ლუი კანუ რონალდ კუმანზე: მას მედია ლინჩის წესით ასამართლებს

ლუი კანუ რონალდ კუმანზე: მას მედია ლინჩის წესით ასამართლებს

TV3-ის ჟურნალისტი, ლუი კანუ, რომელიც რონალდ კუმანთან დაახლოებული პირია, Mundo Deportivo-სთან ინტერვიუში "ბარსელონას" მთავარ მწვრთნელზე საუბრობს. 

გაოცებული ვართ იმით, რომ მედია რონალდ კუმანს ლინჩის წესით ასამართლებს. დამოკიდებულება, რომელსაც კლუბის ისტორიაში ყველაზე მნიშვნელოვანი გოლის ავტორის მიმართ იჩენენ, უბრალოდ გასაკვირია. 
ჩავის მიმდევრები მის მწვრთნელად დანიშვნას მოუთმენლად ელიან, რიკი პუჩის მხარდამჭერები კუმანს არ პატიობენ იმას, რომ ფეხბურთელს მხოლოდ რამდენიმე შანსი მისცა, უფრო რადიკალურ "ლაპორტისტებს" კი ის არ მოსწონთ იმის გამო, რომ თანამდებობაზე ბართომეუს პრეზიდენტობის დროს დაინიშნა. 
მუდმივი კრიტიკა დაუშვებელია. 

- აცხადებს კანუ. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #8 19 სექტემბერი 2021 09:57
    0
    მთლად ეგეთი გასაკვირი არ არის
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 18 სექტემბერი 2021 19:07
    0
    "დამოკიდებულება, რომელსაც კლუბის ისტორიაში ყველაზე მნიშვნელოვანი გოლის ავტორის მიმართ იჩენენ, უბრალოდ გასაკვირია."
    ამას, რომ იტყვის იმას რა უნდა ელაპარაკო?!
    ფანი [?]
    #6 18 სექტემბერი 2021 19:00
    1
    შენ ვინ დაგნიშნა ცენზორად , რომ აკონტროლო კუმანზე ვინ რას იძახის ? იძახიან კი არა , ობსტრუქციას უნდა უწყობდნენ სახლიდან გამოსვლის დროს , საერთოდ არ აინტერესებს მე თუ მკითხავთ გუნდი , საკუთარი ეგოს დასაკმაყოფილებლად დაბრუნდა გუნდში , როგორც მწვრთნელი და წარუმატებლობის შემთხვევაში , ფსიქოლოგიურად განადგურდება . სწორედ ეგ შიში ეტყობა მის მოღვაწეობას , არ დამავიწყდება თუ როგორ შეცვალა წინა წელს მინგესა შეცდომის გამო და ხელიც კი არ ჩამოართვა და მას შეაწმინდა ფრესკონფერენციაზე ყველაფერი . ასეთი მწვრთნელის იმედი , როგორ უნდა გქონდეს . იმის ფონზე , რომ პრესა ზეწოლას აძლიერებს მასზე , არც გამიკვირდება რომ "საოცრებები" შემოგვთავაზოს შემდეგ ტურში . გასაშვებია ცალსახად , ერთ პლიუს ვერ მოძებნის კაცი მისი მოღვაწეობის დროს .
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 18 სექტემბერი 2021 17:42
    0
    ვინ ოხერი, ათამაშოს გუნდი ბოლომდე და ხმას არავინ ამოიღებს. იმას რასაც ბარსა აკეთებდა პრესინგი ჰქვია? პრესინგი ბაიერნმა გვაჩვენა. მესი ნელიაო, დაბერდაო ახალგაზრდა გუნდი გვინდაო და მიულერმა და ლევანდოვსკიმ საკმაოდ ზრდასრულებმა გატანჯეს სირბილში ჩვენი 18-25 წლის ახალგაზრდები. ტექნიკა და ტაქტიკა გასაგებია, მაგრამ სირბილიც ძნელია რო კაცმა არ გაგასწროს.
    Culé [?]
    #4 18 სექტემბერი 2021 15:15
    1
    ასეთ ხისთავიანს,ტაქტიკის გარტყმაში რომ არაა,ადამიანმა რომელმაც არ იცის ცვლილებები როდის და როგორ განახორციელოს და რა სახის იმას კრიტიკაზე მეტი ეკუთვნის, პირდაპირ გაშვება გუნდს რომ ნორმალური ხელმძღვანელობა და პრეზიდენტი ყავდეს.
    ფანი [?]
    #3 18 სექტემბერი 2021 15:02
    0
    ეს ყ@ეები რა ამბავში არიან
    მალე მიგაყენებინებთ ლაპორტა
    პროსტა შემცვლელი ვერ იპოვა თორე შენი მეგობარი <<ცენზურის დარღვევა>>ზე იქნებოდა უკვე
    Culé [?]
    #2 18 სექტემბერი 2021 15:01
    5
    მოდი იცი სად წადით შენც და კუმანიც?ტაქტიკის აზრზე არაა,ჯიუტია,ხისთავიანი და ამოჩემება უყვარს,მაგრამ ყველაზე მეტად,რაც არ მომწონს არის წაგებულის ფსიქოლოგია.ბარსაში,ბარსაში!!!მოდის და იძახის ტიტულებს ნუ მომთხოვთო.ლუის ენრიკეს 4-0 ჰქონდა წაგებული და ინტერვიუში იძახდა 6 ბურთს გავუბაბანებთ ეჭვიც არ შეგეპაროთო.ძლიერი გუნდი შეგვხდება და იძახის ეს კუილა დაჩმორებული ბავშვის ტექსტებს,ამოვიდა ყელში რა ყველაფერი.დიახაც ჩავი გვინდა,ლა მასიის პროდუქტი,ახალგაზრდა,იდეებით სავსე,ენერგიული და ქარიზმატული,რომლითაც უნდა აშენდეს ახალი ბარსა.კუმანის დამცველებმა არ დაიწყოთ ეხლა უკეთესი ფეხბურთელები ჰყაბდა მაშინ ბარსას და რაღაცეები.შერიფს და ოლდ ბოისსაც ჰყავდა წინა თამაშებზე ვარსკვლავური შემადგენლობა?მარა გამარჯვებულის ფსიქოლოგიით გამოვიდნენ,მოინდომეს და მოიგეს კიდეც.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #1 18 სექტემბერი 2021 14:49
    2
    ნამუსი რო ქონდეს თითონ უნდა მიდიდოდეს მარა სადააქ