დღე, როდესაც ჟოან ლაპორტა ფეხბურთელებზე გაბრაზდა

დღე, როდესაც ჟოან ლაპორტა ფეხბურთელებზე გაბრაზდა

"ბარსელონამ" 2021 წელი შესანიშნავად დაიწყო. რონალდ კუმანის გუნდმა ზედიზედ 14 მატჩიდან 13 მოიგო, 1 კი ფრედ დაასრულა. ბუნებრივია, კატალონიურ გუნდს ლა ლიგის მოგების შანსიც ჰქონდა, რომ არა 33-ე ტურში "გრანადასთან" მოულოდნელი მარცხი.

29 აპრილს "ბარსამ" შინ "გრანადას" უმასპინძლა და ანგარიშით 1-2 წააგო. ამ დაპირისპირებამდე "ბლაუგრანამ" მიმდინარე წელს 17 შეხვედრა ჩაატარა, რომელთაგან 15 მოიგო, მხოლოდ "რეალთან" წააგო და "კადისთან" ფრე ითამაშა.

ანდალუსიურ გუნდთან თამაშის დასრულებისთანავე ჟოან ლაპორტა მის ოფისში გაბრაზებული გაემართა, თუმცა მან ვერ მოითმინა და ფეხბურთელებთან შეხვედრა გადაწყვიტა. პრეზიდენტმა გასახდელში მოთამაშეებს მიმართა:

იმედგაცრუებული დამტოვეთ. ლა ლიგის ასე დათმობა არ შეიძლება.

- ციტირებს ლაპორტას სიტყვებს Marca.

ფეხბურთელები ლაპორტას ასეთი რეაქციით გაოცებულები და შეძრწუნებულები დარჩნენ. სწორედ ამ მატჩის შემდეგ გადაწყვიტა პრეზიდენტმა, რომ გუნდში საჭირო იყო დიდი ცვლილებები.

ორშაბათს "ბარსა" კვლავ "გრანადას" უმასპინძლებს. თამაში თბილისის დროით 23:00 საათზე გაიმართება. ვნახოთ, რა პასუხი ექნებათ კატალონიელებს გასულ სეზონში განცდილ სირცხვილზე.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #12 19 სექტემბერი 2021 19:38
    0
    ვნახოთ. იმედია ფრეს გააგორებენ.
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #11 18 სექტემბერი 2021 21:55
    1
    Nina,
    ეგ ყველასთვის გაუგებარია
    [?]
    #10 18 სექტემბერი 2021 21:49
    5
    და რითი დაიწყო წმენდა? მაგ წაგების Mთავარ შემოქმედებთან გახანგრძლივებით? წმენდა უნდა დაწყებულიყო რობერტოთი, ალბათი, ბრაიტებით და ვიღააც საცოდავებით. ამან კიდე მესი გრიზმანი და ემერსონი გაუშვა, ასევე მორიბა. ბოლო ორი ახალგაზრდაა და გული მწყდება. სამაგიეროდ მოგივყვანა თითქოს ბრაიტი არ გვეყოფოდა, დე იონგი, მოსიარულე საშინელება. და მწვრთნელად ისევ კაცი დატოვა რომლის აზრითაც ეს დე იონგი ნეიმარზე სახიფათოა საერთოდ რამეში
    წევრი [?]
    #9 18 სექტემბერი 2021 21:03
    1
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: დონ ანდრეს ინიესტა
    დღეს ანდრემ ინიესტამ მი ფეისბუქ გვერდზე მოიბოდიშა რატომ ვერ გავიგე და ვინმემ თუ იცის მადლობელი დავრჩები

    laughing ხომ არ მოსცხო მოედანზე ვიღაცას ჩვენმა ინტელიგენტმა?!! არა უშავს, ცხოვრებაში ერთხელ მაინც ესეც საჭიროა!!! :დდდდდ
    მაინც ყველანაირი გვიყვარხარ ინი..
    heart_eyes heart_eyes heart_eyes

    არა წითელი ბარათი არ მიუღია
    --------------------
    გ.ჩან
    Culé [?]
    #8 18 სექტემბერი 2021 20:48
    0
    ციტატა: Diana
    გრანადასთან წავაგოთ ახლა და მერე უკეთ მიხვდება ლაპორტა ვინაა გასაგდები

    ჯერ იმას რატო ვერ ხვდება რომ პირველ რიგში კუმანია გასაგდები?
    ფანი [?]
    #7 18 სექტემბერი 2021 20:20
    1
    გრანადასთან წავაგოთ ახლა და მერე უკეთ მიხვდება ლაპორტა ვინაა გასაგდები
    ფანი [?]
    #6 18 სექტემბერი 2021 18:43
    1
    ციტატა: დონ ანდრეს ინიესტა
    დღეს ანდრემ ინიესტამ მი ფეისბუქ გვერდზე მოიბოდიშა რატომ ვერ გავიგე და ვინმემ თუ იცის მადლობელი დავრჩები

    laughing ხომ არ მოსცხო მოედანზე ვიღაცას ჩვენმა ინტელიგენტმა?!! არა უშავს, ცხოვრებაში ერთხელ მაინც ესეც საჭიროა!!! :დდდდდ
    მაინც ყველანაირი გვიყვარხარ ინი..
    heart_eyes heart_eyes heart_eyes
    Culé [?]
    #5 18 სექტემბერი 2021 18:26
    4
    გაოცებულები დარჩნენ ? ლაპორტა შენ იყო ბართომეუ აი იმათ ვინც გაოცებული დარჩა თუ სათითაოდ გუნდიდან არ აახვევინე !
    წევრი [?]
    #4 18 სექტემბერი 2021 18:02
    0
    დღეს ანდრემ ინიესტამ მი ფეისბუქ გვერდზე მოიბოდიშა რატომ ვერ გავიგე და ვინმემ თუ იცის მადლობელი დავრჩები

    ციტატა: დონ ანდრეს ინიესტა
    დღეს ანდრემ ინიესტამ მი ფეისბუქ გვერდზე მოიბოდიშა რატომ ვერ გავიგე და ვინმემ თუ იცის მადლობელი დავრჩები

    ინიესტა წერს რომ მისი ქმედებების გამო ბოდიშს იხდის დღეს ქონდა თამაში და ასეთი რა გააკეთა🤣🤣🤣🤣
    --------------------
    გ.ჩან
    გულშემატკივარი [?]
    #3 18 სექტემბერი 2021 17:32
    10
    ცოცხით არიან გასახვეტები ეს გაზულუქებული იდიოტები. წლებია არავის მოუთხოვია მკაცრად შედეგი და არაპროპორციულ ხელფასებს იღებდნენ უსაქმურობაში. იმიტომაც ჩამოვყალიბდით ყველაზე უთავმოყვარეო გუნდად
    Culé [?]
    #2 18 სექტემბერი 2021 17:19
    4
    მერე რა მოხდაო არა?!?!?!
    დიდი ამბავი თუ გრანადასთან წავაგეთო?!?!?!? barca-6
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 18 სექტემბერი 2021 17:14
    5
    ფეხბურთელები ლაპორტას ასეთი რეაქციით გაოცებულები და შეძრწუნებულები დარჩნენ.
    ნიხუია სებე, ანუ სახლში გრანადასთან წაგების გამო ლიგა დავკარგეთ და ფეხბურთელებმა პრეზიდენტის გაბრაზება იუკადრისეს? ვ სმისლე რა მოხდაო?