Sport ფატისა და გავის ბავშვობის ფოტოს ავრცელებს

Sport ფატისა და გავის ბავშვობის ფოტოს ავრცელებს

ანსუ ფატი და პაბლო პაეს გავირა "გავი" "ბარსას" აკადემიაში ერთად 2015/19 წლებში ირიცხებოდნენ, ახლა კი ისინი კატალონიელთა პირველი გუნდის წევრები არიან.

"ლევანტესთან" დღეს გამართულ შეხვედრაში ანსუ მწვანე მინდორზე 81-ე წუთზე ლუკ დე იონგის ნაცვლად შევიდა, გავი კი ამავე წუთზე დემირმა ჩაანაცვლა, თუმცა, მალე მათ ერთმანეთის მხარდამხარ თამაში აუცილებლად მოუწევთ.

კატალონიური გამოცემა Sport-მა ფატისა და გავის ფოტოს გაავრცელა, რომელშიც ისინი საკმაოდ პატარები არიან:

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #8 27 სექტემბერი 2021 14:18
    0
    ციტატა: nika 54
    უმტიტის ბავშვობას უფრო მაგონებს

    არააა😁😁😁
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 27 სექტემბერი 2021 12:46
    0
    ფატი დღეს გაცილებით სიმპატიურია, აქ უმტიტის ბავშვობას უფრო მაგონებს.
    Culé [?]
    #6 27 სექტემბერი 2021 11:34
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Albicelecte
    საკმაოდ პატარები კი არა ბავშვები არიან, ისე მიხარია, რომ ერთი თაობის ნიჭიერი ახალგაზრდობა მოდის
    ანსუ უნდა ცივილურ და კულტურულ ეტო'ოდ ჩამოყალიბდეს, რომელიც კაი 35 წლამდე დარჩება გუნდში და 400-500 გოლს შეაგდებს მინიმუმ barca-6

    ეს ორი, არაუხო მოსულია მარა ამათთან ერთად გაიზრდება, მინგესაც დიდია მარა აქაა. გარსიასგანაც გამოცდილებასთან ერთად შეიძლება რაღაც დადგეს, გავი ნიკო ფატი და ბალდე იმენა ერთი თაობაა. პედრი მოსულია მარა აქვს რაღაც, პუჩისაც მეიმედება ეს თავბუერა რო წაემსერება. ფრენკი ამათ ბევრ რამეს ასწავლის, ჯერ თვითონ დაღვინდეს, ეს დემირები და შმემირები არ ვიცი, ისე კი გვაქ მომავალი. ჰოლანდი/ფელიქსიდან ერთი, კუნდე/დე ლიხტიდან ერთი, ალბას შემცვლელი, გაია ან ანხელინო მაგალითად და 1 კარგი ნახევარმცველი სანამ დაიზრდებიან ეს ბიჭები. 3 ტრანსფერით და კარგი მწვრნთელით ისევ შეილება კარგი გუნდი დავდგეთ. მთავარია იდიოტმა ლაპორტამ რომელიც ორგანულად მძულს სწორი ნაბიჯები გადადგას, ცხელ გულზე არ დაკარგოს ტალანტები როგორც მორიბა დაკარგა. არ მოყაროს ჩავის ჯინაზე ვინმე იდიოტი მწვრთნელების ბრიგადა, დააყენოოს ერთი ადგილი და მიყვეს გუნდის შენებას, მორჩეს ამ ტყუილებს. პერესი შეუმჩნევლად ამოვიდა ჭაობიდან და დღეს ისევ ძლიერი გუნდი ყავს. ეს კიტრი კიდე ტყუილების მეტს ვერაფერს აკეთებს ჯერ.

    პედრი მოსულია, მაგრამ იმ ასაკში მოვიდა, რომ ჯერ ბავშვი იყო, მაინც ბარსას სკოლის აღზრდილი ეთქმის უკვე
    ფლანგზე ალეხანდრო ბალდე კი მომეწონა, სხარტია, ტექნილური, ცოტა თავხედობაც აქვს და კარში დარტყმაც იცის, რა ჯანდაბა ეტაკა ვერ მივხვდი... იმედია ჯვარედინი მყესები არ იქნება
    ჟანდრო ორელანა რატომ დაივიწყეს ვერ მივხვდი, კარგი ბიჭია და ცოდოა დასაკარგად
    კოლადოც არ იყო ფლანგზე ცუდი, ვითომ 22 წლის ასაკი დიდია და გადაბერებულად თვლიან ლაპორტა და კუმანი?!
    რაც შეეხება მინგესას, ფლანგზეც შეუძლია თამაში და დესტი უფრო უკეთ მარცხნივ გამოიყურება თითქოს
    ასეა თუ ისე, FB ფუნქციის მცველიც საჭიროა, ეგ და გარსია ეგეთები არიან, ფლანგზეც რომ გადაწევ საჭიროების შემთხვევაში
    რაც შეეხება დემირებს, მე უფრო ის თურქი დემირი მეიმედება ავსტრიელ თურქ დემირზე მეტად, ერთი შეხედვით უფრო მებრძოლი და ჟილკიანი ჩანს და ვნახოთ
    ფანი [?]
    #5 27 სექტემბერი 2021 09:21
    8
    ვგრძნობ რომ ამ ბიჭუნას სახელი ოქროს ასოებით ჩაიწერება თან ბარსაში 10 ნომერი ჯადოსნურია ვისაც ეგ ეცვა ყველა ოქროს ასოებით ჩაიწერა და ყველა მაგარი ფეხბურთელი დადგა
    --------------------
    ბართუშ მოკვდი!
    Culé [?]
    #4 27 სექტემბერი 2021 01:56
    8
    გავი ძალიან კარგი იყო დღეს
    --------------------
    ARTHUGS
    [?]
    #3 27 სექტემბერი 2021 00:44
    2
    ციტატა: Albicelecte
    საკმაოდ პატარები კი არა ბავშვები არიან, ისე მიხარია, რომ ერთი თაობის ნიჭიერი ახალგაზრდობა მოდის
    ანსუ უნდა ცივილურ და კულტურულ ეტო'ოდ ჩამოყალიბდეს, რომელიც კაი 35 წლამდე დარჩება გუნდში და 400-500 გოლს შეაგდებს მინიმუმ barca-6

    ეს ორი, არაუხო მოსულია მარა ამათთან ერთად გაიზრდება, მინგესაც დიდია მარა აქაა. გარსიასგანაც გამოცდილებასთან ერთად შეიძლება რაღაც დადგეს, გავი ნიკო ფატი და ბალდე იმენა ერთი თაობაა. პედრი მოსულია მარა აქვს რაღაც, პუჩისაც მეიმედება ეს თავბუერა რო წაემსერება. ფრენკი ამათ ბევრ რამეს ასწავლის, ჯერ თვითონ დაღვინდეს, ეს დემირები და შმემირები არ ვიცი, ისე კი გვაქ მომავალი. ჰოლანდი/ფელიქსიდან ერთი, კუნდე/დე ლიხტიდან ერთი, ალბას შემცვლელი, გაია ან ანხელინო მაგალითად და 1 კარგი ნახევარმცველი სანამ დაიზრდებიან ეს ბიჭები. 3 ტრანსფერით და კარგი მწვრნთელით ისევ შეილება კარგი გუნდი დავდგეთ. მთავარია იდიოტმა ლაპორტამ რომელიც ორგანულად მძულს სწორი ნაბიჯები გადადგას, ცხელ გულზე არ დაკარგოს ტალანტები როგორც მორიბა დაკარგა. არ მოყაროს ჩავის ჯინაზე ვინმე იდიოტი მწვრთნელების ბრიგადა, დააყენოოს ერთი ადგილი და მიყვეს გუნდის შენებას, მორჩეს ამ ტყუილებს. პერესი შეუმჩნევლად ამოვიდა ჭაობიდან და დღეს ისევ ძლიერი გუნდი ყავს. ეს კიტრი კიდე ტყუილების მეტს ვერაფერს აკეთებს ჯერ.
    Culé [?]
    #2 27 სექტემბერი 2021 00:03
    12
    დაბრუნდა თან როგორ დავრუნდა, ახლაც კი ცრემლი მადგება თვალზე რომ ვიხსენებ როგორ გაუხარდა ის გოლი, როგორ უმადლოდა ყველას❤️❤️❤️ არაუხომ რომ აიტაცა ხელში და ყველა მისჩერებოდა ძაან სახასიათო მომენტი იყო ეგ! ზუსტად ის ორი კაცი რომელმაც უნდა აჩვენოს თუ რა არის ბარსა! ესაა ზუსტად ის რ
    ორი ადამიანი რომელიც სულით და გულით იბრძოლებს. რაც დაიწყო სეზონი ასეთი ემოცია არ განმიცდია, რათქმაუნდა ლევანტეა და არაფერი უნდა ვთქვათ მაგრამ ამ თამაშმა მათქმევინა ვისკა ბარსა!!! დაბრუნდა ის ვისაც ველოდით და ახლა მარტო წინსვლის დროა!!! ვიცით დიდ შედეგებზე ვერ გავალთ მაგრამ ის სული და შემართება გვაჩვენონ რასაც მოველით ამდენი ხალხი!
    Culé [?]
    #1 26 სექტემბერი 2021 23:52
    15
    საკმაოდ პატარები კი არა ბავშვები არიან, ისე მიხარია, რომ ერთი თაობის ნიჭიერი ახალგაზრდობა მოდის
    ანსუ უნდა ცივილურ და კულტურულ ეტო'ოდ ჩამოყალიბდეს, რომელიც კაი 35 წლამდე დარჩება გუნდში და 400-500 გოლს შეაგდებს მინიმუმ barca-6