ჩავი ბარსელონას ელოდება - MD

ჩავი ბარსელონას ელოდება - MD

"ბარსელონას" ლეგენდარული ფეხბურთელი და კატარული "ალ სადის" ამჟამინდელი მთავარი მწვრთნელი ჩავი ერნანდესი მისი მშობლიური გუნდის ჩასაბარებლად მზადაა.

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, ჩავი "ბარსას" სიამოვნებით გაწვრთნიდა. იგი "ბლაუგრანას" პრეზიდენტის, ჟოან ლაპორტას ზარს ელოდება.

იმავე წყაროს ცნობით, ჩავიმ კარგად იცის, რომ მას კლუბის თანამშრომლებისგან დიდი მხარდაჭერა აქვს. ესპანელი ლეგენდა "ბარსელონას" ჩაბარებას იმ შემთხვევაშიც კი დასთანხმდება, თუ მას სპორტული პროექტი მინიმალურ დონეზე მოეწონება.

ჩავი რონალდ კუმანს დიდ პატივს სცემს, რადგან იგი "ბარსასთვის" ისტორიული ფიგურაა. თუმცა, თუ ნიდერლანდელს გაათავისუფლებენ და ესპანელ სპეციალისტს მწვრთნელის თანამდებობას შესთავაზებენ, იგი ამ გამოწვევას მიიღებდა და კლუბს არც ბევრ პირობას წაუყენებდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 26 სექტემბერი 2021 14:22
    0
    ეტყობა ის უნდა გაწელონ და იმდენი გვანერვიულონ, რო გვათქმევინონ ვინც გინდათ ის მოიყვანეთ თქვენი დედაცო.
    წევრი [?]
    #17 26 სექტემბერი 2021 11:37
    0
    ესპანეთში და ზოგადად ევროპაში როგორც ეს ალსაიდში ტიკიტაკას თამაშობს და ლამაზი კომპინაციებით გოლებს იტანენ არ მგონია მასე სიხშირიდ გამოუვიდეს მაგრამ რომ მიამზგავსონ მანიც ეგეც სასიხარულო იქნება.. მომენატრა სწრაფი კომბინაციური გოლების გატანა ბარსას შესრულებიტ რასაც გვარდიოლას დროს ხდებოდა
    გულშემატკივარი [?]
    #16 26 სექტემბერი 2021 01:06
    5
    მაგარი იმედი მექნება ხავი თუ მოვიდა ის ბარსას გული და სული იყო მისი მოედნის ხედვა ძან გამოადგება ბარსას ყატარში ათამაშებს ბარსას სტილს, და აქაც დარწმუნებული ვარ ლამაზ ფეხბურთს მაინც დაუბრუნებს ქომაგებს,ერთი ორი კარგი ტრანსფერი რო გაუჩარხონ ძან მაგარი იქნება.
    Culé [?]
    #15 26 სექტემბერი 2021 00:56
    2
    ანუ დავაი smile
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #14 26 სექტემბერი 2021 00:30
    8
    მოდი ხავი მოდი და სახე ააძრე რეალს და ის დამცინავი სიტვები უკან წააღებინე
    --------------------
    ბართუშ მოკვდი!
    Culé [?]
    #13 26 სექტემბერი 2021 00:21
    4
    კუმანი უბრალოდ არაა ის მწვრთნელი, რომ რაიმე სერიოზული დადოს, კი, ყავს მის დროზე ერთი-ორი კაი გუნდი, მაგრამ მაინც ბოლოსკენ ძალიან ცუდად ასრულებდა, ალბათ არც ფეხბურთელებთან ურთიერთობა უვარგა
    2 ტურის შემდეგ გაშვება ნორმალური იქნება, როდესაც თვალშისაცემი იქნება ცუდი შედეგი (თამაშის ხარისხზე არაფერს ვამბობ)
    გულშემატკივარი [?]
    #12 25 სექტემბერი 2021 22:42
    3
    სანამ ახალი დაწყებულიააა სეზონიიიიიიიი გაუშვი რააა ეს ბულდოგიიი .... მადრიდისტები ისე გვეღადავებიანნ რომ რავი ბარსა კადის და გრანადებს ქულებს აკარგვინებსოოოო.....
    ფანი [?]
    #11 25 სექტემბერი 2021 21:54
    2
    ამ კუმანს ერთს კარგად ამოარტყამდნენ წიხლს და ისე გაუშვან, მწვრთნელის სკამი გასაწმენდია სირცხვილია რას იფიქრებს ჩავი რო ნახავს განავალს თან იმ სკამს ფერი არედება იმდენჯერ ჩაისვარა კუმანმა იმ სკამზე რო იჯდა ისე რომ ცოტა მუქი ყვითელი იქნება (კუჭაშლილი)
    --------------------
    ბართუშ მოკვდი!
    გულშემატკივარი [?]
    #10 25 სექტემბერი 2021 21:36
    3
    მემგონი დაგვადგა საშველი
    --------------------
    We'll be back and we will rock you
    ფანი [?]
    #9 25 სექტემბერი 2021 21:35
    2
    ციტატა: La Pulga10
    მაინც 2 მატჩი ტრიბუნაზე უნდა იჯდეს.

    სწორედ მანდაა მისი ადგილი და იმედი ვიქონიოთ მერეც გააგრძელებს მანდ ჯდომას🙃თუ საპირისპირო მოხდა და დატოვეს დარწმუნებული ვარ ვერ მოვხვდებით 4 გუნდში😁
    გულშემატკივარი [?]
    #8 25 სექტემბერი 2021 21:34
    0
    რას ელოდება მერე ლაპორტა?? სალაპარაკო გამოელია ალბათ და ვერ ურეკავს
    --------------------
    We'll be back and we will rock you
    ფანი [?]
    #7 25 სექტემბერი 2021 21:10
    0
    გამარჯობათ. კაროჩე დავიღალე ამ ლაპორტას საქციელებით. გამოდი და თქვი უშვებ ბულდოგს თუ არა... ეს მაინც თქვი. ყოველდღე ამ ჭორების კითხვით დავიღალეთ ხალხი...
    ფანი [?]
    #6 25 სექტემბერი 2021 20:56
    0
    ლაპორტა რას ელოდება მე მაგისი.გაუშვი რა დროზე და მოიყვანე ჩავი,მაინც 2 მატჩი ტრიბუნაზე უნდა იჯდეს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #5 25 სექტემბერი 2021 20:18
    2
    სამოქმედოა ბრატ
    ფანი [?]
    #4 25 სექტემბერი 2021 20:14
    2
    ლაპორტა დააყენე საშველი
    ფანი [?]
    #3 25 სექტემბერი 2021 20:14
    7
    იმედია ჩავი თუ მოვა მინიმუმ 5 წელი მაინც დარჩება გუნდში 👑
    --------------------
    NJR ❤
    წევრი [?]
    #2 25 სექტემბერი 2021 20:13
    5
    ლაპორტა შე ჩობანო გაუშვი კუმანი და მოიყვანე ჩავი
    გულშემატკივარი [?]
    #1 25 სექტემბერი 2021 20:11
    7
    ჩვენი ლეგენდა💙❤👑💫
    --------------------
    "ბარსელონა" ეს ხომ ფეხბურთის ზეიმია❤💙