ფაბრიციო რომანო: რობერტოს კონტრაქტის საკითხი მოგვარებულია

ფაბრიციო რომანო: რობერტოს კონტრაქტის საკითხი მოგვარებულია

„ბარსელონას“ ნახევარმცველი, სერჟი რობერტო კატალონიურ კლუბში კიდევ რამდენიმე წლით დარჩება.

ამ ინფორმაციას ცნობილი ჟურნალისტი-ინსაიდერი, ფაბრიციო რომანო ადასტურებს - გახანგრძლივებასთან დაკავშირებული პროცედურები უკვე დასრულებულია.

წყაროს ინფორმაციით, ახალი ხელშეკრულება 2024 წლის ზაფხულამდე იქნება გათვლილი, ადრე გავრცელებული ცნობების თანახმად კი, რობერტოს შემოსავალი საგრძნობლად შემცირდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 22 სექტემბერი 2021 14:46
    0
    თუ დაიკლო ჯანდაბას დაჯდეს სკამზე და ნუღარ იტირებს. დამეწვა გული ამის საცოდაობით.
    ფანი [?]
    #15 22 სექტემბერი 2021 00:20
    1
    ციტატა: JustBarcaLover
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ხალხო რას ფიქრობთ ასეთ სატრანსფერო ზაფხულზე მომავალ წელს? :
    უმტიტი-10 მლნ თუ ხისთავა ათამაშებს გაიყიდება.
    ლენგლე-20
    ნეტუ-10
    კოუ-20
    დემირი-5
    დემბელე-30 თუ არ დაიმტვრა ისევ და კონტრაქტი გააფორმეს.
    ლუკ დეიონგს არ ვიტოვებთ.
    95 მილიონი საქმეა პლიუს ხელფასი იზოგება,იმედია გამოვა ეს საქმე და გაიყიდებიან ნაგვები.
    მოსაყვანები:
    პოგბა უფასოდ,დაუნიშნეთ 25 მლნ ხელფასი,ერთი მაგისიც,კოუტინიოს ხელა ხელფასს არ იმსახურებს? იმედია ეყოფა
    ჰოლანდი-75+ რაიოლას და მამამისის 40 მილიონი= 105მლნ
    და რუდიგერი ჩემი აზრით ძალიან კარგი მცველია და თან უფასო იქნება მომავალ ზაფხულს.
    მარჯვენა ფლანგზე გვჭირდება ვინმე კარგი,მე ვფიქრობ ზიეჩს რომელიც მაინც და მაინც ხელშეუხებელი ვერაა ჩელსიში და ასევე ბერნარდუ სილვას,ორივე დაახლოებით 30-30 მლნ ღირს ან ნაკლები.ერთ ერთი რომ ვიყიდოთ ძაან კაი იქნება.
    ჯამში ჯდება 145 მლნ.გაყიდვით მიღებულ ფულს (95მლნ) დაუმატეთ ის ფული რომელსაც ოლმოში იხდიან(60მლნ) ასე რომ ყელში ამოგვივა ეს ფული,ვიმეორებ თუ ღმერთმა გადმოგვხედა და ყველაფერი კარგად წავიდა და პოგბაც,ჰოლანდიც და რუდიგერი რეალმაც არ წაიყვანა.
    შემადგენლობა:.
    ტერ შტეგენი, დესტი,რუდიგერი,არაუხო,ბალდე,
    პოგბა,დეიონგი,პედრი,
    ბერნარდუ,ჰოლანდი,დეპაი

    დემირი რატო უნდა გავყიდოთ კაი ტალანტია მაგრამ როგორ გამოავლინოს თავისი ნიჭი ესენი ათასში ერთხელ აძლევენ პასებს და თანაც ამ კუპატს ისეთ დროს გამოჰყავს საერთოდ ვერაფერს რო ვერიზამს ტიპმა გამოუცდელი დემირი გამოიყვანა ბაიერნთან თანაც მეორე ტაიმის დასაწყიშში და დემირი ვერაფერს ვერუზამდა ბაიერნს დემირი ჯადოქარი კი არაა, ხოლო რაც შეეხება ჰოლანდს მე დიდად არ მომწონს ეს ჰოლანდი ეგ მარტო მაშინ იტანს თუ გუნდს წაუვიდა თამაში თორე ისე ნოლია, მოკლედ სინათლეზე მძღნერიც ბრძყინავს

    ფატი სად სკამზე? თან დემირი იჯარითაა. ჰალანდს რაც შეეხება თუ გუნდს წაუვიდა თამაში ეგრე მესიც დარბოდა პამპერს ამოცმული ბურთს რო ახევდა თავზე ბაიერნი, ლივერპული, რომა .... ფორვარდია იქმდე ვიღაცამ ბურთი ხო უნდა მიიიტანოს, 10 იანი ხო არაა მესივით ბურთის თრევა დაიწყოს. გოლებს რო თავი დავანებოთ ასისტებიც აქვს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 22 სექტემბერი 2021 00:13
    0
    კიდევ კარგი, თორემ მოვკვდი ნერვიულობით.
    პ.ს. ჩვენი ყოფილი ზე ტალანტი გააძევეს ატლესთან.
    ფანი [?]
    #13 22 სექტემბერი 2021 00:10
    1
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ხალხო რას ფიქრობთ ასეთ სატრანსფერო ზაფხულზე მომავალ წელს? :
    უმტიტი-10 მლნ თუ ხისთავა ათამაშებს გაიყიდება.
    ლენგლე-20
    ნეტუ-10
    კოუ-20
    დემირი-5
    დემბელე-30 თუ არ დაიმტვრა ისევ და კონტრაქტი გააფორმეს.
    ლუკ დეიონგს არ ვიტოვებთ.
    95 მილიონი საქმეა პლიუს ხელფასი იზოგება,იმედია გამოვა ეს საქმე და გაიყიდებიან ნაგვები.
    მოსაყვანები:
    პოგბა უფასოდ,დაუნიშნეთ 25 მლნ ხელფასი,ერთი მაგისიც,კოუტინიოს ხელა ხელფასს არ იმსახურებს? იმედია ეყოფა
    ჰოლანდი-75+ რაიოლას და მამამისის 40 მილიონი= 105მლნ
    და რუდიგერი ჩემი აზრით ძალიან კარგი მცველია და თან უფასო იქნება მომავალ ზაფხულს.
    მარჯვენა ფლანგზე გვჭირდება ვინმე კარგი,მე ვფიქრობ ზიეჩს რომელიც მაინც და მაინც ხელშეუხებელი ვერაა ჩელსიში და ასევე ბერნარდუ სილვას,ორივე დაახლოებით 30-30 მლნ ღირს ან ნაკლები.ერთ ერთი რომ ვიყიდოთ ძაან კაი იქნება.
    ჯამში ჯდება 145 მლნ.გაყიდვით მიღებულ ფულს (95მლნ) დაუმატეთ ის ფული რომელსაც ოლმოში იხდიან(60მლნ) ასე რომ ყელში ამოგვივა ეს ფული,ვიმეორებ თუ ღმერთმა გადმოგვხედა და ყველაფერი კარგად წავიდა და პოგბაც,ჰოლანდიც და რუდიგერი რეალმაც არ წაიყვანა.
    შემადგენლობა:.
    ტერ შტეგენი, დესტი,რუდიგერი,არაუხო,ბალდე,
    პოგბა,დეიონგი,პედრი,
    ბერნარდუ,ჰოლანდი,დეპაი

    დემირი რატო უნდა გავყიდოთ კაი ტალანტია მაგრამ როგორ გამოავლინოს თავისი ნიჭი ესენი ათასში ერთხელ აძლევენ პასებს და თანაც ამ კუპატს ისეთ დროს გამოჰყავს საერთოდ ვერაფერს რო ვერიზამს ტიპმა გამოუცდელი დემირი გამოიყვანა ბაიერნთან თანაც მეორე ტაიმის დასაწყიშში და დემირი ვერაფერს ვერუზამდა ბაიერნს დემირი ჯადოქარი კი არაა, ხოლო რაც შეეხება ჰოლანდს მე დიდად არ მომწონს ეს ჰოლანდი ეგ მარტო მაშინ იტანს თუ გუნდს წაუვიდა თამაში თორე ისე ნოლია, მოკლედ სინათლეზე მძღნერიც ბრძყინავს
    --------------------
    ჩავიესტა vs სუა მესი
    გულშემატკივარი [?]
    #12 22 სექტემბერი 2021 00:00
    1
    ხალხო რას ფიქრობთ ასეთ სატრანსფერო ზაფხულზე მომავალ წელს? :
    უმტიტი-10 მლნ თუ ხისთავა ათამაშებს გაიყიდება.
    ლენგლე-20
    ნეტუ-10
    კოუ-20
    დემირი-5
    დემბელე-30 თუ არ დაიმტვრა ისევ და კონტრაქტი გააფორმეს.
    ლუკ დეიონგს არ ვიტოვებთ.
    95 მილიონი საქმეა პლიუს ხელფასი იზოგება,იმედია გამოვა ეს საქმე და გაიყიდებიან ნაგვები.
    მოსაყვანები:
    პოგბა უფასოდ,დაუნიშნეთ 25 მლნ ხელფასი,ერთი მაგისიც,კოუტინიოს ხელა ხელფასს არ იმსახურებს? იმედია ეყოფა
    ჰოლანდი-75+ რაიოლას და მამამისის 40 მილიონი= 105მლნ
    და რუდიგერი ჩემი აზრით ძალიან კარგი მცველია და თან უფასო იქნება მომავალ ზაფხულს.
    მარჯვენა ფლანგზე გვჭირდება ვინმე კარგი,მე ვფიქრობ ზიეჩს რომელიც მაინც და მაინც ხელშეუხებელი ვერაა ჩელსიში და ასევე ბერნარდუ სილვას,ორივე დაახლოებით 30-30 მლნ ღირს ან ნაკლები.ერთ ერთი რომ ვიყიდოთ ძაან კაი იქნება.
    ჯამში ჯდება 145 მლნ.გაყიდვით მიღებულ ფულს (95მლნ) დაუმატეთ ის ფული რომელსაც ოლმოში იხდიან(60მლნ) ასე რომ ყელში ამოგვივა ეს ფული,ვიმეორებ თუ ღმერთმა გადმოგვხედა და ყველაფერი კარგად წავიდა და პოგბაც,ჰოლანდიც და რუდიგერი რეალმაც არ წაიყვანა.
    შემადგენლობა:.
    ტერ შტეგენი, დესტი,რუდიგერი,არაუხო,ბალდე,
    პოგბა,დეიონგი,პედრი,
    ბერნარდუ,ჰოლანდი,დეპაი
    ფანი [?]
    #11 21 სექტემბერი 2021 23:54
    1
    ალფრედ შროიდერი დანიშნონ მწვრთნელად ტიპმა ბაიერნს მოუგო ჰოფენჰეიმით იმენა ბარსას ახლანდელი შემადგენლობა ტრილიარდჯერ რო ჯობია ისეთი გუნდით მოუგო ბაიერნს და წარმოგიდგენიათ ეგეთი ბანძებით ბაიერნი დაამარცხა და რო დანიშნონ ბარსას მწვრთნელად იმენა ბაიერნს ათრევს
    --------------------
    ჩავიესტა vs სუა მესი
    Culé [?]
    #10 21 სექტემბერი 2021 23:40
    3
    კუმან შენი კუბო დავდგი სუარესის ასე უნამუსოდ გაშვებისთვის🤬🤬🤬🤬 ტიპი გოლების მანქანაა, მარტო მიათრევს ატლეტიკოს და ამის გემოვნებაში ვერ ჩაჯდა🤬🤬🤬 იყარე ლუკდეიონგი უკან აწი🤬
    ფანი [?]
    #9 21 სექტემბერი 2021 23:39
    1
    ჯეკამ რო გაუშვას კუილა სახლში რა ღადაობა იქნება😁მერეც იძახოს არ ვნანობ სუარესის გაშვებასო
    ფანი [?]
    #8 21 სექტემბერი 2021 23:29
    1
    ჰაჰააა 🤣🤣❤❤სუარესმა კიდე მოაგებინა ატლეს მოკითხვა ბართუს და კუმანს
    წევრი [?]
    #7 21 სექტემბერი 2021 23:28
    1
    ციტატა: JustBarcaLover
    ციტატა: jacky iakovenko
    აქ რა შუაშია მარა მაინც ( მანდილოსნებთან ბოდიში მამითხოვია) ხოდა კუმან სუარესის ღლე ჩიდეი სუარესის ღლე 🤣🤣🤣🤣🤣შენ გესროლა ლაქატკა ლუკ დეიონგმა ფარჩაკო 🤣🤣🤣

    ბოდიშების მოხდა არაა აქ საჭირო აქ მანდილოსნებიც იგინებიან 🤣🤣😂😂

    ნუ ჯენტლმენობის პონტში მაინც მოვიბოდიშე ბლია ბუდუ 🤣🤣🤣
    ფანი [?]
    #6 21 სექტემბერი 2021 23:26
    1
    ციტატა: jacky iakovenko
    აქ რა შუაშია მარა მაინც ( მანდილოსნებთან ბოდიში მამითხოვია) ხოდა კუმან სუარესის ღლე ჩიდეი სუარესის ღლე 🤣🤣🤣🤣🤣შენ გესროლა ლაქატკა ლუკ დეიონგმა ფარჩაკო 🤣🤣🤣

    ბოდიშების მოხდა არაა აქ საჭირო აქ მანდილოსნებიც იგინებიან 🤣🤣😂😂
    --------------------
    ჩავიესტა vs სუა მესი
    წევრი [?]
    #5 21 სექტემბერი 2021 23:23
    0
    აქ რა შუაშია მარა მაინც ( მანდილოსნებთან ბოდიში მამითხოვია) ხოდა კუმან სუარესის ღლე ჩიდეი სუარესის ღლე 🤣🤣🤣🤣🤣შენ გესროლა ლაქატკა ლუკ დეიონგმა ფარჩაკო 🤣🤣🤣
    Culé [?]
    #4 21 სექტემბერი 2021 22:45
    1
    ციტატა: El pistolero 9
    ნახ. მცველებიდან ყველაზე კარგი სტატისტიკა ამას აქვს. 2 გოლი პლუს ასისტი. ნახ დაცვაში სკამიდან ცუდი არ იქნება

    თანაც სკამზე ჯდომის გამო არასდროს უწუწუნია და არც სიტუაცია აურევია
    გულშემატკივარი [?]
    #3 21 სექტემბერი 2021 22:38
    0
    ციტატა: C.PC5
    ვსო გადავრჩით რჩება ჩვენი ლომი sweat_smile .

    😂😂
    Culé [?]
    #2 21 სექტემბერი 2021 22:38
    3
    ნახ. მცველებიდან ყველაზე კარგი სტატისტიკა ამას აქვს. 2 გოლი პლუს ასისტი. ნახ დაცვაში სკამიდან ცუდი არ იქნება
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #1 21 სექტემბერი 2021 22:33
    0
    ვსო გადავრჩით რჩება ჩვენი ლომი sweat_smile .