ბარსელონა - ლევანტე | შემადგენლობა ცნობილია

ბარსელონა - ლევანტე | შემადგენლობა ცნობილია

1 საათზე ნაკლებ დროში კატალონიის "ბარსელონა" ლა ლიგის მე-7 ტურში "ლევანტეს" უმასპინძლებს.

"ბლაუგრანას" თავკაცმა, რონალდ კუმანმა მატჩისათვის სასტარტო შემადგენლობაში შემდეგი მოთამაშეები დააყენა:

ტერ შტეგენი; მინგესა, პიკე, გარსია, დესტი; ნიკო, ბუსკეტსი, გავი; კოუტინიო, ლ. დე იონგი, მემფისი.

ვალენსიელთა წინააღმდეგ "ბლაუგრანას" აგუერო, პედრი, დემბელე, ალბა, ბალდე და ბრეითუეიტი ვერ დაეხმარებიან. ჯანმრთელ მოთამაშეთა სიას ბოლო მომენტში გამოაკლდა სერჟი რობერტო, რომელსაც გასტროენტრიტი აწუხებს.

აგრეთვე, დისკვალიფიკაციის გამო, გუნდს ფრენკი დე იონგი დააკლდება.

შეხვედრის პირდაპირ ტრანსლაციას SILK SPORT HD1 Silksport.ge წარმოგიდგენთ

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #17 26 სექტემბერი 2021 17:43
    3
    ლუკ დე იონგს უთხარით რომ უდრებს არა ვართ თორემ მეცოდება ლევანტეს მეკარე მაგ მხეცის ხელში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 26 სექტემბერი 2021 17:40
    0
    დე იონგი სასტავშია, ცუდი დე იონგი. ალბათ ნავესებით ითამაშებენ ბიჭები უნდა ყაროს დღეს ლუკამ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 26 სექტემბერი 2021 17:36
    0
    და სხვა ვინ ათამაშოს?
    --------------------
    THUGS
    Culé [?]
    #14 26 სექტემბერი 2021 17:27
    1
    მემგონი არაუხოც კაი ხრუსტალია რაა..((((
    Culé [?]
    #13 26 სექტემბერი 2021 17:21
    1
    არაუხო სადარის
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 26 სექტემბერი 2021 17:15
    1
    კაია დაჩქარდება ამის გაგდება.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #11 26 სექტემბერი 2021 17:11
    11
    რამდენჯერ მიმიტოვებია ნათლობის და დაბადებისდღის სუფრები ბარსას თამაშის გამო და გამოვქცეულვარ თითქოსდა ქვეყნის დასასრულის გამოგონილი ამბებით, რამდენჯერ მითქვამს უარი სხვადასხვა ფართებზე ბარსას გოლების ყურებისთვის და ახლა ტელევიზორის გადართვა თუ მინდოდეს სილქ უნივერსალზე მე ვიყო კუმანი.
    Culé [?]
    #10 26 სექტემბერი 2021 17:11
    1
    ციტატა: rivaldo80
    და მაჯვნიდან ვინ შეუტევს ? ტიპი აზე არა 0 კრეატივი აქვს

    4-3-1-2 უნდა იყოს წესით
    Culé [?]
    #9 26 სექტემბერი 2021 17:06
    0
    და მაჯვნიდან ვინ შეუტევს ? ტიპი აზე არა 0 კრეატივი აქვს
    გულშემატკივარი [?]
    #8 26 სექტემბერი 2021 17:06
    7
    არაუხოს კიდევ ერთხელ დატოვებ სკამზე და რავი რაღა გაგინოთ დდდ
    Culé [?]
    #7 26 სექტემბერი 2021 17:06
    0
    ციტატა: rivaldo80
    აუ ეს ვინა კიდე ის კუნძი ლუკი დაყენა რა ხისთავაა...(((( არაუხო რატომ არაა???

    არაუხოს პატარა პრობლემები აქვს და 90 წთ ვერ ითამაშებს ტრამვის რისკია
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #6 26 სექტემბერი 2021 17:05
    1
    ეს კაცი სერიოზულად ავადმყოფია
    ფანი [?]
    #5 26 სექტემბერი 2021 17:05
    2
    გავი ნიკო კარგია რომარიან სასტარტოში ორივე მომეწონა კადისთან და ეს კოუტინიო კიდე ფლანგზე გააკვეხა მეცოდება ტიპი
    ფანი [?]
    #4 26 სექტემბერი 2021 17:02
    1
    არაუხო სადაა ბიჭო, ეს მართლა არ არის ადეკვატური ეს საცოდავი
    Culé [?]
    #3 26 სექტემბერი 2021 17:01
    3
    არაუხო სადაა? რა გარსია შე ოდნავ შესიებულო რა გარსია?! ღმერთო დღეს ოღონდაც ლევანტეს ბაიერნი ჩაუსახლდეს რააა rage
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    Culé [?]
    #2 26 სექტემბერი 2021 17:01
    0
    აუ ეს ვინა კიდე ის კუნძი ლუკი დაყენა რა ხისთავაა...(((( არაუხო რატომ არაა???
    წევრი [?]
    #1 26 სექტემბერი 2021 16:59
    1
    აჰა აქაც არაა პუჩის ადგილი