ბარსელონა 3-0 ლევანტე | ფეხბურთელთა შეფასებები

ბარსელონა 3-0 ლევანტე | ფეხბურთელთა შეფასებები

ლა ლიგის მე-7 ტურში "ბარსელონა" "ლევანტეს" დაუპირისპირდა. მატჩი კატალონიელთა სასარგებლოდ, ანგარიშით, 3-0 დასრულდა.

გთავაზობთ მოთამაშეთა შეფასებებს WhoScored-ის მიხედვით:

ტერ შტეგენი - 6,9

მინგესა - 7.6

პიკე - 6,8

გარსია - 7,2

დესტი - 9,0

ნიკო - 7,7

ბუსკეტსი - 7,4

გავი - 7,3

კოუტინიო - 6,7

ლ. დე იონგი - 7,6

მემფისი - 9,3

ლანგლე - 6,1

ანსუ ფატი - 7,5

არაუხო - 6,1

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    [?]
    #18 27 სექტემბერი 2021 00:27
    0
    ციტატა: kanja
    ეს ის ბარსა არ არის... 50% რეალიზაცია!.. სირცხვილია...

    დე იონგი რო გყავს აბა მეტი რისი იმედი გვაქ. ეს დეპაიც უმწარესი მაზილაა. იქნებ აგუერომ და ფატიმ ერთობლივი ძალებით გამოასწორონ. თორე დემბელე რო დაბრუნდებაა ეგ და დეპაი კიბოს გაგიჩენენ კაცს. აქ კიდე პუჩის შეფასება არაა. კარგი ბიჭია და მომკალი თუ გინდა 1.5 სმ იყოს. აქვს დნმ. ეს რო შეეგდო ვაფშე კუმანს ინფარქტი მოუვიდოდა. უფრო მეტი უნდა ითამაშოს რა, პედრის არაფრით ჩამოუარდება, სხარტია და უფრო მეტად ამწვავებს ესეთ გუნდებთან მაინც. პედრი ბოლოს დროს მაგარი გადაღლილი და ჩამოძინებულია, შემოლაწუნება უნდა სკამზე დასმით. აგერ იხევენ ყველაფერს გავი და ნიკო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 26 სექტემბერი 2021 21:02
    8
    ისე ფატი რო შემოდიოდა არაუხოსთან ერთად, გეგონებოდა დაცვა მოყვებაო უკან. რო არ დაგვიმტვრიონ ბავშვიო.
    ფანი [?]
    #16 26 სექტემბერი 2021 20:52
    3
    ლევანტეთი ნუ შევაფასებთ , აი ვნახოტ ატლეტიკოსთან რას იზამს გუნდი, მაგრამ ამ დედა... კუმანმა მთავარია ფატი ატლეტიკოს განაცხადში არ შეიყვანოს, თორემ ყველაზე მინიმუმ მცირედ დაზიანებას მიაყენებენ :( რატომ უნდა გეშინოდეს სრული შემადგენლობის დაყენება ამის დედა ვატირე რა ;( აი იმენ ა უნდა აუკრძალონ ატლეტიკოს და სიმეონეს ზოგადად ფეხბურთის თამაში, რა დოდოშკაც იყო სიმეონე ის დოდოშკა გუნდი ყავს, სულ ჩეხვა ლეწვა იცვოდა მაგ დედა... არ დამავიწყდება თავისივე თანამემამულე რამის ინდავლიდი დატოვა და თან ვინ ბატისტუტა :დ
    წევრი [?]
    #15 26 სექტემბერი 2021 20:38
    2
    გავი ძალიან მომწონს, ძალიან იმედის მომცემია
    წევრი [?]
    #14 26 სექტემბერი 2021 20:33
    2
    ეს ის ბარსა არ არის... 50% რეალიზაცია!.. სირცხვილია...
    Culé [?]
    #13 26 სექტემბერი 2021 20:33
    2
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: rivaldo80
    კოუ გაყიდონ სანამ დაიმტვრა ზამთარშივე გაუშვან რა არა მაგის ადგილი ამ გუნდში ნიკო გავი ბევრად ჯობდა

    არსად არარის მაგის ადგილი. ჯობია წავიდეს პიანიჩთან და იქ შეიძლება კარგად ითამაშოს. კაცს რო ვერ ატყუებს ეგ ფლანგის ბრალი არარი

    ხო ეგ ნამდვილად არ არის ადგილ მდებარეობის ბრალი
    --------------------
    ARTHUGS
    წევრი [?]
    #12 26 სექტემბერი 2021 20:31
    3
    მე მაინც მგონია რო კოუტინიო ნახევარდაცვაში უნდა გამოსცადონ ეს სეზონი და არა ვინგერად. კოუ ფრენკი პედრი კარგი იქნებოდა იმის ფონზე რომ ბუსკეცი დაბერდა და ვეღარ არის ისეთი ეფექტური. თუ ვერ გამოიჩინა თავი მაშინ აშკარად გასაშვები იქნება.
    Culé [?]
    #11 26 სექტემბერი 2021 20:31
    6
    ფატის რომ გოლი გაუტანია პერესს საჯდომში ოფლი გასვლია.
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #10 26 სექტემბერი 2021 20:30
    1
    უჯიგრეს კუმანს ჰოლანდიელებმა, (დესტიც ჰოლანდიელებში გამყავს, ამსტერდამშია გაზრდილი, ამერიკის ნაკრები აირჩია უბრალოდ), ალბათ სერიოზულად შეშფოტდნენ, არიქა უშვებენ და ვინმე ისეთი არ მოიყვანონ, ვინც ტყავს გაგვაძრობსო smiley smiley smiley
    Culé [?]
    #9 26 სექტემბერი 2021 20:21
    7
    დესტმა და დეპაიმ აიკლეს ფლანგი, ფატიმ 10 წუთში რაც შეიძლებოდა მაქსიმუმი ქნა. გარსია კარგი იყო მარა 1-2 მომენტში ცუდ ადგილას დაკარგა ბურთი. ერთადერთი ლუკ დე იონგს არ ეშველება არაფერი.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 26 სექტემბერი 2021 20:18
    9
    აესეთი ბარსა უნდა ხალხს
    Culé [?]
    #7 26 სექტემბერი 2021 20:18
    0
    ციტატა: rivaldo80
    კოუ გაყიდონ სანამ დაიმტვრა ზამთარშივე გაუშვან რა არა მაგის ადგილი ამ გუნდში ნიკო გავი ბევრად ჯობდა

    არსად არარის მაგის ადგილი. ჯობია წავიდეს პიანიჩთან და იქ შეიძლება კარგად ითამაშოს. კაცს რო ვერ ატყუებს ეგ ფლანგის ბრალი არარი
    ფანი [?]
    #6 26 სექტემბერი 2021 20:17
    5
    კოუ გაყიდონ სანამ დაიმტვრა ზამთარშივე გაუშვან რა არა მაგის ადგილი ამ გუნდში ნიკო გავი ბევრად ჯობდა
    ფანი [?]
    #5 26 სექტემბერი 2021 20:17
    7
    ფატი დაბრუნებაც ესეთი უნდა barca-1
    ფანი [?]
    #4 26 სექტემბერი 2021 20:16
    6
    ბიჭოს კუმანი არ იყო და სასწაულები მოხდა 😂 ხე იონგი გაცოცხლდა დდ კიდე დესტი დაფრინავდა თვალებს ვერ ვუჯერებდი მეგონა სიზმარი იყო
    --------------------
    ბართუშ მოკვდი!
    Culé [?]
    #3 26 სექტემბერი 2021 20:15
    7
    გარსია და გავი მომეწონა დღეს ძაან heart_eyes გავი საოცრებააა, რა ბურთის ფლობა, რა დრიბლინგი, რა პასები kissing_heart flushed

    ფატის მშობლები როაღნიშნავდნენ კინაღამ ცრემლები წამომივიდა cold_sweat
    გულშემატკივარი [?]
    #2 26 სექტემბერი 2021 20:15
    2
    👑🙈🐻💙❤
    --------------------
    "ბარსელონა" ეს ხომ ფეხბურთის ზეიმია❤💙
    ფანი [?]