ედინსონ კავანის ბარსელონაში გადმოსვლა უნდა - Daily Mail

ედინსონ კავანის ბარსელონაში გადმოსვლა უნდა - Daily Mail

Daily Mail-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "მანჩესტერ იუნაიტედის" თავდამსხმელ ედინსონ კავანის იანვარში "ბარსელონაში" გადმოსვლა სურს.

"მანჩესტერში" კრიშტიანუ რონალდუს გადასვლის შემდეგ გუნდში კავანის როლი შემცირდა. ინგლისური წყარო იტყობინება, რომ ურუგვაელი შემტევი ამით იმედგაცრუებულია და ზამთრის სატრანსფერო ფანჯრის დროს "წითელი ეშმაკების" დატოვება უნდა. 34 წლის ფეხბურთელის სასურველი კლუბი სწორედ "ბარსაა".

იმავე წყაროს ცნობით, თუ კავანი "ბლაუგრანას" მიაუშირებს, კატალონიურმა კლუბმა, შესაძლოა, ერთ-ერთი თავდამსხმელი, სავარაუდოდ, მარტინ ბრეითუეიტი ან ლუკ დე იონგი გაუშვას.

ცნობისთვის, გასული ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯრის ბოლო დღეს პრესაში კავანის "ბარსაში" შესაძლო გადმოსვლაზე ბევრი იწერებოდა, თუმცა საბოლოოდ ტრანსფერი არ შედგა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 28 სექტემბერი 2021 19:34
    2
    ამ საცოდავს რონალდუმ მარტო ადგილი კი არა ნომერიც წაართვა უნამუსოდ. აი ერთი არ უთქვია არ მინდაო. ესეთი ღორი თუ მენახოს რა. ისე ეს ბრეითვეიტსაც ჯობია, დემბელესაც და იმ ცრუ დე იონგსაც.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 28 სექტემბერი 2021 00:55
    0
    ეს რატო არ მოვიყვანეთ?
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #14 27 სექტემბერი 2021 19:20
    3
    ციტატა: The real Cule
    აუ ეს ფატი რა ნუბია ტიპმა კარში დარტყმა არიცის და ვინისიუსი კიდე რა კლასნია ნეტა მოგვცა

    ცოტა იშვიათად იხუმრე ხოლმე..შენთვისვე ჯობია joy wink
    ფანი [?]
    #13 27 სექტემბერი 2021 19:10
    0
    ციტატა: La Pulga10
    თუ ლუკს ნახ ჰაუზე გაუშვებენ მაგ პონტში შეიძლება ისე არა.პენსიონერია ესეც.

    ცოტა სხვანაორად დაგეწერა და შემოგეპარებია 😂 ეგრევე დაიწვი ჯოგარო
    ფანი [?]
    #12 27 სექტემბერი 2021 18:58
    2
    ფატის კარში დარტყმას რო კაცი დაიწუნებ იმიტო რომ სკვინტლიციუსისი ჯობსო ფეხბურთმა უნდა გაგასამართლოს და დაგხვრიტოს კაცი.ყველაზე გაუნათლებელი(ფეხბურთში)ადამიანი თუ დაწერს ამ რაღაცას.
    რა გააძრო 3 ჯერ წავიკითხე😁
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 27 სექტემბერი 2021 18:50
    0
    ციტატა: The real Cule
    ციტატა: MeMpiS..
    ციტატა: JustBarcaLover
    ციტატა: The real Cule
    აუ ეს ფატი რა ნუბია ტიპმა კარში დარტყმა არიცის და ვინისიუსი კიდე რა კლასნია ნეტა მოგვცა

    შენ შიგ ხო არ გაქ?!

    ეს მადრიდისტი სად შემოგვეპარა🤣🤣რაის ვინისიუსი 🤣🤣

    მადრისტა შენ თვითონ ხარ შე ***

    ახლა იდი ნა***უი აქედან ***თავი გაბია შე კვერცხო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 27 სექტემბერი 2021 18:48
    0
    ზამთრისთვის აგუეროც ხოდზე იქნება უკვე და ამის მოსვლას რა აზრი აქვს? ისე ლუკ დეიონგს კი აჯობებს რაცარუნდა იყოს მაინც კავანია
    Culé [?]
    #9 27 სექტემბერი 2021 18:48
    1
    ციტატა: The real Cule
    ციტატა: MeMpiS..
    ციტატა: JustBarcaLover
    ციტატა: The real Cule
    აუ ეს ფატი რა ნუბია ტიპმა კარში დარტყმა არიცის და ვინისიუსი კიდე რა კლასნია ნეტა მოგვცა

    შენ შიგ ხო არ გაქ?!

    ეს მადრიდისტი სად შემოგვეპარა🤣🤣რაის ვინისიუსი 🤣🤣

    მადრისტა შენ თვითონ ხარ შე ***

    შემოგზავნილი ,ლეების ფანი რო ხარ აუცვი აქედან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 27 სექტემბერი 2021 18:39
    0
    გოლის მერე ამის ლოქოსავით დაღებული პირი თვალწინ მიდგას, (იქაც და აქაც) მაგრამ ჩვენმა მხეცმა რობერტომ მოაკეტინა საბოლოოდ.

    ციტატა: The real Cule
    აუ ეს ფატი რა ნუბია ტიპმა კარში დარტყმა არიცის და ვინისიუსი კიდე რა კლასნია ნეტა მოგვცა

    უკომენტაროდ.
    წევრი [?]
    #7 27 სექტემბერი 2021 18:28
    0
    ციტატა: MeMpiS..
    ციტატა: JustBarcaLover
    ციტატა: The real Cule
    აუ ეს ფატი რა ნუბია ტიპმა კარში დარტყმა არიცის და ვინისიუსი კიდე რა კლასნია ნეტა მოგვცა

    შენ შიგ ხო არ გაქ?!

    ეს მადრიდისტი სად შემოგვეპარა🤣🤣რაის ვინისიუსი 🤣🤣

    მადრისტა შენ თვითონ ხარ შე ***
    --------------------
    კულე ვარ ნაღდი
    Culé [?]
    #6 27 სექტემბერი 2021 18:03
    0
    ციტატა: The real Cule
    აუ ეს ფატი რა ნუბია ტიპმა კარში დარტყმა არიცის და ვინისიუსი კიდე რა კლასნია ნეტა მოგვცა

    რაიყო ბაღნების გაშაყირება გადაწყვიტე? 😁
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 27 სექტემბერი 2021 17:57
    0
    ციტატა: JustBarcaLover
    ციტატა: The real Cule
    აუ ეს ფატი რა ნუბია ტიპმა კარში დარტყმა არიცის და ვინისიუსი კიდე რა კლასნია ნეტა მოგვცა

    შენ შიგ ხო არ გაქ?!

    ეს მადრიდისტი სად შემოგვეპარა🤣🤣რაის ვინისიუსი 🤣🤣
    წევრი [?]
    #4 27 სექტემბერი 2021 17:26
    4
    აუ ეს ფატი რა ნუბია ტიპმა კარში დარტყმა არიცის და ვინისიუსი კიდე რა კლასნია ნეტა მოგვცა
    --------------------
    კულე ვარ ნაღდი
    Culé [?]
    #3 27 სექტემბერი 2021 17:22
    2
    თუ ლუკს ნახ ჰაუზე გაუშვებენ მაგ პონტში შეიძლება ისე არა.პენსიონერია ესეც.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #2 27 სექტემბერი 2021 17:15
    5
    მოაგდონ კავანი კლასნია
    ფანი [?]