კადისი 0-0 ბარსელონა | ფეხბურთელთა შეფასებები

კადისი 0-0 ბარსელონა | ფეხბურთელთა შეფასებები

ცოტა ხნის წინ დასრულდა პრიმერა დივიზიონის მე-6 ტურის შეხვედრა, რომელშიც ერთმანეთს "ბარსელონა" და "კადისი" დაუპირისპირდნენ - მატჩი უგოლოდ, 0-0 დამთავრდა.

"ბარსას" მხრიდან გამორჩეული ფეხბურთელი მარკ-ანდრე ტერ შტეგენი იყო, რომელმაც WhoScored-ისგან 7.6 ქულა დაიმსახურა. გერმანელის მსგავსი შეფასება აქვს რონალდ არაუხოსაც.

იხილეთ სრულად:

ტერ შტეგენი - 7.6

მინგესა - 6.8

არაუხო - 7.6

პიკე - 7.5

დესტი - 6.8

გავი - 6.6

ბუსკეტსი - 6.7

ფ. დე იონგი - 5.5

დემირი - 6.2

ლ. დე იონგი - 6.6

მემფისი - 7.1

ს. რობერტო - 6.0

კოუტინიო - 6.3

პუჩი - 6.3

ნიკო გონსალესი - 6.2

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 24 სექტემბერი 2021 14:35
    0
    დე იონგის გაძევებაზე მთელი ლექცია წაგვიკითხეს ქართველმა კომენტატორებმა, ვარი სად არისო? ფრენკი ბურთსაც მიწვდა და ფეხებიც მოხარაო. რატო გააგდესო. მე მგონი მაგათაც უნდა გადაიკითხონ თამაშის წესები. დე იონგი იმიტომ გააგდო, რო მეორე ყვითელი მიიღო. ვიმეორებ მეორე ყვითელი, გინდაც ასე ვთქვათ ყვითელი აჩვენა მსაჯმა(წითელი ავტომატურად მოსდევს მეორე ყვითელს) მე გუშინდელ შემთხვევაზე გეტყვით: ყვითელი ბარათი ეს მსაჯის პრეროგატივაა და იქ ვარი არ ერევა. ვარი ჩაერთვებოდა მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ პირდაპირი წითელი იქნებოდა. ვინაიდან პირდაპირი წითელი არ ყოფილა ყვითელს ვარი არ ამოწმებს. და ეს განაჩენი საბოლოოა. ახლა გუნდს გასაჩივრების უფლება აქვს. და ვინაიდან უხეში დარღვევა არ ყოფილა ორ თამაშს კი არა დე იონგი ერთ მატჩს გამოტოვებს, თუ რა თქმა უნდა ეს ორი ჯარიმა სეზონში მე-4 და მე-5 არ იყო. იმიტომ რომ ერთი მატჩის გამოტოვება 5 გაფრთხილებასაც მოსდევს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 24 სექტემბერი 2021 04:40
    3
    არადა ფრენკი ყველაზე კარგად თამაშობდა მსაჯი მაგარი კლოუნი იყო რისი გულისთვის გააგდო პროსტა ვერ ვამუღამებ

    ციტატა: VanillaDream
    კაი ბიჭია გივი მონდომებით თამაშობს და რამდენიმე გამამწვავებელი პასიც გააკეთა. არაუხო კედელია, დაცვაში მაგაზე უკეთესი არავინ გვყავს დღეს და ტოპ კლასის მცველი უნდა გახდეს მომავალში. შტეგენი და არაუხო რო არა 0-2 იყო მინიმუმ. სხვაზე ვისზე რა ვთქვა არ ვიცი უბრალოდ ჯობს არ დავწერო არაფერი თორემ თავში მხოლოდ მრავალსართულიანი მიტრიალებს...

    ციტატა: გ҉ო҉ნ҉ს҉ა҉ლ҉ე҉ს҉ი҉
    ანუ დეიონგმა დაუნსახურებელი წითელი რო მიიღო მაგიტო აქ ცუდი შეფასება? 😏

    დე იონგი საზიზღარი იყო მთელი თამაში.

    რამე სხვა თამაშს უყურე? ერთადერდი იყო ფრენკი ვინც თამაშობდა შეტევაში და ნახევარ დაცვაში დანარჩენები დაბოდიალობდნენ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 24 სექტემბერი 2021 02:41
    4
    შტეგენი და დაცვა ჰო, დანარჩენი 0
    Culé [?]
    #14 24 სექტემბერი 2021 02:39
    7
    აბა სად ხართ პუჩის და კოუს მიმდევრები.. ერთმა "სხარტმა" მაგრად "გამოაცოცხლა" თამაში, მეორემ კი შორეული დარტყმებით დაფლითა კარის ბადე...
    angry angry
    გულშემატკივარი [?]
    #13 24 სექტემბერი 2021 02:25
    6
    მემფისი 7.1???????
    ყველაფერი წააგო,ცარიელ კარში ვერ გაიტანა ორჯერ და პასს ვერ აკეთებდა ელემენტარულს.ერთი დარტყმა მახსენდება მარტო და ისიც არაფრით გამორჩეული.
    ფანი [?]
    #12 24 სექტემბერი 2021 02:22
    3
    ხისთავაააააა!
    კოუ სასტარტოდან ათამაშეეეეე!
    Culé [?]
    #11 24 სექტემბერი 2021 02:22
    6
    დანებეთ თავი ბიჭებო ბეხბურთელების კრიტიკას 99% კარგ ტრენერთან ყველა უკეთესად ითამაშებს ეს არის მწვრთნელის ბრალი.გუნდს ეტყობა რომ არანაირი მონახაზი არ აქვს და ასრულებენ უაზრო დავალებებს რომელიც არ მუშაობს.ლუჩოს მერე კარგი მაგარზე აღარ ვიძახი კარგი ტრენერი არ აღირსეს კლუბს რატომ? ამაზე ოდესღაც უნდა გაეცეს პასუხი... იმედია ლაპორტა დამთავრებს ამ საკითხს მალეე
    ფანი [?]
    #10 24 სექტემბერი 2021 02:20
    4
    ხისთავაააააა!
    კოუ სასტარტოდან ათამაშეეეეე!
    Culé [?]
    #9 24 სექტემბერი 2021 02:20
    6
    მოკლედ პიკე არაუხო და შტეგო, ამ სამს გამოვარჩევდი ყველაზე მეტად, დეპაიმ კი ბევრი იწვალა, ჯარიმები მოიპარა მაგრა ორი თუ სამი ისეთი მომენტი გაუშვა რომ არ ეპატიება, გავისაც არაუშავდა კარგად ამწვავებდა ხოლმე, დანარჩენი ყველამ ჩაისვარა მაგრამ ყველაზე მეტად კუმანმა ჩაისვარა თან ისე რომ მისი ასისტენტებიც ვერ გამოუწმენდენ.. მოკლედ გუნდში დიდი არეულობაა რა, ნახევარი გუნდი გასაშვებია და ლაპორტა თუ მაგარია უნდა გაუშვას ეს ბებრუცუნები და ლენგლეები აქედან და ააშენოს ახალი გუნდი..
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #8 24 სექტემბერი 2021 02:18
    4
    ციტატა: CHEPE
    რაგიყოთ და რას დაგამსგავად მამააღლმა კიკე სეტიენმა და მოსასპობმა ბართომეუმ😏😅😅

    არაა დღეს, ლეო, შენთვის სამუშაოო! უთხრა მერე ლაპორტამ!
    გულშემატკივარი [?]
    #7 24 სექტემბერი 2021 02:17
    3
    კიდე არ ათამაშო კოუტინიო ძირითადში და სეგუნდა განაღდებული გქვაქვს.........
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 24 სექტემბერი 2021 02:16
    6
    ციტატა: Norman Bates
    საზოგადოებრივი ტუალეტი

    ვახ საღოლ, ვისაც სად მოუნდება იქ რო აშარდავს, ეგრეა ზუსტათ ვისაც მოუნდება ის აკურკლავთ თავზე
    ფანი [?]
    #5 24 სექტემბერი 2021 02:16
    4
    ფრენკის დსარაუხოს ჭჯუა თუ აქვთ დღესვე უნდა მოითხოვონ ტრანსფერზე დაყენება და მოშორდნენ ამ სალობიეს
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გულშემატკივარი [?]
    #4 24 სექტემბერი 2021 02:16
    3
    პირველ რიგში მსაჯს მოვუკითხავ კეთილებს , ისედაც რა დღეში ვართ და კიდე უარესში ჩაგვაგდო . ემერსონის გაშვება და დესტის დატოვება არ მესმის , მართალია სხვა პოზიციაზე თამაშობდა მარა 90 წუთში ერთხელ ნორმალურად როგორ ვერ უნდა ჩააწოდო , მაგის მომავლის არ მჯერა მე . ლუკ დე იონგს კი დავცინით , მარა შემტევებიდან ყველზე კარგი ეგ იყო , ჩაწოდებით ვერ ჩაუწოდეს მთელი თამაში , მაგრამ თვითონ გააკეთა საგოლე პასი . კლასიკომდე რამე თუ არ შეიცვალა , მაგრად ამოვიტენებით
    ფანი [?]
    #3 24 სექტემბერი 2021 02:14
    16
    მესის ოქროს ბურთი მარტო იმიტომ უნდა მისცენ ეს საზოგადოებრივი ტუალეტი გუნდს რო გავდა მაგის ხარჯზე
    წევრი [?]
    #2 24 სექტემბერი 2021 02:13
    3
    პუᲩი არ იყო კარგი. ცუდად Შემოვიდა ეგრევე ბურᲗი დაკარგა კარᲗან მომენტი Შეგვექმნა. პოზიციურად არ იდგა კარგად (მაგრამ ეგ კუმანს რომ დაებარებინა არ გამიკვირდება მაგისგან). ერᲗადერᲗი პასი გააკეᲗა პიკეზე სადაც იარა პიკემ გაიყვანა დეპაი მეკარესᲗან და კარს ააცილა მერე.
    გულშემატკივარი [?]
    #1 24 სექტემბერი 2021 02:13
    2
    ანუ დეიონგმა დაუნსახურებელი წითელი რო მიიღო მაგიტო აქ ცუდი შეფასება? 😏