ჟერარ პიკე: ბარსა მაისურს იმიტომ არ ვატარებ, რომ სეზონი მესამე ან მეოთხე პოზიციაზე დავასრულოთ

ჟერარ პიკე: ბარსა მაისურს იმიტომ არ ვატარებ, რომ სეზონი მესამე ან მეოთხე პოზიციაზე დავასრულოთ

"ბარსელონას" ცენტრალურმა მცველმა, ჟერარ პიკემ "კადისთან" გამართული შეხვედრის შემდეგ, რომელიც 0-0 დასრულდა, ჟურნალისტებთან კომენტარი გააკეთა:

განრიგის არ მესმის. როგორ შეიძლება, ერთი შეხვედრა ორშაბათს დაგვინიშნონ, შემდეგი კი - ხუთშაბათს?!
არ მგონია, რომ დე იონგის მეორე ყვითელი ბარათი დამსახურებული იყო. მან ბურთზე თამაში სცადა, თუმცა ასეთებიც ხდება. მისმა გაძევებამ ყველაფერი შეცვალა.
ჩემი თანაგუნდელებით ვამაყობ. ვიმედოვნებ, კვირას ფანებისთვის გამარჯვებას შევძლებთ.
"ბარსას" მაისურს იმიტომ არ ვატარებ, რომ სეზონი მესამე ან მეოთხე პოზიციაზე დავასრულოთ.
კუმანი? კლუბი წლების განმავლობაში მაღალ ტალღაზე იყო, ბობოქარი წლები გამოიარა, პრეზიდენტი და მწვრთნელები შეიცვალა. ჩვენ ყველამ მაქსიმუმი უნდა გავაკეთოთ, რათა სიმშვიდე მოვიპოვოთ.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 24 სექტემბერი 2021 14:13
    0
    ციტატა: ana anukii
    სანამ კუმანია მწრთვნელად მესამე ადგილზე გასვლაც სანატრელი გვექნება :))))

    100%
    [?]
    #11 24 სექტემბერი 2021 14:10
    0
    მადლობა თქვი მე 4 ადგილზე.
    Culé [?]
    #10 24 სექტემბერი 2021 13:36
    0
    კადისი იყო პიკე
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #9 24 სექტემბერი 2021 12:54
    1
    სანამ კუმანია მწრთვნელად მესამე ადგილზე გასვლაც სანატრელი გვექნება :))))
    წევრი [?]
    #8 24 სექტემბერი 2021 12:24
    1
    აუცილებლად! ახლა არაა დანებების დრო! ნეტა ეგ ვინმემ შეაგნებინოს კუმანს, რაც არმგონია მოხდეს ამიტომ მაქსიმალურად სრწფად უნდა გაუშვან!
    გულშემატკივარი [?]
    #7 24 სექტემბერი 2021 10:10
    1
    davidus2020,
    კარგი ახალგაზრდები რომ გვყავს კაია მაგრამ ამ ახალგაზრდებს ახლა ჭირდებათ შესაბამისი მწვრთნელი რომ განვითარდნენ
    --------------------
    We'll be back and we will rock you
    ფანი [?]
    #6 24 სექტემბერი 2021 09:54
    2
    ჩვენ ისე მივეჩვიეთ დიდ გამარჯვებებს,რეალობა დავკარგეთ. მარტო კუმანი არა ჩემი აზრით დამნაშავე ამ სიტუაციაში! შეხედეთ გუშინდელ შემადგენლობას? ახალგაზრდა ბავშვებს დამატებული საშუალო კლასის დეპაი, ის უაზრო დეიონგი რატო იყო მინდორზე მანაც არ იცის,დაღმასვლა დაწყებული ბუსკეტსი და კოუტინიო. კარში დამრტყმელი არავინაა. მესი ამ პრობლემებს ინდივიდუალურად წყვეტდა,ახლა არ გვყავს ასეთი ვინმე,მე ვთვლი ფატი პედრო და დემბელე რომ გამოჯანმრთელდება, სიტუაცია შეიცვლება,თან ახალგაზრდები გამოცდილებას მიიღებენ. როდის იყო კარგი საყურებელი იყო მცველის თამაში ბარსაში,მხედველობაში მყავს არაუხო! ეს ყველაფერზე მეტყველებს. გუნდს კარგი ახალგაზრდები ყავს, თუ ფატიმ და დემბელემ არ გაამართლა გაძლიერება აუცილებლად.
    ფანი [?]
    #5 24 სექტემბერი 2021 09:37
    3
    თამაშზე რომ გულშემატკივარი შეიჭრება და დაცვის რამდენიმე თანამშრომელი დასდეს დასაჭერად , მგონი დაახლოვებით მასე წავა კუმანი ბარსელონადან . არ უწერია დიდი დღე კუმანს , არც გამიკვირდება ამ ორმატჩიან დისკვალიფიკაციას ლაპორტამ სამუდამოც დაუმატოს ზემოდან .
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 24 სექტემბერი 2021 04:36
    6
    როგორ იკავებს თავს რო დედის გლანდიბარ დააფაროს კუმანს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 24 სექტემბერი 2021 02:50
    11
    ჯერ კიდე აქ თამაშობს და რათქმაუნდა არ აჯვა კუმანს და არც ლაპორტაზე იღებს ხმას. დაასრულებს კარიერას და მკვდარ ცოცხალს აუწიოკებს ლაპორტას ვადამდე ადრე ჩამოაგდებს სკამიდან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 24 სექტემბერი 2021 02:45
    6
    კუმანის გამართლება არც უფიქრია, თუნდაც დიპლომატიურად. ანუ ჩობანი ხეპრეაო.
    ლაპორტ დაუძახე ჩავის, თორემ შენც მიყვები ამ გასიებულ რიჟას.
    წევრი [?]
    #1 24 სექტემბერი 2021 02:43
    6
    კუმანზე რა აბლანდული პასუხი გასცა :D :D :D
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.