დორტმუნდის გენერალური დირექტორი: რეალი ჰოლანდს აცდუნებს

დორტმუნდის გენერალური დირექტორი: რეალი ჰოლანდს აცდუნებს

"დორტმუნდის" გენერალურმა დირექტორმა, ჰანს-იოხაიმ ვატცკემ გუნდის ახალგაზრდა თავდამსხმელზე, ერლინგ ჰოლანდზე ისაუბრა, რომელიც "ბარსელონასა" და კიდევ მრავალი ევროპული გრანდის სატრანსფერო სამიზნეა.

ის დამოუკიდებელი პიროვნებაა. რაღაც მომენტში, ის მაინც ითამაშებს მსოფლიოს ერთ-ერთ საუკეთესო კლუბში, მიუხედავად იმისა, რომ ის უკვე თამაშობს მსოფლიოს ერთ-ერთ საუკეთესო კლუბში.

მაგრამ, რა თქმა უნდა, მე ვიცი, რომ მადრიდის "რეალი" მას აცდუნებს. გასაღები ერლინგს ეკუთვნის, ის მარტო გადაწყვეტს. მე არც ნდობა მაქვს და არც პესიმიზმი.

 - ციტირებს ვატცკეს RealTotal.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 28 სექტემბერი 2021 18:57
    0
    ამის ყიდვის ტრ-კი ჯერ ბარსას არა აქვს და თუ ესე გაგრძელდა კიდევ კაი ხანი არ ექნება.
    ფანი [?]
    #9 28 სექტემბერი 2021 10:47
    0
    ციტატა: El pistolero 9
    იმედია ეს და მბაპე ერთ გუნდში არ ითამაშებენ, კონკურენცია უფრო კარგი საყურებელია ფეხბურთში აი მესი-რონალდუ როგორცაა

    ეს და მბაპე მესის და რონალდუს ნახევარიც არ არიან
    --------------------
    ბართუშ მოკვდი!
    Culé [?]
    #8 28 სექტემბერი 2021 01:46
    0
    ციტატა: VanillaDream
    ჰოლანდი ვისაც გგონიათ, რომ ბარსაში არ გაამართლებს არავინ იცით ფეხბურთი მინდა გითხრათ პირდაპირ.

    გამართელაბაზე არაა საუბარი, არაგონივრულად დიდ ხელფასს და საკომისიოებს ითხოვს რაიოლა და რამდენად ღირს მაგხელა რესურსის ერთ ფეხბურთელში ჩადება გასარკვევი ეგაა ჯერ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 28 სექტემბერი 2021 00:58
    2
    ხოდა სანამ უცდუნებია მოვასწორთ და დავითრიოთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #6 28 სექტემბერი 2021 00:01
    1
    იმედია ეს და მბაპე ერთ გუნდში არ ითამაშებენ, კონკურენცია უფრო კარგი საყურებელია ფეხბურთში აი მესი-რონალდუ როგორცაა
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #5 27 სექტემბერი 2021 22:46
    8
    ჰოლანდი ვისაც გგონიათ, რომ ბარსაში არ გაამართლებს არავინ იცით ფეხბურთი მინდა გითხრათ პირდაპირ.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    ფანი [?]
    #4 27 სექტემბერი 2021 22:32
    9
    რა იცით ხოლმე ეს ჩვენი სტილის არაა.ჰოლანდის მენტალიტეტი ყველაზე ძლიერი იარაღია მის არსენალში ყველგან იზამს თავისას.ასეთო გოლის ალღო ხო რავიცი,ლიჟბი ბურთი ფეხში მოხდეს და იტანს.სწრაფი,ჯანიანი,საკუთარ ტანთან შედარებით მოქნილიცაა.კაი მწვრთნელი ძაან კარგად გამოიყენებს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #3 27 სექტემბერი 2021 21:25
    12
    ესეც და მბაპეც პიროვნულად ორი გაბლატავებული პიჟონია, ავარდნილი აქვთ თავში და ეს დაღუპავთ ბოლოს :)
    ფანი [?]
    #2 27 სექტემბერი 2021 20:14
    2
    ბარსას სტილის გუნდში ჩაიკუკავს ჰალანდი ასე მგონია.. მე პირადად ვლაჰოვიჩი მირჩევნია ამ აროგანტ , რაილოას ლეკვს :)
    ფანი [?]
    #1 27 სექტემბერი 2021 20:14
    1
    ჰოლანდი თან ჩვენი სტილის არც არის და ეს მარტო მაშინაა მაგარი როცა გუნდს კარგად მიდის თამაში და ასეთების მეტი რა გვყავს
    --------------------
    ბართუშ მოკვდი!