სერჟი რობერტო გამოჯანმრთელდა

სერჟი რობერტო გამოჯანმრთელდა

"ბარსელონას" უნივერსალი სერჟი რობერტო უკვე სრულად განიკურნა და მან დღეს გუნდთან ერთად ივარჯიშა. ამ ინფორმაციას AS ავრცელებს.

რობერტო გუშინ მოიწამლა, რის გამოც მან "ლევანტესთან" თამაში გამოტოვა. თუმცა, მადრიდული წყაროს ცნობით, 29 წლის ფეხბურთელი უკვე გამოჯანმრთელდა და იგი "ბენფიკასთან" მატჩში მონაწილეობას მიიღებს.

რობერტოს მზადყოფნა კარგია, მაგრამ ცუდი ისაა, რომ "ბენფიკასთან" შეხვედრისთვის გამოჯანმრთელებას ვერ ასწრებს ჟორდი ალბა. რაც შეეხება პედრის, არსებობს ალბათობა იმისა, რომ მან ოთხშაბათს ითამაშოს.

"ბენფიკასა" და "ბარსელონას" დაპირისპირება ოთხშაბათს თბილისის დროით 23:00 საათზე გაიმართება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 28 სექტემბერი 2021 00:57
    0
    უუჰ დაგვიდია ტრიპლეტი და ეგაა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #7 27 სექტემბერი 2021 19:16
    0
    ციტატა: The real Cule
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ჰყავდეთ კიდევ ცოტა ხანს ლაზარეთში რაა
    შე მადრისტა

    wink wink ოკ, პირველი ხუმრობა მიღებულია joy joy joy მეორეზე ხურდას ვაბრუნებ ყოველთვის.. :დდდ
    და აუცილებლად მწარედ..
    ახალბედა [?]
    #6 27 სექტემბერი 2021 17:44
    0
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ჰყავდეთ კიდევ ცოტა ხანს ლაზარეთში რაა joy

    შე მადრისტა

    ციტატა: JustBarcaLover
    ციტატა: nikolozi96
    ვატყობ პოსტები ძაან ნელი ტემპით იდება იმედი მაქვს პოსტების რაოდენობა მოიმატებს საათები გადის და ერთდაიგივე პოსტები დევს,დარწმუნებული ვარ მეტად მნშვნელოვანი და ახალი პოსტები იქნება უცხოურ გვერდზე

    ადრე სხვა ბარსას საიტზე შევდიოდი და იქ ძაან ზანტი მწერლები ყივნენ და ბარსამანიაზე გადმოვიდი რადგან ყოველ 50 წუთში ერთხელ ახალი სტატია იდებოდა და ეხლა ყოველ 7 საათში ერთხელ იდება

    შენ ხო ხარ ის დებილი ვინც ფატი ოქროს ბიჭუნას ეძახის ფატი არა კიდე ფატიმა, ნეტა ვინისიუსი მოგვცა
    --------------------
    კლოუნი ვარ 🤡
    ფანი [?]
    #5 27 სექტემბერი 2021 17:01
    0
    ჰყავდეთ კიდევ ცოტა ხანს ლაზარეთში რაა joy
    ფანი [?]
    #4 27 სექტემბერი 2021 16:55
    1
    ციტატა: nikolozi96
    ვატყობ პოსტები ძაან ნელი ტემპით იდება იმედი მაქვს პოსტების რაოდენობა მოიმატებს საათები გადის და ერთდაიგივე პოსტები დევს,დარწმუნებული ვარ მეტად მნშვნელოვანი და ახალი პოსტები იქნება უცხოურ გვერდზე

    ადრე სხვა ბარსას საიტზე შევდიოდი და იქ ძაან ზანტი მწერლები ყივნენ და ბარსამანიაზე გადმოვიდი რადგან ყოველ 50 წუთში ერთხელ ახალი სტატია იდებოდა და ეხლა ყოველ 7 საათში ერთხელ იდება
    --------------------
    ბართუშ მოკვდი!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 27 სექტემბერი 2021 16:55
    0
    ამას ენრიკე მარცხენა მცველადაც იყენებდა ხოლმე :)) ტიპს იმენა ყველა პოზიციაზე ნათამაშები აქვს მეკარის გარდა
    გულშემატკივარი [?]
    #2 27 სექტემბერი 2021 16:51
    2
    ვატყობ პოსტები ძაან ნელი ტემპით იდება იმედი მაქვს პოსტების რაოდენობა მოიმატებს საათები გადის და ერთდაიგივე პოსტები დევს,დარწმუნებული ვარ მეტად მნშვნელოვანი და ახალი პოსტები იქნება უცხოურ გვერდზე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 27 სექტემბერი 2021 16:20
    2
    ალბას დესტი ვერ ცვლის თუ რა პრობლემაა.