კუმანი გრანადასთან მატჩისათვის სპეციალურ გეგმას ამზადებს

კუმანი გრანადასთან მატჩისათვის სპეციალურ გეგმას ამზადებს

Marca-ს ინფორმაციით, რონალდ კუმანი "გრანადას" წინააღმდეგ სპეციალური გეგმით იმოქმედებს.

როგორც ცნობილია, ორშაბათს საღამოს ნიდერლანდელი სპეციალისტი შანსს ალეხანდრო ბალდეს, გავისა და იუსუფ ემირს მისცემს.

მოგეხსენებათ, პედრი და ჟორდი ალბა ტრავმირებულნი არიან. შესაბამისად, ალბას ბალდე ჩაანაცვლებს, პედრის - სერჟი რობერტო. თუმცა, "ბაიერნთან" კარგად თამაშის შემდეგ, ნახევარდაცვაში გამოჩენის კანდიდატი გავიცაა.

შემდეგი იუსუფ დემირია, რომელიც, შესაძლოა, შეტევაში ვიხილოთ, თუმცა, დიდი ალბათობით, რონალდ კუმანი უფრო გამოცდილ ტრიოს შეარჩევს და წინ ფილიპე კოუტინიო, ლუკ დე იონგსა და მემფის დეპაის დააყენებს, ავსტრიელი ტალანტი კი, შესაძლოა, თამაშში მოგვიანებით, სათადარიგოთა სკამიდან ჩაერთოს.

ასევე, "ბაიერნთან" მატჩის შემდეგ მომდევნო სავარაუდო ცვლილება 4-3-3 ფორმაციაზე დაბრუნებაა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #15 20 სექტემბერი 2021 09:25
    0
    მგონი კუმანისთვის ბოლოა ეს სეზონი
    Culé [?]
    #14 19 სექტემბერი 2021 19:33
    0
    4_3_3 ფორმაცია? laughing
    --------------------
    ARTHUGS
    წევრი [?]
    #13 19 სექტემბერი 2021 14:06
    0
    აუ კაი რა რაც გინდა ის მოამზადოს კუმანმა ამ სეზონში იმედია ლა ლიგას სამეულზე მაინც დავამთავრებთ და ლიგაზე ჯგუფიდან თუ გავედი კაი იქნება🤣
    წევრი [?]
    #12 19 სექტემბერი 2021 13:15
    0
    სპეციალური გეგმა არ ვიცი მაგრამ ის ვიცი რომ გრანადას სახეს გავაძრობთ
    წევრი [?]
    #11 19 სექტემბერი 2021 10:28
    3
    ამან სპეციალური გეგმა NSA და CIA სთხოვა,იმათმა დაუგეგმეს:კაროჩე რახან ალბა არაა ბალდე დააყენეო და იქით კრაიზე დესტი გაუშვიო,რობერტოს აწევ ნახევარდაცვაში ცუილა ბუსკას დაეხმარებაო,კოუტინიოს დააყენებ სასტარტოშიო(ამას ხაზი გაუსვევს და ბევრი ძახილის ნიშანი დაუსვეს რო ძაან მკაცრი ტონი გამოსულიყო) 😂😂😂😂😂
    ფანი [?]
    #10 19 სექტემბერი 2021 10:07
    1
    დეკემბრამდე იმედია ყველა თამაშს წააგებ და გაგა....ბენ გუნდიდან , კი ხარ მიჩვეული ისე , არ გაგიჭირდება . ლეგენდა კი არა ლეგენდარული ფა..სი ხარ და იმედია ბარსელონასთან აღარასოდეს არაფერი დაგაკავშირებს .
    Culé [?]
    #9 19 სექტემბერი 2021 09:42
    3
    კუმან პუჩმა შენი გოგო მოიკითხა😘 გაახმო ტიპმა ეს ბიჭი😞
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 19 სექტემბერი 2021 09:07
    5
    "კუმანი გრანადასთან მატჩისათვის სპეციალურ გეგმას ამზადებს"
    გრანდიოზულად ჟღერს, და თურმე: პედრი და ჟორდი ალბა ტრავმირებულნი არიან. შესაბამისად, ალბას ბალდე ჩაანაცვლებს, პედრის - სერჟი რობერტო. აი გეგმა ძმაო! გვარდიოლა ისვენებს...
    გულშემატკივარი [?]
    #7 19 სექტემბერი 2021 02:05
    5
    ჯგუფში მაინც ჩარჩეს ეს იდიოტი. ყველაზე მეტად ფეხბურთელების ამოჩემების გამო ვერ ვიტან. პატარა ბავშვებს ჯიბრში რომ უდგება და იძულებულს ხდის გუნდიდან წავიდნენ ეს სიხარულს ანიჭებს რომ სუსტზე გაიმარჯვა, რომ თავისი გაიტანა, რომ ძლიერია, ამით იკვებავს ეგოს თორემ რეალის და ბაიერნის დამმარცხებელი ეგ არ არის მაგით რომ იამაყოს
    ფანი [?]
    #6 19 სექტემბერი 2021 00:20
    2
    ლევანტე და ბენფიკა ჩაუდებს
    --------------------
    #infinit8iniesta
    წევრი [?]
    #5 19 სექტემბერი 2021 00:19
    3
    4-1-2-1-2 წყობა არააქ ამას განაგები საერთოდ მემგონი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 19 სექტემბერი 2021 00:13
    3
    შეუდგა წყალი ბულდოგას და აუკანკალდა ერთი ადგილი
    Culé [?]
    #3 19 სექტემბერი 2021 00:11
    5
    თუ ეგრეა და დაგი*ვი გეგმაზე.გააგდეთ ეს ხისთავა თორემ ფეხბურთელებსაც მოსპობს.არაა კოუტინიო გარემარბი და დაანებე რა თავი.დასვი ბუსი სკამზე,ფრენკი დადგეს საყრდენზე,რომელიც მაგის პოზიციაა,პედრის ნაცვლად კოუტინიო და წინ რობერტო ან გავი ან ნიკო ან პუჩი.მაშინ ვითომ ფლანგზე თამაშიბს და შემტევების უკან დადგეს,შეიწიოს შუაში,მაგრამ არა კუმანა ხო განსაკუთრებული ხედვა აქვს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #2 19 სექტემბერი 2021 00:03
    5
    კოუტინიომ ფლეიმეიქერის პოზიციაზე უნდა ითამაშოს ჩემის აზრით. ფლანგზე ვერ არის ისეთი პროდუქტიული როგორიც 10 იანზე

    მაგრამ ესეც მიღწევაა მაგისთვის ბალდეს რომ ათამაშებს და რობერტოს ნახევარ დაცვაში რომ აყენებს
    --------------------
    CULE FOREVER
    ფანი [?]