ბარსელონელები ანსუ ფატის დაბრუნებას ეხმაურებიან

ბარსელონელები ანსუ ფატის დაბრუნებას ეხმაურებიან

"ბარსელონელები" ანსუ ფატის დაბრუნებასა და 10-ნომრიანი მაისურით გატანილ პირველ გოლს ეხმაურებიან:

რონალდ არაუხო:

ეს დაიმსახურე... შენ და შენმა დიდმა ოჯახმა. იმ მოთმინებისა და თავდაუზოგავი მუშაობის თვითმხილველნი ვართ, რომლითაც ურთულესი პერიოდი გადალახე. ღმერთმა დაგლოცოს.

ასევე, გუნდს გულშემატკივრების თვალწინ მოპოვებულ შესანიშნავ გამარჯვებას ვულოცავ... წინ ამ გზით მივიწევთ. viscabarça💪🔵🔴

ჟორდი ალბა:

შენი დაბრუნებით ძალიან ბედნიერი ვარ, ანსუ.

პედრი:

დაბრუნდი, პატარა ძმაო.

სერჟი რობერტო:

მოედანზე დაბრუნებას გილოცავ. ამას თავდაუზოგავი შრომით მიაღწიე. ყველაფერს საუკეთესოს იმსახურებ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #9 27 სექტემბერი 2021 15:03
    0
    ციტატა: rivaldo80
    ჰაჰაჰაჰა პედრიმ პატარა ძმაო ანსუ უფრო დიდია მგონი 😂😂😂

    joy ზუსტად 25 დღით არის ანსუ დიდი:
    ანსუ - 2002 წ. 31 ოქტომბერი, სიმაღლე 178
    პედრი - 2002 წ. 25 ნოემბერი, სიმაღლე 174
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 27 სექტემბერი 2021 13:54
    0
    პედრი:
    დაბრუნდი, პატარა ძმაო.

    პედრი ისე ულოცავს, თითქოს თვითონ ძალიან დიდი იყოს.
    ფანი [?]
    #7 27 სექტემბერი 2021 09:18
    1
    ციტატა: DE PE FA
    ციტატა: rivaldo80
    ჰაჰაჰაჰა პედრიმ პატარა ძმაო ანსუ უფრო დიდია მგონი 😂😂😂

    სიმაღლითაც პატარაა მგონი ეგ რო ეგულისხმა😁ისე რა კარგი თაობა მოგვდის .გავი მომწონს კარგი ბავშვია დე იონგი პედრი პუჩი ანსუ არაუხო მინგესა დესტისგანაც დადგება რამე ასევე ბალდე ერთი ქარიზმატული მწვრთნელი და 2-3 წელში შემდგარი ფეხბურთელელი ბიჭები იქნებიან.🙃კუმანის ხელში დაშტერდებიან კი არ განვითარდებიან.

    დესტისგან კაი ფლანგის მცველი დადგება მაგრამ ეს კუმანი როცაა ვერაფერს ვერ აკეთებს ალბათ ისეთებს ეუბნება ეგ ხისთავა თვითონაც იბნევა და აი გუშინ დესტი კი არა ალექსანდერ არნოლდის ნახევარი ვნახე
    --------------------
    ბართუშ მოკვდი!
    Culé [?]
    #6 27 სექტემბერი 2021 02:09
    2
    იმედი მიეცათ ცოტა ამ ჩაჯმულ სასტავს და კუმანი არ დავინახო დაბლა smile. ის ქლიბი დარწმუნებული ვარ რომ არ უჯერებს დამხმარე მწრთვნელებს
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #5 27 სექტემბერი 2021 00:29
    3
    ციტატა: rivaldo80
    ჰაჰაჰაჰა პედრიმ პატარა ძმაო ანსუ უფრო დიდია მგონი 😂😂😂

    სიმაღლითაც პატარაა მგონი ეგ რო ეგულისხმა😁ისე რა კარგი თაობა მოგვდის .გავი მომწონს კარგი ბავშვია დე იონგი პედრი პუჩი ანსუ არაუხო მინგესა დესტისგანაც დადგება რამე ასევე ბალდე ერთი ქარიზმატული მწვრთნელი და 2-3 წელში შემდგარი ფეხბურთელელი ბიჭები იქნებიან.🙃კუმანის ხელში დაშტერდებიან კი არ განვითარდებიან.
    ფანი [?]
    #4 27 სექტემბერი 2021 00:23
    1
    ციტატა: R10M10
    ფუ ფუ ფუ თვალი არ ეცეს

    joy ხოდა, ამიტომ, ყოველი თამაშის დაწყების წინ ერთი წუთით ყველამ თვალები უნდა დავხუჭოთ! :დდდდდ
    ფანი [?]
    #3 27 სექტემბერი 2021 00:05
    2
    ჰაჰაჰაჰა პედრიმ პატარა ძმაო ანსუ უფრო დიდია მგონი 😂😂😂
    წევრი [?]
    #2 26 სექტემბერი 2021 23:17
    3
    ფუ ფუ ფუ თვალი არ ეცეს
    ფანი [?]
    #1 26 სექტემბერი 2021 23:14
    10
    აუუუ რა გაასწორა ფატიმამ.არაუხო რა მაგრად ჰგავს პუიოლს ხასიათებით.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid