რაშემიძლია ვთქვა ყველგან საგოლე გადაცემებს ანაწილებს და დასარტყმელს ურტყამს და გასატანი გააქვს კიდეც ჩვენს ლომსაც აუცილებია არაერთი მაგრამ მაინც საუკეთესოა დღემდე!!!!
    და კიდევ ამის და ფატის შეთამაშება იმედია ხვდებით რასაც ნიშნავს უამრავ გოლს და მოგებულ თამაშს ძალიან მაგონებს ეტოს ფატი და კიდე 120 მილიონად დემბელე მოიყვანეს და არა. ფატი ლამასას აღზრდილია ეს ბიჭი !!!
    Culé [?]
    #9 28 სექტემბერი 2021 01:22
    0
    ციტატა: Zura27
    The real Cule,
    ციტატა: The real Cule
    ამხელა კლუბია ბარსელონა და ვიღაც დეპაეები და ფატები მოყავთ 120 მილიონი გვაქვს და ვიყიდონ ვინისიუსი

    ვინიციუსი დეპაისთან ან ფატისთან შედარებით ვინ ჩემი შანდალიააა....????? დამწვარი სპიჭკაააა ცარიელ კარში ვერ ურტყავსსს .... პასსს ვერ აკეთებს .... ისიც რეალის ცენტრის დამსახურეებაა რაცცც გაქქვს .... დეპაის და ფატის რო ადარებენ ყველა ცინიკოსი მადრიდისტაა მგონიაა

    ერთი რობინიო ჯობდა კარიერის დასაწყისში მესის და მეორე ასენსიო და ვინიციუსი დემბელეს
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #8 27 სექტემბერი 2021 23:57
    0
    ისე ბოლო ორ თამაშში კარი მშრალად შევინახეთ. კი კადისი და ლევანტე იყო მაგრამ მაინც პოზიტიური ამბავია
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 27 სექტემბერი 2021 23:17
    1
    The real Cule,
    ციტატა: The real Cule
    ამხელა კლუბია ბარსელონა და ვიღაც დეპაეები და ფატები მოყავთ 120 მილიონი გვაქვს და ვიყიდონ ვინისიუსი

    ვინიციუსი დეპაისთან ან ფატისთან შედარებით ვინ ჩემი შანდალიააა....????? დამწვარი სპიჭკაააა ცარიელ კარში ვერ ურტყავსსს .... პასსს ვერ აკეთებს .... ისიც რეალის ცენტრის დამსახურეებაა რაცცც გაქქვს .... დეპაის და ფატის რო ადარებენ ყველა ცინიკოსი მადრიდისტაა მგონიაა
    წევრი [?]
    #6 27 სექტემბერი 2021 22:47
    3
    ციტატა: The real Cule
    ამხელა კლუბია ბარსელონა და ვიღაც დეპაეები და ფატები მოყავთ 120 მილიონი გვაქვს და ვიყიდონ ვინისიუსი

    აუ ეს დაბლოკეთ რა worried
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    ფანი [?]
    #5 27 სექტემბერი 2021 21:47
    0
    აუ ეს კუმანი რომ გამოტოვებს კიდევ 1 მატჩს მერე ისევ უნდა ვუყუროთ სვარკას ფუიი! ლაპო მიდი რა მალე მოხსენი კუმანი და ამ fair play-ს შევახტი მე რა ჯანდაბააა რა
    --------------------
    ბართუშ მოკვდი!
    ფანი [?]
    #4 27 სექტემბერი 2021 21:34
    0
    მართალი ხარ ვანო. 3 გუნდური ლუკ დეიონგი უნდა გვყავდეს შეტევაში და ყველას დავახევთ ბურთს ნოლითნოლებს :)) აზრი კი გამოხატა შესაბამისი ეპიზოდისთვის, მარა ჩამოაყალიბა ჩისტა კუმანივით :))
    გულშემატკივარი [?]
    #3 27 სექტემბერი 2021 21:06
    3
    დეპაი ძაან დიდ საქმეს აკეთებს შეტევაში,ეგ რომ არა ბილბაოსთან და რა გვეშველებოდა არ ვიცი ან თუნდაც ხეტაფესთანაც..ხანდახან ფეხბურთელს უწევს რომ აიღოს თავის თავზე თამაში და ამაში ცუდი არაფერია..ფატისთან თუ კარგად შეთამაშდა მაშინ მთლაკ კაი იქნება..ერთი ალბათ ცუდი აქვს რომ კარგ მომენტებს მაზავს ხანდახან..დანარჩენში ძაან კარგია
    --------------------
    We'll be back and we will rock you
    ფანი [?]
    #2 27 სექტემბერი 2021 20:57
    7
    რაც ტრანსფერები გაკეთდა საუკეთესოა მაქედან მემფისი, რაებს ბოდავს. ესთეტიკა გინდა, ტეხნიკა, პასები, გოლები რა დაეწუნება? ახა გადააყოლებენ კადისთან იმ ერთ გამაზულ ბურთს.
    ახალბედა [?]
    #1 27 სექტემბერი 2021 20:57
    0
    ამხელა კლუბია ბარსელონა და ვიღაც დეპაეები და ფატები მოყავთ 120 მილიონი გვაქვს და ვიყიდონ ვინისიუსი
    --------------------
    კლოუნი ვარ 🤡