გავისა და ბალდეს პერფორმანსი ბაიერნის წინააღმდეგ

გავისა და ბალდეს პერფორმანსი ბაიერნის წინააღმდეგ

გუშინ, ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის პირველ მატჩში, მიუნხენის "ბაიერნის" წინააღმდეგ, რონალდ კუმანმა მოედანზე "ბარსელონას" ახალგაზრდა ფეხბურთელები - გავი და ალეხანდრო ბალდე შემოუშვა.

ჟურნალისტი ალბერ როგე ხაზს უსვამს, რომ 17 წლის გავიმ ძლიერი ხასიათი გამოავლინა და ფიზიკურად შესანიშნავად მომზადებულ, ათლეტურ გერმანელებს არ უშინდებოდა.

როგე ასევე აღნიშნავს, რომ ჟორდი ალბას ნაცვლად შემოსული ბალდე თამაშში ბრწყინვალედ ჩაერთო და ძალიან თამამად მოქმედებდა. დიდი ალბათობით, ტრავმირებულ ალბას მომავალ მატჩებშიც 17 წლის მარცხენა მცველი შეცვლის.

ნიდერლანდელმა სპეციალისტმა შანსი 18 წლის იუსუფ დემირსაც მისცა, თუმცა ავსტრიელ შემტევს თავი კარგით არაფრით გამოუჩენია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 16 სექტემბერი 2021 14:59
    0
    ისე უმტიტიმ რა დააშავა ხო შეპირდა ლაპორტა გათამაშებთო. თუ მართლა ფორმაშია ეგ გამოგვადგებოდა ძალიან, ვირებთან ეხერხება თამაში.
    Culé [?]
    #21 16 სექტემბერი 2021 12:52
    0
    smile გავი
    --------------------
    ARTHUGS
    წევრი [?]
    #20 16 სექტემბერი 2021 12:25
    0
    ციტატა: lukicha-barca
    ციტატა: Memphis Depay
    ჰალანდი თუ შლანგია მაშინ დან.ევია ფეხბურთს და ეგაა 😁😁😁 წლის კომენტარია იმენა. რონალდოც მაზავს მასეთ ბურთებს და სხვა მაღალი დონის იგროკებიც, ანუ შლანგები არიან? 😂😁🤣😃😄😅😆😆

    გაგიჯდები კაცი სად უყურებენ ფეხბურთს:)) ჰალანდი შლანგიაო ტიპი უგოლოდ არ ტოვებს თამაშს და ყინულმჭრელი გემივით ჭრის მოწინამღდეგე გუნდის დაცვას. ძალიქნ მაგარი ბიჭია და მგონია რომ დაითრევს ლაპორტა. ძირითადად ესეთი ფეხბურთელები ნელები არიან მაგრამ ეს ნამდვილი მონსტრია დაფრინავს ტიპი და საშემსრულევლო კლასიც უმაღლეს დონეზე აქვს

    თითქოს ნელია რომ შეხედავ მაგრამ იმხელა ფეხები აქვს მაგის ერთი ნაბიჯის გადადგომა ვიღაცის სპრინტია :)))
    Culé [?]
    #19 16 სექტემბერი 2021 05:05
    0
    გლეჯავოები იყვნენ
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #18 16 სექტემბერი 2021 01:22
    0
    ციტატა: Memphis Depay
    ჰალანდი თუ შლანგია მაშინ დან.ევია ფეხბურთს და ეგაა 😁😁😁 წლის კომენტარია იმენა. რონალდოც მაზავს მასეთ ბურთებს და სხვა მაღალი დონის იგროკებიც, ანუ შლანგები არიან? 😂😁🤣😃😄😅😆😆

    გაგიჯდები კაცი სად უყურებენ ფეხბურთს:)) ჰალანდი შლანგიაო ტიპი უგოლოდ არ ტოვებს თამაშს და ყინულმჭრელი გემივით ჭრის მოწინამღდეგე გუნდის დაცვას. ძალიქნ მაგარი ბიჭია და მგონია რომ დაითრევს ლაპორტა. ძირითადად ესეთი ფეხბურთელები ნელები არიან მაგრამ ეს ნამდვილი მონსტრია დაფრინავს ტიპი და საშემსრულევლო კლასიც უმაღლეს დონეზე აქვს
    ფანი [?]
    #17 15 სექტემბერი 2021 23:56
    2
    იასნია რა ჰოლანდი. იმინა აულაყუდაა. ჩვენ ვინმე მეტრა ნახევრიანი უნდა მოვიყვანოთ აუცილებლად, ასე 63-65 კილო რომ იყოს ბარსას დნმ და მარცხენა ყვერი მარჯვენაზე ცოტა დიდი ( ვილიას ქონია თურმე ასე და ლაპოც ასეთს ეზებს ზუსტად) ბოდიშით მე ისე ახლოს არ ვარ ლაპორტასთან როგორც ბევრი ამ საიტზე მაგრამ თავს უფლებას მივცემ და მეც აწი ლაპოს დავუძახებ. ძაან შინაურია მაინც ლაპო😂😂😂
    Culé [?]
    #16 15 სექტემბერი 2021 23:44
    1
    ციტატა: Barca_MNS
    აქ რა შუაში საერთოდ იყო მაგრამ ხო დორტმუნდის ჰოლანდზე საუბრობთ ჯიგრებო, რა საჯარიმოს აყლაყუდა არ უყურებთ თამაშსს? საიდან მაოქ ბურთი ან რა სისწრაფით მოძროაბს. პსჟსთან ბაიერნთან სიტისთან თავი არსად შეურცხვენია, ბარას არ შეხვედრია თორე ამ დაცვას გიაფენდა ფეხქვეშ. ნაკრებს რაც შეეხება საერთოდ სხვა ფენომენია და შედარებისთვის არ გამოდგება.
    უბრალოდ 1 თვისება მითხრით რაშიც ჰოლანდი როგორც ცენტრ ფორვარდი სუსტია.

    17 თამაში 21 გოლი ქონია წეღან წავაწყდი შემთხვევით და აყლაყუდაო ეჰ
    Culé [?]
    #15 15 სექტემბერი 2021 23:26
    1
    პერფორმანიარა იხვის ტოლმა! ქართულად წერეთ!
    წევრი [?]
    #14 15 სექტემბერი 2021 23:08
    0
    ბიჭებო ვინმე პსჟ უყურებთ?
    Culé [?]
    #13 15 სექტემბერი 2021 22:58
    3
    აქ რა შუაში საერთოდ იყო მაგრამ ხო დორტმუნდის ჰოლანდზე საუბრობთ ჯიგრებო, რა საჯარიმოს აყლაყუდა არ უყურებთ თამაშსს? საიდან მაოქ ბურთი ან რა სისწრაფით მოძროაბს. პსჟსთან ბაიერნთან სიტისთან თავი არსად შეურცხვენია, ბარას არ შეხვედრია თორე ამ დაცვას გიაფენდა ფეხქვეშ. ნაკრებს რაც შეეხება საერთოდ სხვა ფენომენია და შედარებისთვის არ გამოდგება.
    უბრალოდ 1 თვისება მითხრით რაშიც ჰოლანდი როგორც ცენტრ ფორვარდი სუსტია.
    ფანი [?]
    #12 15 სექტემბერი 2021 22:40
    0
    ციტატა: rivaldo80
    მაგარია ეს ჰალანდი მაგრამ ვერ დაუმუღამე ძალიან საჯარიმოს აყლაყუდაა იბრაც ვერა და რავიცი აბა

    ჰალანდი ჩემი აზრით მარტო სუსტ გუნდებთანაა მაგარი და ეგეთი რად გვინდა ეგეთების მეტი რა გვყავს დდ
    --------------------
    #ხავიჰამოდირა
    ფანი [?]
    #11 15 სექტემბერი 2021 22:32
    1
    მაგარია ეს ჰალანდი მაგრამ ვერ დაუმუღამე ძალიან საჯარიმოს აყლაყუდაა იბრაც ვერა და რავიცი აბა
    ახალბედა [?]
    #10 15 სექტემბერი 2021 22:17
    0
    ციტატა: xavi73
    თავიდანვე რო განწირული ხარ და ისე თამაშობ ეგ უკვე მწვრთნელის ბრალია აბა ვისი..

    18 წლის პედრის ბრალია მე მგონი
    წევრი [?]
    #9 15 სექტემბერი 2021 22:13
    0
    rivaldo80,
    ყველაზე მეტად ეგ ტეხავს რო აგებ გასაგებია აგებ მარა იბრძოლე მაინც და ისე წააგე თავიდანვე რო განწირული ხარ და ისე თამაშობ ეგ უკვე მწვრთნელის ბრალია აბა ვისი..
    ფანი [?]
    #8 15 სექტემბერი 2021 21:59
    6
    ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ გავი ისე გიჟივით ანთებული სახით დარბოდა ყვითელიც კი აიკიდა ჯერ გამიტომ უნდა ათამაშო ისეთი მომდემებულია
    ფანი [?]
    #7 15 სექტემბერი 2021 21:50
    1
    ციტატა: Maradona
    ციტატა: NEYBarca
    ეხლა ვუყურებ დორტმუნდის თამაშს ჰალანდი მაინტერესებს, ჰაილაითების გარეშე მინდოდა ყურება და ჩვენში რო დარჩეს მაგარი შლანგია :დ თითქმის ცარეილ კარში დააცილა 5 მეტრიდან, დრიბლინგით ვერაფერი ვერაა და პასიც არ აქ გადამრიე :დ რაიოლას რაღაც მაგარი ხრიკები აქ პიარში.

    რა შლანგი მეგობარო, სტატისტიკა ნანახი გექნება, ტიპი რამხელაა და რა სიჩქარებზე მოძრაობს, რამდენს დარბის და რა გოლებს იტანს და რამდენს თან. სტატისტიკა აქვს არანორმალური. ტიპი უგოლოდ არ ტოვებს თამაშს

    ეგრე დემბელეც დაფრინავდა და სანჩოც , ერთი დასლევებული გამოდგა და მეორეც მაგ გზას ადგას. ჩვეულებრივი ბიზნეს და პიარ ორგანიზაციაა დორტმუნდი მეტი არაფერი. ნუ ეს ჩემი სუბიექტური აზრია და შეგიძლიათ არ დამეთანხმოთ თქვენი ნებაა :)
    ფანი [?]
    #6 15 სექტემბერი 2021 21:45
    2
    ჰალანდი თუ შლანგია მაშინ დან.ევია ფეხბურთს და ეგაა 😁😁😁 წლის კომენტარია იმენა. რონალდოც მაზავს მასეთ ბურთებს და სხვა მაღალი დონის იგროკებიც, ანუ შლანგები არიან? 😂😁🤣😃😄😅😆😆
    ფანი [?]
    #5 15 სექტემბერი 2021 21:37
    1
    ციტატა: NEYBarca
    ეხლა ვუყურებ დორტმუნდის თამაშს ჰალანდი მაინტერესებს, ჰაილაითების გარეშე მინდოდა ყურება და ჩვენში რო დარჩეს მაგარი შლანგია :დ თითქმის ცარეილ კარში დააცილა 5 მეტრიდან, დრიბლინგით ვერაფერი ვერაა და პასიც არ აქ გადამრიე :დ რაიოლას რაღაც მაგარი ხრიკები აქ პიარში.

    რა შლანგი მეგობარო, სტატისტიკა ნანახი გექნება, ტიპი რამხელაა და რა სიჩქარებზე მოძრაობს, რამდენს დარბის და რა გოლებს იტანს და რამდენს თან. სტატისტიკა აქვს არანორმალური. ტიპი უგოლოდ არ ტოვებს თამაშს
    Culé [?]
    #4 15 სექტემბერი 2021 21:35
    1
    ციტატა: NEYBarca
    ეხლა ვუყურებ დორტმუნდის თამაშს ჰალანდი მაინტერესებს, ჰაილაითების გარეშე მინდოდა ყურება და ჩვენში რო დარჩეს მაგარი შლანგია :დ თითქმის ცარეილ კარში დააცილა 5 მეტრიდან, დრიბლინგით ვერაფერი ვერაა და პასიც არ აქ გადამრიე :დ რაიოლას რაღაც მაგარი ხრიკები აქ პიარში.

    10 მეტრიან ჩამორჩენას ბევრი ამოქაჩავს და აკიდებს ჯარიმას? მაინცდამაინც ფინტები უნდა აკეთოს? მაგ შლანგმა ტაიმის ბოლოს გააკეთა თავისი საქმე კიდევაც😉
    ფანი [?]
    #3 15 სექტემბერი 2021 21:17
    1
    ეხლა ვუყურებ დორტმუნდის თამაშს ჰალანდი მაინტერესებს, ჰაილაითების გარეშე მინდოდა ყურება და ჩვენში რო დარჩეს მაგარი შლანგია :დ თითქმის ცარეილ კარში დააცილა 5 მეტრიდან, დრიბლინგით ვერაფერი ვერაა და პასიც არ აქ გადამრიე :დ რაიოლას რაღაც მაგარი ხრიკები აქ პიარში.