რონალდ კუმანში მომდევნო მატჩში ჩვეულ ტაქტიკას დაუბრუნდება

რონალდ კუმანში მომდევნო მატჩში ჩვეულ ტაქტიკას დაუბრუნდება

"ბარსელონა" მომდევნო შეხვედრაში, რომელიც კლუბს "გრანადასთან" ელის, ჩვეულ 4-3-3 ფორმაციას დაუბრუნდება. ამ ინფორმაციას Sport ავრცელებს.

წყაროს თანახმად, წინა სეზონისგან განსვავებით, "ბაიერნის" წინააღმდეგ "ბლაუგრანას" ფეხბურთელები სამმცველიან სქემაში თავს კარგად ვერ გრძნობდნენ, რაც თამაშის ხარისხსა და შედეგზეც აისახა. 

როგორც Sport იტყობინება, "ლურჯ-ბროწეულისფრები" გაკვირვებულნი იყვნენ იმით, რომ რონალდ კუმანი "რეკორდმაისტერის" მოთამაშეების ტაქტიკური გადაადგილებების საპასუხოდ, რომლებიც "ბარსას" სქემას ადვილად უმკლავდებოდნენ, არაფერს ცვლიდა. გამოცემის აზრით, ნიდერლანდელი სპეციალისტის არჩეული ტაქტიკა შეცდომა იყო და გუნდს 4-3-3 ფორმაციით გაცილებით უკეთესად თამაში შეუძლია.

კატალონიურ გრანდს მომდევნო შეხვედრა 20 სექტემბერს შინ, "გრანადას" წინააღმდეგ ელის.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 29 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #29 16 სექტემბერი 2021 14:51
    0
    ეხლა ამის ჩვეული ტაქტიკა რომელია იცით ვინმემ? თუ სამცველიან სქემაში გერმანელები კარგად გვიმკლავდებოდნენ, ვერ შეცვალა მეორე ტაიმში მაინც ეს სქემა? აუცილებელია ლა ლიგის თამაშზე ათამაშოს 4-3-3, თუმცა ეგეც მეეჭვება რო გააკეთოს.
    გულშემატკივარი [?]
    #28 16 სექტემბერი 2021 12:02
    3
    ვალიკოს თამაშის დროს ჩაცუცქული ეძინა, სამაგიეროდ: ლა ლიგას, კოპას, და ლიგის ფინალამდე მივყავდით!
    პროსტა ფინალი არ ევასებოდა!
    წევრი [?]
    #27 16 სექტემბერი 2021 11:45
    0
    რა სისულელეა იძულებული ვიყავით რომ 2 შემტევით გვეთამაშა
    ფანი [?]
    #26 16 სექტემბერი 2021 09:04
    2
    ვინმემ რამე ჩაარტყით იქნებ დაემართოს ამნეზია და მაგარი მწვრთნელი გახდეს დდ 😂
    --------------------
    #ხავიჰამოდირა
    Culé [?]
    #25 16 სექტემბერი 2021 05:05
    0
    ეს ყვერი კაცი. ერთხელ მაინც ამდგარიყო და დაეყვირა ვინმეზე ირბინეო
    --------------------
    ARTHUGS
    სტაჟიორი [?]
    #24 16 სექტემბერი 2021 01:17
    0
    ვაი მაგის პატრონს.... დაუბრუნდება ეს ხეპრე, აბა რას იზამს...... სხვა რა გზა აქვს .....
    Culé [?]
    #23 16 სექტემბერი 2021 00:44
    1
    ძალიან დაბალი კომპეტენციის მწვრთნელია.
    ფანი [?]
    #22 16 სექტემბერი 2021 00:38
    0
    ციტატა: rivaldo80
    500 მილიონი დახარჯა პეპმა დაცვაში და კუნკუმ გაუკეთაა ჰეთრიქი 😂😂😂

    :DDD ეგეც კაი კუმანია ამ ბოლოს, ოღონდ ფეშენებელური :)))
    ფანი [?]
    #21 16 სექტემბერი 2021 00:36
    2
    500 მილიონი დახარჯა პეპმა დაცვაში და კუნკუმ გაუკეთაა ჰეთრიქი 😂😂😂
    ფანი [?]
    #20 16 სექტემბერი 2021 00:32
    2
    მესიმ დაგლიჯა პირველი ტაიმი.. 25ე წუთზე შეეხო პირველად ბურთს და 43_ზე მესამედ, ი ვსო :))) არანაირად არ ჩანს რო ახალი გამოწვევა უნდოდა ამ კაცს ან ტიტული ან მსგავსი რაიმე. მემგონი მართლა გააპაშოლეს და აღმოჩნდა იქ სადაც აღმოჩნდა თორე ასე ძან არ ეკიდებოდა პესეჟე საკიდებელზე :D
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 16 სექტემბერი 2021 00:27
    0
    ეს კრუიფის და ბარსას ფილოსოფიაც აღარ ამართლებს უკვე ყველამ დაამუღამა ეგ 4-3-3 მაგ ტაქტიკას ყველაზე კარგად პეპი იყენებდა ბარსაში მაგრამ მორჩა რა დაამუღამა ყველამ
    წევრი [?]
    #18 16 სექტემბერი 2021 00:21
    2
    უყურებს კუმანი ეხლა პსჟ-ს თამაშს და პირჯვარს იწერს თან ღრმად სუნთქვას,მერე გამოვა გრანადასთან თამაშის წინ და იტყვის ჩვენთან რა გინდად გახედეთ პსჟ-ს რა სასტავი ყავს და ბრიუგეს ვერ უგებსო 😂
    ფანი [?]
    #17 16 სექტემბერი 2021 00:16
    1
    აიაქსი რას უბერავს.🤯 ოლმოს პასი და სიტის მეორე გოლო გატენეს კაი ფარჩაკი გუნდია სიტიც
    წევრი [?]
    #16 16 სექტემბერი 2021 00:12
    0
    პსჯ 1-1 თამაშობს არადა სეზონის დასაწყისში ლიგა მოაგებინა ბევრმა უკვე


    მილანს საღოლ ბევრჯერ არ გადასულან წინ და მაინც ორი გოლი გაიტანეს
    წევრი [?]
    #15 16 სექტემბერი 2021 00:10
    0
    ციტატა: Davita
    პსჟსაც კაი ფარჩაკი მწვრთნელი ყავს, რას თამაშობენ რაარი ეგი, მესი მაინტერესებდა და იქაც ჩასვრილი დადიოდა რასაც ვუყურე, პრემიერლიგაში საერთოდ შეჭამდენ, ლაპორტას რო მოუხან ყველაფერი ყოფილიყო ჩვენთან ამ მკვდრებს მაინც აჯობებდა

    პსჟ-ს მწვრთნელს ვერაფერს დააბრალებ,როცა ერთ გუნდში იმდენი ვარსკვლავია თან როგორი ვარსკვლავი ეგგრეა 😂გაიხსენე იგივე რეალი
    წევრი [?]
    #14 16 სექტემბერი 2021 00:07
    3
    პსჟსაც კაი ფარჩაკი მწვრთნელი ყავს, რას თამაშობენ რაარი ეგი, მესი მაინტერესებდა და იქაც ჩასვრილი დადიოდა რასაც ვუყურე, პრემიერლიგაში საერთოდ შეჭამდენ, ლაპორტას რო მოუხან ყველაფერი ყოფილიყო ჩვენთან ამ მკვდრებს მაინც აჯობებდა
    წევრი [?]
    #13 16 სექტემბერი 2021 00:02
    2
    ციტატა: La Pulga10
    ოი ოი გაგვიჭირდება გრანადასთან და ბეფიკასთან და მგონი კუმანს აეწვება უკანალი.

    მე თუ მკითხავ კუმანს სულ ჭუჭუაზე ჰკიდია ბალი ათ შაურად 😂😂იცის რო მწვრთნელს ეხლა ვერ ნახავენ
    ფანი [?]
    #12 15 სექტემბერი 2021 23:58
    1
    ოი ოი გაგვიჭირდება გრანადასთან და ბეფიკასთან და მგონი კუმანს აეწვება უკანალი.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #11 15 სექტემბერი 2021 23:56
    1
    ციტატა: kendricklamar
    გუშინდელი თამაშის შემდეგ, ის პრეზიდენტი, რომელსაც კლუბი უყვარს, ან საკუთარ თავს პატივს სცემს, და შეუძლია კრიზისულ სიტუაციებში გადაწყვეტილების მიღება, იმ ღამესვე გაათავისუფლებდა კუმანს. განა იმიტომ რო წავაგეთ ან კარში ვერ დავარტყით, არა ეს უბრალოდ მშიშარა ეგოისტი კაცის ტაკტიკა იყო რომელიც მხოლოდ თავის იმიჯზე ზრუნავდა რომ არ განადგურებულიყო და არანაირად კლუბის რეპუტაციაზე. ეს იყო საშინელება, კატასტროფა და ვერდიქტი იმის რომ კლუბი მკვდარია. ხოლო დანარჩდნი რაც დღეს ითქვა ტყუულია რომელსაც კიდევ დიდი ხანი მოგვაყრიან თვალებში. როგორც კლუბი ბარსელონა წარსულს ჩაბარდა გუშინ

    ემინემმა დუეტზე თუა ბატლზე თუა თანახმაო? ტვიტერზე დატვიტა 😂😂თემა კუმანი და ლაპორტა 😂😂😂🤭
    დანარჩენში 10000% მართალი ხარ,კლუბი მკვდარია უკვე მეექვსე წელია
    ფანი [?]
    #10 15 სექტემბერი 2021 23:55
    2
    იქეთ მილანი, აქეთ ბრიუგე დაფრინავენ, დაფრინავენ, ეს იმიტო რო უნდათ მოგება, უნდათ რო გაიტანონ, გოლზე ფიქრობენ, დარბიან,წესიერი მწვრთენლი ყავთ, ყოველშემთხვევაში კუმანზე უკეთესები როგორც ჩანს. აქ ამათ სირბილი ეზარებათ ჩვენი ნაკრებისა არ იყოს და იძახიან ბაიერნია ჩვენზე ძლიერია და. აბა რა ვქნათო. გსიამოვნებს ყურება, ისწავლონ მაინც ამ დებილებმა რააღაც.