ტოტენჰემი და არსენალი ფილიპე კოუტინიოთი ინტერესდებიან

ტოტენჰემი და არსენალი ფილიპე კოუტინიოთი ინტერესდებიან

"ბარსელონას" შემტევი ნახევარმცველი, ფილიპე კოუტინიო, შესაძლოა, ინგლისურ პრემიერ ლიგაში დაბრუნდეს.

El Nacional-ის ინფორმაციით, ბრაზილიელის გადაბირებით "ტოტენჰემი" და "არსენალი" არიან დაინტერესებულები. ლონდონური კლუბები იანვარში მზად იქნებიან კოუტინიო იჯარის წესით გაიფორმონ.

წყაროს ცნობით, კოუტინიოს ყოფილმა კლუბმა, "ლივერპულმა", 29 წლის ფეხბურთელის დაბრუნების ინტერესი დაკარგა. შეგახსენებთ, რომ ის "სქაუზერთა" ღირსებას 2013-2018 წლებში იცავდა, რის შემდეგაც "ბარსელონას" შეუერთდა, 2019/20 წლების სეზონი კი იჯარით, მიუნხენის "ბაიერნში" გაატარა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #16 25 სექტემბერი 2021 14:36
    2
    ციტატა: rivaldo80
    არიქაა გაუშვაან ძლივს ვიღაცა ინტერესდება ორ თამაში გავი უფრო მეტი გაკეთა ვიდრე ამან

    ლოლ იმედია იხუმრე...
    კოუტინიოს რაც არ უნდა თამაში არ მისდიოდეს ბარსას ახლანდელი შემადგენლობის აბსოლუტურ უმეტესობაზე 100000 თავით მაღლა დგას !!!!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 25 სექტემბერი 2021 14:33
    0
    ახლა კოუტინიოს გაშვება იქნება დიდი სისულელე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 25 სექტემბერი 2021 14:10
    1
    ანუ ნადირობენ? მაგრამ ვერ რისკავენ და იჯჯარით მიყავთ ხომ. მთავარია ხელფასი ჩვენ არ გვახდევინონ, თორემ ამას რომ თამაში არ მისდის ბარსაში ყველამ ნახა.
    ფანი [?]
    #13 25 სექტემბერი 2021 12:33
    1
    არიქაა გაუშვაან ძლივს ვიღაცა ინტერესდება ორ თამაში გავი უფრო მეტი გაკეთა ვიდრე ამან
    წევრი [?]
    #12 25 სექტემბერი 2021 12:09
    1
    კოუს წასვლა ახლა არ შეიძლება, ხავი თუ მოვიდა ტექნიკური ფეხბურთელები დაჭირდება რომ ბირთვი შეკრას და არა დემბელესა და დემირის მსგავსი შლანგები
    ფანი [?]
    #11 25 სექტემბერი 2021 10:02
    0
    ციტატა: ana anukii
    რომანოს თქმით ლაპორტას რამდენიმე ვარიანტი აქვს კუმანის შეცვლის პირლო, კონტე ჩავი ტენ ჰაგი და მარტინესი... მე ტენ ჰაგი მგონია რომ ყველაზე კარგი ვარიანტია თქვენ რას ფიქრობთ ...


    შუა სეზონში ტენ ჰააგი არ დატოვებს აიაქს, კონტე კიდე დიდი ალბათობით წავა არსენალში. პირლომ ხომ ააყვავა იუვე და ახლა ბარსელონას ააყვავებს, ხავი რავიცი აბა რა გითხრა , ყველაზე კარგი იქნება პომიენტა დანიშნონ ზაფხულამდე
    ახალბედა [?]
    #10 25 სექტემბერი 2021 10:01
    2
    სონიში თუ გაცვლიან დემბელეს და კოუტინიოს დაუფიქრებლად უნდააა გაცვალოს ლაპორტამმმ...
    Culé [?]
    #9 25 სექტემბერი 2021 02:19
    1
    რომანოს თქმით ლაპორტას რამდენიმე ვარიანტი აქვს კუმანის შეცვლის პირლო, კონტე ჩავი ტენ ჰაგი და მარტინესი... მე ტენ ჰაგი მგონია რომ ყველაზე კარგი ვარიანტია თქვენ რას ფიქრობთ ...
    ფანი [?]
    #8 25 სექტემბერი 2021 02:07
    1
    ციტატა: Mecsoul
    შეფუთეთ და გაატანეთ, უმაქნისია. ზედ დემბელეც მიაყოლეთ და იქნებ ვინმე საშუალო დონის გარემარბი მაინც მოგვივიდეს...

    სონი იყოს ჯანდაბას🙃
    Culé [?]
    #7 25 სექტემბერი 2021 02:04
    2
    გაუშვან სასწრაფოდ
    --------------------
    ARTHUGS
    გულშემატკივარი [?]
    #6 25 სექტემბერი 2021 01:48
    3
    აგუერო და ფატი როცა დაბრუნდებიან მაშინ ეს გამთამაშებლად უნდა სცადონ და თუ მაინც არ ივარგა ზამთარშივე მიასუხარონ
    გულშემატკივარი [?]
    #5 25 სექტემბერი 2021 01:47
    4
    ლივეში დაფრინავდა! დარტყმა უვარგოდა, ამ დროს ძაან ტეხნარია და ბარსაში რატომ დაეშვა ნეტავ საბურავივით?
    ეს ვიცით, რომ სათანადო მწვრთნელი არ გვყავს!
    კოუ მოვიდა ვალიკოს დროს - ვალიკომ ნელ-ნელა დააჩლუნგა!
    მოვიდა კიკე - კიკემ ფერმის განვითარებაზე ესაუბრებოდა!
    წავიდა ბაიერნში - ნორმალური ტრენერების ხელში, ჩაფუშული საბურავი ცოტა აამოძრავა!
    დაბრუნდა ბარსაში - დახვდა ბედოვლათი კუმანი!
    კარგად გავიხსენოთ ნებისმიერი ბარსას ვარსკვლავი, ამ პერიოდებში!
    მესი, უკვე ვეღარ მესობდა და დანარჩენიც თავისთავად! სტიმული დაეკარგა ბიჭებს, როდესაც ხედავ, რომ "ჩუგუნი" ტრენერების ხელში ხარ, იქ ლაპარაკიც ზედმეტია!
    ნორმალური მწვრთნელი "კუნძს" აათამაშებს!
    უახლოესი ისტორია გვეუბნება, ბარსა ახალგაზრდა და "გამოუცდელი" პეპის პერიოდში აღორძინდა!
    ამით იმის თქმა მინდა, თუ პეპი არ დაბრუნდა და ღმერთმა ქნას, შესაძლოა თეორიულად ესეც მოხდეს, მაგრამ თუ არა, ჩავი არის ყველაზე საუკეთესო ვარიანტი!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 25 სექტემბერი 2021 01:12
    2
    დარტყმა უვარგოდა, ახლა ისიც გაქრა.
    Culé [?]
    #3 25 სექტემბერი 2021 00:32
    4
    აჰა, კიდევ მქონდა თეორიული იმედი, რომ რამედ ივარგებდა, მაგრამ არა რა... კაკრაზ არსენალი არ უნდა დაიწუნოს
    Culé [?]
    #2 25 სექტემბერი 2021 00:11
    3
    ქონდა ამას საუკეთესო წლები და წარსულშია უკვე, არ ვარგა გარემარბად, აღარც ათიანად, რაღას აკეთებს?! კადისთან შემოვიდა და ერთხელაც ვერ გაცდა მცველს, რამე კრეატიულ პასზე ან ნორმალურ დარტყმაზე ლაპარაკი ზედმეტია, რავი მეტი რაღა ევალება აბა ათიანს?! იანვრამდე აქვს დრო და თუ უნდა რამე გააკეთოს, თორე ამას რაც მეტ ხანს დაიტოვებენ გუნდში მით მეტს ჭამენ. დემბელეც ზემოდან დაემატება თუ იმ ორ გრამ ტვინს არ აამუშავებს და სისულელეებს თავს არ დაანებებს მოედანზე და მის გარეთ.
    გულშემატკივარი [?]
    #1 24 სექტემბერი 2021 23:40
    9
    შეფუთეთ და გაატანეთ, უმაქნისია. ზედ დემბელეც მიაყოლეთ და იქნებ ვინმე საშუალო დონის გარემარბი მაინც მოგვივიდეს...