უსმან დემბელესთან შეხვედრამ პოზიტიურად ჩაიარა

უსმან დემბელესთან შეხვედრამ პოზიტიურად ჩაიარა

"ბარსელონას" წარმომადგენლები გუშინ, კონტრაქტის გახანგრძლივების თაობაზე, უსმან დემბელეს შეხვდნენ.

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, შეხვედრამ პოზიტიურად ჩაიარა. ფრანგს დარჩენა სურს, თუმცა, მოლაპარაკებები მარტივი არ იქნება - მხარეებს შორის აღნიშნული საკითხის განხილვა გაგრძელდება.

წყაროს ცნობით, კატალონიურ გრანდი ყველაფრის მოგვარებას იანვრამდე აპირებს.

ზემოხსენებული გამოცემის მიხედვით, "ბარსა" დემბელეს განსხვავებულ ფეხბურთელად მიიჩნევს, ლაპორტას კი მასთან ხელშეკრულების გაფორმება გეგმაში ჯერ კიდევ პრეზიდენტად არჩევამდე ჰქონდა - იგი უსმანს ენდობა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #9 23 სექტემბერი 2021 14:40
    0
    რა დრო დადგა ამის დაბრუნება გაგვიხდა სანატრელი
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 23 სექტემბერი 2021 11:20
    0
    ციტატა: nika 54
    Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, შეხვედრამ პოზიტიურად ჩაიარა. ფრანგს დარჩენა სურს, თუმცა, მოლაპარაკებები მარტივი არ იქნება - მხარეებს შორის აღნიშნული საკითხის განხილვა გაგრძელდება.
    ეს რას ნიშნავს? დემბელე ამბობს, რო დავრჩები თუ პირობები დამაკმაყოფილებსო? ხო ვიძახდი მორიბა-2 გაიჩითა თქო.

    პირიქით იკლებს ხელფასს და მაგიტომ წერია მარტივი არიქნებაო
    წევრი [?]
    #7 23 სექტემბერი 2021 11:01
    1
    ციტატა: nika 54
    Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, შეხვედრამ პოზიტიურად ჩაიარა. ფრანგს დარჩენა სურს, თუმცა, მოლაპარაკებები მარტივი არ იქნება - მხარეებს შორის აღნიშნული საკითხის განხილვა გაგრძელდება.
    ეს რას ნიშნავს? დემბელე ამბობს, რო დავრჩები თუ პირობები დამაკმაყოფილებსო? ხო ვიძახდი მორიბა-2 გაიჩითა თქო.

    დემბელე ალბათ ლაზარეთის პირობებს გულისხმობს აბა მოედანზე ეგ ვერ გადისდა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 23 სექტემბერი 2021 09:57
    0
    Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, შეხვედრამ პოზიტიურად ჩაიარა. ფრანგს დარჩენა სურს, თუმცა, მოლაპარაკებები მარტივი არ იქნება - მხარეებს შორის აღნიშნული საკითხის განხილვა გაგრძელდება.
    ეს რას ნიშნავს? დემბელე ამბობს, რო დავრჩები თუ პირობები დამაკმაყოფილებსო? ხო ვიძახდი მორიბა-2 გაიჩითა თქო.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 23 სექტემბერი 2021 00:19
    1
    დემბელე არ ვიცი, მაგრამ ჩვენი მამარდაშვილი დღეს გამოქლიავდა ისეთი გოლები გაუშვა.
    ფანი [?]
    #4 22 სექტემბერი 2021 23:57
    3
    ციტატა: Iniesta_8
    მგონი ჯობია ერთხელ და სამუდამოდ მოიშორონ ეს შავი ჭირი, ამის გამოსწორება მაინც არ იქნება. დასანანია 120 მილიონიან ფეხბურთელს ისე უშვებ რომ წესივრად ვერც იყენებ მარა არ ვარგა არაფერში და რისთვის უნდა გააჩერო. უფასოდ თუ წაიყვანს ვინმე თორე ფულს ვინ გადაიხდის.

    იქნებ ნორმალურმა მწვრთნელმა გამოასწოროს აი რეალის ვინი ჭუჭუნიონი წინა სეზონში დემბელეზე უარესი იყო და ახლა კი დაფრინავს

    იმენა რეალს ჩვენზე ბანძი დაცვა ყავს პირველ ტაიმში 2-3 გოლს უშვებენ ნუ მერე კი აქამბექებენ მაგრამ ასეთი დიდი გუნდი ამდენ გოლს რო უშვებ თანაც ვისთან სელტასთან და ლევანტეებთან, ნუ ასეთ ბანძ გუნდებთან ჩვენც ვუშვებთ გოლებს მაგრამ მთლად ამდენ გოლს არა
    --------------------
    ბართუშ მოკვდი!
    Culé [?]
    #3 22 სექტემბერი 2021 23:18
    1
    მგონი ჯობია ერთხელ და სამუდამოდ მოიშორონ ეს შავი ჭირი, ამის გამოსწორება მაინც არ იქნება. დასანანია 120 მილიონიან ფეხბურთელს ისე უშვებ რომ წესივრად ვერც იყენებ მარა არ ვარგა არაფერში და რისთვის უნდა გააჩერო. უფასოდ თუ წაიყვანს ვინმე თორე ფულს ვინ გადაიხდის.
    ფანი [?]
    #2 22 სექტემბერი 2021 22:58
    2
    Fc barca batumi დაწერე რამე და შემოიტანე პოზიტივი თორე აქ ზოგი ისეთებს წერს გეგონება ბარსაში ვინც მუშაობს ყველა პერესის აგენტია
    --------------------
    ბართუშ მოკვდი!
    [?]